vrijdag 23 oktober 2015

oktober...

En zo is er al weer een maand voorbij....

Zoals jullie vast wel hebben gemerkt, staat het bloggen bij mij op een laag pitje. 
Ik dacht alles wel te kunnen combineren, maar helaas kent een dag maar 24 uur....

Het is absoluut niet het geval dat ik er geen aardigheid meer aan heb, maar met een baan , 2 kleine kindjes en een webshop die lekker loopt, is er gewoon geen tijd meer over!


Regelmatig geef ik workshops 'hart van gipskruid' en 'hart van hortensia' , een maand terug bij het uitvaartcentrum hier in het dorp, waar maar liefst 25 dames met een mooi hart naar huis gingen. Afgelopen maandag bij een supermooie kledingzaak Rootz69 in Noardburgum en nog regelmatig aan huis of bij iemand thuis. 

De kerstworkshops zijn ook al weer vastgelegd en ook hier heb ik weer ontzettend veel zin in!





Tussendoor worden er kransen geregen, in huis aangerommeld en ben ik al druk in voorbereiding voor de landelijke brocante fair op 21 en 22 november in Drachten.

Aanstaande zondag sta ik bij de Bosrand Brocante in Soest. Hier zitten allemaal brocanteurs onder één dak en het is daar het aankomend weekend koopjesweekend. Zondag ben ik daar met kransen en groendecoraties en geef ik een demonstratie kransen maken.


In de nieuwe Anne's Shabby Living staat een artikel over mijn kransen! Super gaaf natuurlijk en zeer vereerd! 




De kerstspullen van East of India zijn binnen en zullen hun weg zo langzamerhand naar de webwinkel vinden...


www.blomkjeenwenje.nl 

Ook heb ik leuke schaatsjes ingekocht. Leuk voor onder de stolp, in een krans of toef of straks in je kerstboom...
ik heb ze in 3 formaten
7 cm (3,75)
11,5 cm (5 euro)
16 cm (6,50)

ze zijn te bestellen via info@blomkjeenwenje.nl




Voor nu wens ik jullie een fijn weekend! 

Groetjes Pietrik


19 opmerkingen:

  1. Fijn dat de webshop en workshops zo lekker lopen. En de kerstdrukte komt eraan... Geniet van je succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is toch mooi dat je website en workshops zo goed gaan. Tja en dan is het logische dat je wat minder tijd hebt voor je blog.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen wonder dat je geen tijd hebt om te bloggen...dat schiet er zo inderdaad wel bij in. Leuk hoor, dat je kransen en workshops zo gewaardeerd worden! Veel succes bij de Bosrand, jammer dat het hier niet in de buurt is.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar ;) Ha......de dagen zijn gewoon te kort voor ons mensen ;)

    Maar zo te zien zijn ze wel super gevuld voor je.

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de dagen gaan zeker heel snel. Een week is zo voorbij. Ik vind de schaatsjes zo leuk. Enig voor in een krans. Morgen ga ik eens op je webshop kijken.nu even geen tijd .liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel blijven bloggen hoor ook al is het wat minder vaak. Je geeft me inspiratie en ik vind het zo leuk om te horen hoe het met jullie gaat. Als je nog eens in de buurt komt, kom ik zeker een workshop volgen.
    Goed weekend, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik als thuisblijfmoeder vind de dagen al omvliegen laat staan als je zo'n druk leven hebt als jij. Dan maar wat minder bloggen. Je kransen vind ik helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel herkenbaar dit vroeger dit zelf ook gedaan , workshops gegeven in groendecoratie's, verftechnieken, woondecoratie's maken en daarnaast verkoop en drie kinderen veel plannen druk druk druk ... keuze's maken wat het belangrijkst is en goed luisteren na je gevoel ... geniet van wat je doet en van je gezinnetje erg belangrijk ... prachtige foto's van een heerlijk sfeertje en prachtige decoraties ... wens jullie een fijn weekend ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent zeker druk, al zijn het wel allemaal leuke dingen die je doet. Super dat je in dat in Ann's shabby living staat. Veel succes zondag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Succes en veel plezier voor de komende tijd. Gaaf je artikel, kroon op je werk. Voor nu fijn weekend

    Grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes en veel plezier voor de komende tijd. Gaaf je artikel, kroon op je werk. Voor nu fijn weekend

    Grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Succes en veel plezier voor de komende tijd. Gaaf je artikel, kroon op je werk. Voor nu fijn weekend

    Grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha....blijkt dat ik weer niet goed kan lezen!! Ga ik vandaag naar Soest (waar ik al een poosje naar toe wilde) vraag ik naar de mevrouw met de kransen......is ze er niet! Die mevrouw komt morgen om 2 uur!
    Hè, wat stom! Had het lek gevonden om je een keer te zien en te spreken: in het echie......helaas.
    Veel plezier morgen!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Pietrik, jij bent en blijft een bezige bij...je kransen en bloemdecoraties zijn prachtig...ik zie ze altijd op fb en instagr. voorbij komen en zal je webshop ook eens vaker gaan bekijken...zo een leuke spulletjes..fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer hé, dat een dag maar 24 uur heeft? Maar je vult 'm wel met hele leuke bezigheden! Ik vind je kransen top! Ik kan me voorstellen dat je workshops erg gewild zijn. Als je goed de balans in de gaten houdt van werken en plezier hebben, komt alles goed. Fijne zondagavond!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je zoveel waardering krijgt voor je werk.
    Je maakt ook prachtige dingen, en je kransen zijn heel mooi.
    Heel begrijpelijk dat je gewoon niet meer alles kunt met kleine kinderen, workshops en je winkel.
    Wel allemaal leuke dingen om te doen.
    Ik wens je veel succes Pietrik!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Pietrik,

    Jouw creaties zijn prachtig, dus vooral blijven doen! Over dat bloggen: een heel herkenbaar verhaal. Het is leuk om te doen, maar ... die tijd hè? Je moet keuzes maken en genieten van je kindjes is belangrijker dan je blog. Dan lezen we maar iets minder vaak van je.

    Groetjes, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen