zondag 28 juni 2015

over bloemen en kransen / flowers and wreaths

Onlangs mocht ik weer een paar leuke workshops verzorgen...memobord van steigerhout en afgelopen woensdag mocht ik in Joure een workshop geven voor een groep dames die een hart van gipskruid gingen maken. 



Daarnaast nog wat leuke opdrachten mogen uitvoeren....kransen van eucalyptus en tillandsia, grote harten, kleine harten, dit keer van hortensia ♥











De spullen van East of India vinden langzaamaan hun weg naar de ~~KLIK~Webwinkel~KLIK~ ....alle rubrieken zijn vooreerst gevuld en zullen de komende dagen worden aangevuld.






Inmiddels al weer ruim een maand aan het werk en de klein(tj)e(s) groeien als kool. De oudste is inmiddels 20 maanden en is een reuzegezellige jongen. Lekker babbelen, zingen, dansen en van alles uitvogelen....heerlijk. De jongste is nu vier maanden en groeit als kool! Zo leuk om die ontwikkeling bij beide jongens te zien....

Zoals jullie kunnen lezen, zijn mijn dagen wel gevuld, maar ik GENIET met volle teugen!

Fijne week!

Groetjes, Pietrik

6 opmerkingen:

  1. Ik blijf ze zo mooi vinden die harten en kransen. Jammer dat je zo ver hier vandaan woont anders kwam ik bij je workshoppen hoor...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om deze workshops te mogen geven!!!
    Maar dat je druk bent,, geloof ik graag..
    Geniet van je twee mannetjes, lekker buiten deze week;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen maak je toch, je bent echt een bron van inspiratie!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker bezig! zo,n gipskruidkrans ga ik ook eens maken, zo lief:)
    geniet van je kleintjes, het gaat harder dan je wilt, haha
    groetjes, inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk dat het zo goed gaat met je kleintjes. En als het goed met je kinderen gaat kun je zelf ook de hele wereld aan ☺.
    Je hebt weer prachtige kransen gemaakt. Ze zijn allemaal even mooi.
    Fijne zonnige week. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie jou kreaties geregeld voorbij komen ook de mooie kransen heel mooi !!!!!
    Gr v TRUUSde JONG ook uit Friesland !!!

    BeantwoordenVerwijderen