donderdag 19 januari 2017

Krans Wonen Landelijke Stijl

Tsja...en als je dan zo lang niet geblogd hebt, wil je ook weer heel wat vertellen :)

In de decembereditie 2016 van de Wonen Landelijke Stijl stond, onder andere, een reportage over het prachtige huis van Bianca.


Bianca heeft kransen van mijn hand in haar huis hangen en één van die kransen is op de foto gekomen én geplaatst in dit geweldige blad...en of dat nog niet genoeg was, stond mijn naam er ook nog bij! 



Vervolgens zag ik in de 'Liefde voor Brocante' ook nog een krans van mijn hand staan in een reportage, helemaal te gek! 



Je zult begrijpen dat ik supertrots de kerstdagen in ben gegaan....;)

Groetjes, Pietrik

6 opmerkingen:

  1. Zo krijg je terecht eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat is weer een hele leuke opsteker om blij van te worden, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar mag je ook trots op zijn. En ook op je mooie kransen!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb het ook gelezen. Top! En een terecht compliment voor jou!

    groet Marry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. The content of your blog is exactly what I needed, I like your blog, I sincerely hope that your blog a rapid increase in traffic density, which help promote your blog and we hope that your blog is being updated.
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen