dinsdag 2 juni 2015

We're open!

Ja hoor! Het is een feit! Mijn webwinkel is afgelopen zondagavond open gegaan!

Wat kun je in mijn 'winkeltje' vinden?

Oude Franse luiken......



 glas in lood ramen....


IJzeren raamwerken.....

keukenbenodigdheden....




 Landelijke woonaccessoires





 Handgemaakte woonaccessoires voor in de kamer/ keuken


en/ of de kinderkamer






Die je natuurlijk ook weg kunt geven als kraamcadeautje

Mijn groendecoraties hebben ook een plekje gevonden en worden nog uitgebreid met (seizoensgebonden) artikelen. Wil je graag een krans van een product dat er niet bij staat? Vraag dan naar de mogelijkheden...ik kan altijd kijken of ik het kan vinden en maken.




Aan de kinderverzorgingslijn wordt nog hard gewerkt...die is binnenkort ook te vinden in de webshop.

Neem gerust een kijkje op 

Zie ik je daar? Tot en met woensdag geef ik nog 10% korting op alles in de webshop! (en in mijn album met luiken en ijzers op Facebook : www.facebook.com/blomkjeenwenje 

Groetjes, Pietrik

16 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg! succes:)
    ik ga zo ff kijken
    groetjes, Inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je leuke webwinkel!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend de start van je webshop, veel succes ermee!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    du hast sehr schöne Sachen.
    Mit Liebe dekoriert.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Gefeliciteerd met de opening van je webshop en natuurlijk hele goede zaken toegewenst!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk zeg! Gefeliciteerd! Ziet er zo al veelbelovend uit, ga zo gelijk even een kijkje nemen. Heel veel succes ermee. ;-)

    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes met je webwinkel Pietrik.
    De linken hierboven werken niet trouwens.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het melden Monica, ik heb het inmiddels aangepast :)

      Verwijderen
  8. Heel veel succes, gave spullen zeg!!

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige spullen heb je te koop Pietrik. Ik hoop dat je winkel een groot succes wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk Pietrik, ik wens je heel veel succes!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke webwinkel.......ziet er goed uit hoor!!..succes liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je webwinkel en heel veel suc6. Ik ga je winkeltje zeker bekijken.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je webwinkel. Het ziet er leuk uit. Vooral de luiken hebben mijn aandacht.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen