zondag 10 mei 2015

Uitslag give away

Afgelopen donderdag weer voor het eerst naar kantoor geweest, toch wel weer lekker om onder de collega's te zijn en het werk weer op te pakken.
 
Na het werk had ik een afspraak bij de Kamer van Koophandel om mijn inschrijving te voltooien... Vanaf 1 mei ben ik, naast mijn werk voor de Provincie Fryslân, zelfstandig ondernemer!
 
Making my dreams come true....
 
 
Afgelopen donderdag ook de eerste workshop 'hart van gipskruid' gehad, gezellig bij mij thuis aan de keukentafel. De dames hebben erg hun best gedaan en de resultaten waren super!
 
 
 
Eén van de dames die de workshop hier volgde, is o.a. mooie mandjes aan het haken. Laat mij nu toevallig ontzettend slecht in handwerken zijn....in ruil voor een buxuskrans, kreeg ik van haar een mooi commodemandje, superdeal! :)
 


 
Wil je ook zo'n mooi gehaakt mandje...kijk dan eens op haar FACEBOOKPAGINA
 
In een eerdere post liet ik jullie mijn uitwerking van de woonketting (naar een idee van Monica van de blog Het Moonhuis ) zien. Ik heb een beetje op dit idee voortgeborduurd en, samen met mijn nichtje, het afgelopen weekend slingers voor haar kamer en de jongenskamer gemaakt.
 





 
Vandaag was het dan moederdag....van mijn drie musketiers kreeg ik een prachtige bos met al mijn lievelingsbloemen: Pioenrozen, Orchidee, Rozen, Gerbera en Viburnum...het ruikt hier heerlijk in huis
 





 
 En dan nu de uitslag van de give away....ik heb Random.org laten loten en Esther van de blog Van Koos heeft de foto op hout gewonnen! Super Esther, het is je gegund! Doe je even een mailtje met de foto die je op hout afgedrukt wilt hebben naar: blomkjeenwenje@gmail.com?
 
Fijne avond!
Groetjes, Pietrik
 
 
 


14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bos bloemen heb je gekregen Pietrik! Heerlijk om zo Moederdag te vieren met dat mooie weer hè!
    Die harten van gipskruid zijn zo mooi! Het bracht me op het idee om ze rond te maken voor de hoofdjes van mijn kleindochters die bloemenmeisjes zijn op de bruiloft van onze zoon. Ik denk dat ze dat heel mooi zal staan, denk je ook niet?

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was een heerlijke moederdag mede door het heerlijke weer en wat een prachtige bloemen van de 3 Musketiers.
    Je bent weer lekker bezig, die harten van gipskruid zijn super leuk en wat een goeie ruil. Ik ben ook niet zo'n handwerkmens, maar buxuskransen maken kan ik wel. Leuk hoor.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Goed bezig! En wat ga je ondernemen?
    Groeten,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. Mooie bloemen heb je ook gekregen voor je moederdag.
    Succes met al je plannen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een workshop gipshart maken gaf!!;)
    Veel succes hoor als zelfstandig ondernemer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker verwend door jouw drie musketiers , een prachtig boeket .
    Leuk ook jouw hartjes in gipskruid .
    En succes met het zelfstandig ondernemen .
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekker bezig bijtje ben je pietrik! Wat ontzettend leuk die gipskruid hartjes en ik vind de kleurtjes die je voor die kralenketting hebt gebruikt ook heel mooi. Is weer net even anders. Ik had ook nog van dat klei liggen... Misschien toch eens proberen. Gefeliciteerd met je bedrijfje! Hoe heet je bedrijfje? Heel veel succes en geniet van al het moois liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lekker bezig bijtje ben je pietrik! Wat ontzettend leuk die gipskruid hartjes en ik vind de kleurtjes die je voor die kralenketting hebt gebruikt ook heel mooi. Is weer net even anders. Ik had ook nog van dat klei liggen... Misschien toch eens proberen. Gefeliciteerd met je bedrijfje! Hoe heet je bedrijfje? Heel veel succes en geniet van al het moois liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd, Pietrik! Erg leuk dat je de stap gaat wagen om voor jezelf te beginnen, heel veel succes gewenst! En..wat heb je weer mooie creaties gemaakt. Fijne week,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi boeket !!...en leuk dat mandje....en de ketting is ook leuk !...liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sints kort volg ik jou blog leuk en ook nog een Friezin die ketting heeft ook mijn aandacht ben ook van plan een te maken .

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met deze mooie stap in je leven.....Die harten...zo mooi....en idd wat een leuk mandje.......goede ruil zo.......
    En die kettingen.....echt prachtig.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een superdeal, dat mandje is echt leuk!! Gefeliciteerd met de start van je eigen bedrijf, ik wens je heel veel succes! en ja... die kransen, die zijn zo mooi!
    Liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend leuk dat je naast je werk officieel voor jezelf bent begonnen! Super! Heel veel succes.
    En het begint meteen goed met die mooie kransen.
    Fijne dag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen