zondag 27 maart 2016

Pasen....

Al weer meer dan een maand geleden, sinds mijn laatste blog.....
Het bloggen schiet er bij in de laatste tijd....dat zet me wel aan het denken....moet ik er dan maar mee ophouden? Dat wil ik eigenlijk ook niet...vind het veel te leuk om mijn 'dingen' met jullie te delen. 


Ik ga daarom een iets andere vorm aan mijn blogs geven....i.p.v. hele verhalen met jullie te delen, zal ik - in ieder geval de komende tijd - kleinere blogs, met minder foto's plaatsen. Ik kijk wel hoe het uitpakt. Bevalt het niet, dan hou ik daar weer mee op :) 






Gisteren was het heerlijk weer om in de tuin te werken. Aan de zijkant van ons huis zijn de laurierhaag en conifeer er uit gegaan. Binnenkort komt hier een beukenhaag voor in de plaats.

Achter het huis de veranda weer opgeruimd en zomerklaar gemaakt. Met de volgende zonnestralen het onkruid maar weer eens wieden...;)

Vorige week stond ik op de Lentefair in Eelde, wat een grandioos festijn! Meer dan 140 kramen en duizenden bezoekers....geweldig! Natuurlijk ging er weer heel veel groen mee :)










Op 17 april mag ik op de brocante fair in Bergen staan (Bij Huis van Bergen) , hier heb ik ook enorm veel zin in!



De afgelopen weken nog workshops gegeven in het maken van eierenkransen/ eierkegels....
supergezellige avonden...


Ik wens jullie hele fijne paasdagen....
het stuk hieronder maakte ik voor mijn ouders, ik zag het op Pinterest voorbij komen....


Groetjes, Pietrik

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's, ik ben altijd jaloers om te zien wat sommigen met groen kunnen doen.
    Het bloggen moet je doen zoals het jou op datt moment het beste lijkt, er zijn geen regels!!!
    Ik zou het jammer vinden om nooit meer iets van je mooie creaties te zien!
    Fijne Pasen.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel blijven bloggen hoor. Je blog geeft fijne inspiratie en af en toe een update van je jongetjes, als het mag, vind ik ook heel fijn. Mooi bloemstuk! Fijne paasdagen en groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kransen en groen in de potten, zo leuk.
    Het stuk wat je voor je ouders hebt gemaakt vind ik zo mooi.

    Wens je fijne Paasdagen.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig hebben we de foto's nog :) het kost ook veel tijd om er iets goeds an te maken, ik begrijp dat wel. Fijne Paasdagen en groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt weer prachtige creaties gemaakt.....en ik volg je overal...hihi....lieve groet Marjon...en oh ja...hele fijne Paasdagen nog...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk allemaal....vind vooral het stuk voor je ouders heel mooi ....wat bijzonder....fijne tweede paas dag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh als ik toch eens groene vingers had. Ben eerlijk gezegd een klein beetje jaloers. ;)
    En je maakt er ook nog zulke mooie foto's van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie groendecoraties maar de laatste , als symbool van Pasen, vind ik wel heel bijzonder gemaakt!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie groendeco's weer en de laatste staat wel heel erg symbool voor pasen ook al is die iets minder uitbundig groen maar wel passend.
    Ik zou het jammer vinden als je helemaal zou stoppen hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gewoon lekker door blijven bloggen. Ik blog momenteel ook minder maar dat komt wel weer. Is ook geen verplichting maar omdat je iets wilt/ kunt delen
    Fijn 2de paasdag
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is de laatste tijd sowieso wat stiller in blogland, dus je bent niet de enige...Ook ik merk dat ik wat minder te melden heb, minder inspiratie...Toch, als ik eenmaal bezig ben, gaat het vanzelf en heb ik toch weer zo'n lange post, haha...En in het voorjaar komt de inspiratie vanzelf wel, denk ik, met al dat mooie voorjaarsspul! Net als bij jouw: wat een inspiratie geef je ons weer!
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik herken je gevoel... Het bloggen staat volgens mij bij velen op een laag pitje. Ik streef ernaar iedere week een post te plaatsen, maar er is ook minder interactie, wat het dan toch net wat minder leuk maakt. En de andere social media gaat wat sneller en makkelijker (ik ben verslaafd aan IG!). Maar tóch denk ik dat ik het bloggen zou missen, als ik ermee stop...

    Mooi zeg, al dat groen! Ik hou d'r van!!!

    BeantwoordenVerwijderen