maandag 25 mei 2015

Webshop

I love my life! Ik ben met zoveel leuke dingen bezig, waar ik zo ontzettend veel energie van krijg! Achter de schermen ben ik druk met het bouwen van mijn webshop. Naast de handgemaakte landelijke woonaccessoires en groendecoraties, verkoop ik daar straks ook spullen die in een landelijk interieur mooi tot hun recht zouden komen. Hieronder een impressie van wat je straks kunt verwachten in mijn winkeltje :)



 Er wordt hard gewerkt aan een 'kinderlijn'. Accessoires - voornamelijk van hout - voor de kinderkamer maakte ik al, maar we werken nu ook aan een 'verzorgingslijn' . Je kunt hierbij denken aan hoezen voor aankleedkussens, spuugdoekjes, omslagdoeken, muziekdoosjes, enz. Deze week heb ik hiervoor de stoffen uitgezocht. 



Toen ik zwanger was van de eerste en wij niet wisten wat het geslacht zou worden, vond ik het best wel lastig om mooie unisex spullen - die in ons interieur zouden passen - te vinden. Ik hoop hier nu verandering in te brengen en daarnaast met een jongens- en meisjeslijn te komen. Ik heb wat merken die ik erg mooi vindt en mij hiervoor inspireren. 



Verder ben ik druk met maken van de handgemaakte landelijke woonaccessoires, zoals deze panelen


Sierijzers in lijsten.....


loungebankjes/ bijzettafeltjes....




Straks dus verkrijgbaar op de fairs/ markten en via mijn webshop. De afgelopen weken mocht ik - in opdracht - weer wat spullen afleveren. Een paneel met hart van gipskruid, een woordslinger en een groot hart van gipskruid van maar liefst 55 cm doorsnee voor een bruiloft. Superleuk om te doen!




Ik mocht weer een aantal workshops verzorgen....alle dames gingen met een mooi hart van gipskruid naar huis



Zoals je ziet, genoeg actie in huize Postma! 

Bij Posters.nl bestelde ik metalen bordjes met nostalgische print. Wij kregen van iemand een metalen bordje van Zwitsal als kraamcadeautje. Deze vond ik zo leuk dat ik er wel meer wilde. Ik kwam terecht op de site van Posters.nl. Zij hebben een ruime keus in metalen bordjes en vooral de bordjes met onderstaande prints vind ik helemaal geweldig! Ik heb er direct een aantal besteld, die allemaal hun plekje in huis aan het vinden zijn :)




 Allemaal een fijne week toegewenst!



Groetjes, Pietrik





16 opmerkingen:

  1. Spannend en super leuk allemaal! Je enthousiasme is duidelijk leesbaar, dus daar kan het straks zeker niet aan liggen. Ideeën heb je ook genoeg! Succes met het vervolg van alle voorbereidingen!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig.....doen waar je zo gelukkig van wordt.......dan zit je op de enige juiste weg.......
    Snap je helemaal ;)

    Leuke spulletjes zie ik bij je zeg

    Succes en fijne middag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch niets fijner dan te (kunnen) doen waar je hartje sneller van gaat kloppen.
    Ik wens je heel veel succes en natuurlijk goede zaken!

    Liefs Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit. Veel succes met alle plannen
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er nu al geweldig uit.
    Heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, het kon natuurlijk niet uitblijven..de webshop. Heel veel succes met je plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens je heel veel succes, van wat ik zie wordt ik al hebberig, echt hele mooie dingen, vooral die gipskruid kransen van je!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! bSucces met al je plannen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat je leuke plannen hebt en ik ben benieuwd naar je webshop.
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om zo met je ideeën aan de slag te kunnen. En het zijn erge leuke ideeën!
    Je bruist van energie, dus dat zal zeker goed komen.
    Heel veel succes!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Pietrik! Spannend ook wel. De spulletjes zien er erg leuk uit.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke spullen. Veel succes met je webshop.
    Hartelijke groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke spullen. Veel succes met je webshop.
    Hartelijke groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldige mooie spullen! Wat een creatief brein heb jij!! Ik ga gauw even in de shop kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk allemaal vooral die panelen helemaal mijn smaak !!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die panelen zijn echt super! Doordat je verschillende versies maakt zullen er ook klanten zijn die meerdere panelen gaan bestellen.

    Nog een tip: maak panelen voor diverse stijlen. Bijvoorbeeld: Shabby chic / beach house look - met white wash, Modern - helemaal wit, Botanisch - met natuurlijke elementen zoals gedroogde bladeren of bloemen (past ook weer bij je blog over 'blommen')

    Succes en ik ben benieuwd naar de resultaten.

    Groetjes, Afina

    Afina Pint: wonen, maken & leven
    op afinapint.blogspot.nl

    Een inspirerend blog over wonen, decoreren, DIY, grafisch ontwerp, kunst en architectuur.

    BeantwoordenVerwijderen