zondag 22 januari 2017

wie wat bewaart, die heeft wat

Ik geef het toe.....ik ben een verzamelaar en kan niet zo goed afstand doen van spullen...vooral bloemen...


Regelmatig koop ik te royaal in. Over het algemeen raak ik het materiaal wel kwijt met het maken van kransen of toeven, maar ook wel eens niet. Daarnaast vond ik het lastig rooien voor de workshops aan het einde van het jaar. Er waren zoveel deelnemers en je wilt niet met te weinig materiaal aankomen.

Weggooien vind ik zonde, dus dat doe ik dan ook niet.


Vanaf dit jaar werk ik voornamelijk in opdracht en kan ik specifieker gaan inkopen.
Onze garage stond over het algemeen voor de helft vol met bloemen, dat hoeft nu niet meer.


Anyway...inmiddels had ik zoveel materialen verzameld dat ik vandaag maar eens een gedeelte heb verwerkt....let wel...een gedeelte ;) 


Wel lekker hoor, om er toch weer iets van te maken...

Fijne avond!


8 opmerkingen:

  1. Je hebt het toch weer mooi kunnen gebruiken...ook dit is een prachtige krans geworden!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens leuk werken met de restjes en dan een mooi plekje voor zoeken. Prachtig, groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs met restjes tover jij de mooiste kransen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. H ha ik herken dat....
    Je denkt altijd dat je te weinig hebt.
    Nu kan je zelf nog nagenieten....
    Mooi gelukt je kransen en drogen mooi in!
    lieve groeten Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral bloemen die mooi opdrogen laat ik ook wel vaker staan of verwerk het. Je kransen zijn altijd prachtig...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig geworden; wat kún je dat!

    groet Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk je kransen terug te vinden in deze bladen!
    Dat zegt wel wat, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zelfs van de restjes weet je weer iets moois te maken...!!

    Groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen