zondag 3 mei 2015

woonslingers en woonkettingen

Vandaag zijn alle woordslingers, die ik de afgelopen tijd in opdracht mocht maken, gegeven.
Een oma bestelde voor haar kleinzoons (en ja...ook een Hidde) een woordslinger van houten huisjes voor op de kinderkamers en ik mocht een woordslinger als kraamcadeautje maken.
 
Ze zijn natuurlijk niet alleen voor de kinderkamers, maar je kunt ze bijvoorbeeld ook in de hal hangen, zoals hier bij ons thuis.
 




 
Op de blogs van Monica van  Het Moonhuis en Inge van My Choice zag ik een supergave DIY van een woonketting met klei. Deze week ben ik hier ook zelf mee aan de slag gegaan.
Erg leuk om te doen!

 
Aan het uiteinde heb ik een kruis gehangen. Achteraf had ik beter eerst de ketting kunnen rijgen en daarna met een touw het kruis er aan kunnen hangen, maar ja...zo hangt ie ook wel :)
 
Vanochtend was Inge van Huys 18 hier. Zij staat deze dagen op de landelijke en brocante markt in Drachten en aangezien dat hier op twintig minuten afstand ligt, kwam ze langs om deze superstoere stickers te brengen die ze heeft gemaakt. Ze zitten inmiddels op de slaapkamerdeuren van mijn zoontjes.
 




 
Volgende week is mijn zwangerschapsverlof afgelopen en mag ik weer aan het werk. Vrijdag nog maar even goed de 'poetsdoek' door het huis gehaald. Vooral de keuken kon wel een sopje gebruiken. Heerlijk als alles weer schoon en fris is...

 
Nog altijd blij met mijn tekstbord, welke ik won bij Dominique van http://dezandhut.blogspot.com

 
Voor het geval je het gemist hebt...ik mag, in samenwerking met Photogifts.nl een foto op hout weggeven. Kijk HIER hoe je mee kunt doen
 
Fijne dag!
 

Groetjes, Pietrik

 


5 opmerkingen:

  1. Leuk hé...zo'n woonketting maken...die van jou is ook mooi geworden.
    Altijd weer een goed gevoel als alles weer eens lekker gesopt is...het ziet er tip top uit.
    Fijne Zondag nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die naamslingers gaaf zeg! Echt superleuk, wat ben jij creatief! Wat een stoere kinderkamers heb je, echt heel erg mooi!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die kettuig staat nog op mn lijstje. Das geen straf om die keuken te soppen, wat een plaatje. De rest ook, gezellig bij je :))

    Werk ze, zal wel weer ff wennen zijn

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo.
    Bei euch sieht es sehr gemütlich aus.
    Du hast überall so schön dekoriert mit vielen kleinen Details.
    Liebe Grüße Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De stickers zijn echt mooi zeg! Ik keek al op haar webshop naar deze stickers maar die is momenteel leeg, niets te bestellen dus. Het ziet er gezellig uit daar! Verlof weer voorbij...maar als ik lees wat jij allemaal al weer ondernomen hebt..tjonge! Ik geloof niet dat ik daar destijds de fut voor had, maar lag misschien ook wel anders door keizersnee. De kettingen zijn leuk, die van klei is die met die kralen?
    Geniet weer van je werk en de dagelijkse dingen! Fijne week, jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen