dinsdag 2 februari 2016

Landelijke kransen , groendecoraties en workshops

Het seizoen is weer los! 
Afgelopen vrijdag mocht ik in mijn oude dorp een workshop 'hart van gipskruid' verzorgen.
Weer een erg geslaagde avond, en....
Er staan leuke workshops op de planning!

Op 25 februari een workshop eierenkegels....



 Dan 1 en 3 maart een workshop eierenkrans maken


en op 10 maart een voorjaarsworkshop krans met bollen


De afgelopen weken nog een paar leuke opdrachten gekregen. Voor Hannah, die ging verhuizen, mocht ik een krans maken van maar liefst 70 cm in doorsnede. Ze heeft in haar nieuwe keuken een grote schouw en die moest gevuld worden :)

In deze krans o.a. eucalyptus, steeneik, wilgentakken en pistache verwerkt.
Ook de kleinere versies hiervan vliegen de webshop uit



Ik mocht op een paar grote potten, mosballen maken....erg leuk geworden


Nog maar een paar kleinere exemplaren voor mezelf gemaakt ;)


En we blijven maar doorgaan, ha ha! Samen met de groothandel aan het kijken naar materialen die mooi indrogen. Mijn uitgangspunt voor de webwinkel is, om met mooie natuurlijke materialen te werken die mooi indrogen, zodat 'de klant' er lang plezier van heeft. Je kunt mijn webshop vinden onder de knop rechtsboven of via de volgende link Blomkje en Wenje

Regelmatig geef ik een nieuwsbrief uit, waarin de agenda staat, nieuwe workshops, maar ook een zelfmaakidee. Je kunt je aanmelden via mijn webshop.






Ik mocht het afgelopen weekend nog twee grote roze gipskruid kransen maken op bestelling. Deze zijn maar liefst 40 cm in doorsnede...ik vind ze helemaal het einde!



Eerst tot zover!

Groetjes, Pietrik



12 opmerkingen:

  1. je hebt heel wat werk verzet!
    Prachtig zijn je kransen!
    Maak je de gipskruid kransen op een stro krans?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn je kransen toch mooi!
    Net als je eieren kegels..
    Wat lijkt me dat fijn om zelf te kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn die roze gipskruid kransen mooiiii.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer genoeg te doen zo te lezen.. die kransen met die bollen vind ik ook erg leuk...
    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze weer mooi geworden Pietrik!Je hebt toch echt groene vingers. Veel succes met je work-shops!

    groetjes Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kransen maak je!
    Hopelijk tot ziens op de Brocante Fair in Eelde.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zit gewoon te genieten van deze voorjaarsparade......het één nog mooier als het andere.......
    Wat moet het toch heerlijk zijn zo creatief te zijn.

    Fijne dag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn je kransen mooi. Leuk om zoveel opdrachten te krijgen.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O wat schitterend al je bloemdecoraties!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan zelfs geen keuze maken in welke in de mooiste vind...ze zijn allemaal prachtig...de eierenkrans...zo mooi en de gipskruid...helemaal weg van....maar ook de potten met groen...alles is zo mooi...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh wat zijn ze allemaal mooi! Heb hier al een aardige verzameling kransen, ben er net een blog mee aan het maken, die van jou zijn zo mooi allemaal, vooral die met gipskruid, daar ben ik helemaal weg van!
    Liefs, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen