maandag 15 juni 2015

badkamers en kransen

Niet zo heel veel beleefd de laatste weken....alles gaat zijn gangetje....werken, gezin, webshop, workshops, huishouden....o, nee....dat laatste niet....ha ha! Helaas schiet dat er wat bij in...

Áls ik dan eens wat tijd kan vinden om schoon te maken, vind ik het ook leuk om wat foto's te maken....zoals hier van de badkamer. 

Drie jaar geleden, na de 'zwamverbouwing' een nieuwe badkamer gekocht en ik ben nog altijd blij met het meubel dat we lieten maken bij Meubelmakerij Popke Postma . Hier lieten we trouwens ook ons toiletmeubel, keuken en alle tafels maken....Dit jaar bestaat hij 20 jaar en daarom is er op 22 augustus een open dag. Mocht je dus eens in de werkplaats van een meubelmaker willen kijken, zet dan deze datum vast in je agenda!






Inmiddels ben ik een eigen logo rijker

Ik heb mijn collega gevraagd er eentje voor me te ontwerpen....heb wat trefwoorden meegegeven en dit kwam er uit....ik ben er heel erg blij mee! Vind hem superstoer!

Daarnaast ben ik overgegaan naar een professionele webwinkel en ben ik met enkele merken in gesprek die ik daarin zou kunnen verkopen. Hier zullen jullie dan binnenkort wel meer over horen.

Weer lekker aan de slag met kransen en harten. Momenteel van eucalyptus, gipskruid, hortensia, tillandsia....heerlijk om te doen! 






Inmiddels zijn ze allemaal te vinden in mijn ~webshop~

maar ook deze mooie spulletjes staan er in 



Een fijne week!



Groetjes, Pietrik

11 opmerkingen:

  1. Inderdaad een heel mooi stoer meubel in je badkamer, het geeft een mooie sfeer.
    Succes met je webshop.
    Groetjes Brenda ( wonen in je eigen stijl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent lekker bezig zo. Mooie badkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit allemaal. Leuk je logo, speels en toch stoer.
    Succes met je webshop!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ziet het er uit... Lekker stoer ik hou er wel van....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt inderdaad een heel mooi badkamermeubel, ik hou daar van met dat hout!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie badkamer hebben jullie. De onze is al 22 jaar, maar toch hoop ik dat hij het nog even volhoudt. Je kransen zijn natuurlijk weer top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi loge en je badkamer is ook erg mooi. Gaaf hoor dat je dat hebt laten maken. Dan past het natuurlijk ook allemaal erg goed.. groot voordeel.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo....dat is een mooie badkamer: daar wil ik ook wel schoonmaken! Haha.
    En wat een stoer logo is het geworden.
    Succes met je webshop.....dat zal vast wel goed lukken!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie badkamer ziet er prachtig uit! Complimenten!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kransen maak je! en dat badmeubel is ook erg stoer, leuk dat logo
    groetjes, inge R

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's =) En jullie badkamer ziet er prachtig uit!

    Gr, Nikki
    www.BolletjesKleed.nl

    BeantwoordenVerwijderen