woensdag 6 mei 2015

houten panelen

 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd niet veel blogs lees. Als ik straks aan het werk ben, hoop ik er tijdens de treinreis en het kolven weer aan toe te komen.
 
Facebook is voor mij momenteel gemakkelijker bij te houden, omdat ik dit tijdens het voeden ook kan doen. Hoezo...multitasking, ha ha!
 
Er zijn een aantal bloggers ook actief op Facebook en regelmatig worden de linkjes naar de blog daar geplaatst. Dit is erg handig...
 
 
 
Eén van de bloggers die ik graag volg is Inge van My Choice . Inge is ontzettend creatief en meer dan eens word ik door haar geïnspireerd.
 
In één van haar laatste posten liet ze een paneel zien dat ze had gemaakt met een rubber mat. De rubber mat op/ in paneel was ik op Facebook en Pinterest ook al regelmatig tegengekomen en ik vond dit een erg leuk idee.
 
Ik heb geprobeerd mijn eigen draai hier aan te geven door er ijzers van ijzeren raamwerken (die ik zelf verkoop) op te doen en er een lijst om heen te maken. Heb voor het eerst in verstek gezaagd en, alhoewel ik nog niet helemaal tevreden ben, viel het me niet tegen.
 

 
Daarnaast maakte ik een paneel met haakje
 
 
Het is de bedoeling dat ik hier meer van ga maken en op mijn kraam tijdens de fairs ga zetten.
 
Heb nog wat leuke bestellingen voor woordslingers en harten van gipskruid en er staan al weer wat workshops gepland. Superleuk om te doen allemaal!


 
Ondertussen staat de appelboom prachtig in bloei en gelukkig heeft hij geen last gehad van het slechte weer gisteren
 


 
Mijn weggever in samenwerking met Photogifts.nl loopt nog tot Moederdag aanstaande zondag. Wil je nog meedoen om kans te maken op een foto op hout twv 46 euro! Kijk dan even in de volgende post hoe je mee kunt doen: http://blomkjeenwenje.blogspot.nl/2015/04/weggever-give-away-foto-op-hout.html
 
Fijne dag!

Groetjes, Pietrik



13 opmerkingen:

  1. Ik ga deze onthouden, want ik vindt dit paneel ook heel mooi...leuk bedacht met een ijzeren frame.
    Fijne dag nog.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie dingen heb je gemaakt... En ach: Dat bloggen komt wel weer!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de uitvoering bijzonder geslaagd hoor...het resultaat mag er zijn.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, stoer paneel heb je gemaakt & mooie foto's van de bloesem!
    Liefs, Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, die panelen. Ik vind die met dat haakje wel een vondst. Dan kun je er steeds wat anders aan hangen. Hoewel dat hart wel heel erg mooi is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk de panelen.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakt zulke leuke dingen.....!...waar haal je de tijd vandaan..??...liefs Ria..x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja , de panelen zijn heel leuk met dat ijzer. De moeilijkheid zal zijn iets vinden dat in de lijst past .
    Actief zijn op social media is een echte dagtaak , vooral met de kindjes erbij .
    Maar komt wel goed ..
    Groetjes
    Christel , Garcyasplace

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk bedacht de panelen die ga ik onthouden.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan met dat houte paneel er achter. Zet ik op mijn verlang lijsje om ook eens te maken.. Voor bloggen moet je tijd hebben he. Het leven is gewoon druk. Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was ze al tegengekomen maar zo lijken ze wat groter.....mooi! Een leuk idee.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat paneel met dat haakje vind ik echt een superidee! Dan kun je steeds iets anders er aan hangen, echt goed bedacht en heel mooi gemaakt!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nog maar kort geleden jou blog ondekt die ziet er erg leuk uit ook zie ik je op Facebook voorbij komen helemaal euk enook nog uit Friesland !!!!zelf heb ik atelier
    T,OPSLAG !!!

    BeantwoordenVerwijderen