zaterdag 25 april 2015

hartenkrans van gipskruid / heart wreath baby's breath

 
Mijn zwangerschapsverlof loopt teneinde....nog een kleine twee weken en ik mag weer naar kantoor. Tussendoor lekker aan de knutsel...in oktober en november sta ik op een brocante en landelijke fair hier in Friesland en behalve de Franse raamluiken en ijzeren raamwerken gaan er ook weer handgemaakte landelijke woonaccessoires en groendecoraties mee.
 
 
Naast de buxuskransen, druk met de bestellingen voor harten van roze gipskruid.
 Deze ga ik binnenkort ook maken op andere (hart) frames en wellicht zou ik een workshop kunnen geven...nog maar even over nadenken :)
 



 
Deze week was het mooi weer om met de bestellingen voor de woordslingers bezig te gaan....
 


 
Het eindresultaat laat ik in een volgende post zien, het zijn namelijk cadeautjes.
 
Ik mocht ook nog een zuil maken voor bij de voordeur van Alex en Sjieuwke....
 
 
Allemaal leuke opdrachten, heerlijk om te doen als de kindjes op bed liggen.
 
Ondertussen bloeit de magnolia prachtig, jammer dat dat altijd maar zo kort duurt.
 

 
Nog wat sfeerplaatjes



 
Doe je al mee met mijn give-away? Ik mag in samenwerking met Photogifts een foto op hout t.w.v. 46 euro weggeven! Hoe je mee kunt doen, vind je in deze post: http://blomkjeenwenje.blogspot.nl/2015/04/weggever-give-away-foto-op-hout.html
 
 
Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

 


13 opmerkingen:

  1. Wat zijn die hartjes met roze gipskruid toch mooi!
    De rest natuurlijk ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die hartjes met gipskruid zijn moooiiii!!! Echt prachtig, die zou ik ook graag maken, ik weet niet hoe ver weg het is, maar als je een workshop zou geven...heel erg leuk! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi de harten Wat gaat het snel he !....liefs fijn weekend x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk allemaal hoor.
    Geniet nog lekker van de komende twee weken!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh..wat zijn ze leuk.
    ik was deze week op een brocante fair en daar hingen ze ook in het wit, zo mooi.
    Die ga ik zeker maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dat roze gipskruid toch prachtig. Ik heb gisteren zelf ook zo'n bos gehaald. Past eigenlijk niet meer bij m'n spulletjes maar ik vond het zo mooi.
    Leuk ook om er zo'n hart van te maken.
    Wat gaat de tijd toch snel ... dat je nu al weer bijna aan het werk moet. Je staat zo te lezen aankomend weekend niet in Drachten? Ik ben er wel dus misschien zie ik je nog :).
    Fijne Koningsdag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal vast een beetje dubbel zijn: Misschien wel fijn om na al die tijd weer te gaan werken, maar vooral in het begin zal die navelstreng nog wel trekken;-)

    Ondertussen ben je wel goed bezig met allerlei leuke DIY projecten: Mooi!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn erg mooi, je gipskruid-harten. Die roze zie je niet zo veel, heel verrassend.
    Geniet nog even van je twee weken.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je gipskruid harten zijn prachtig Pietrik! Fijne koningsdag morgen.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat vliegt de tijd toch he? Nog twee weken en dan alweer aan het werk. Veel succes met je bestellingen. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh mooi die roze harten. Krijg ook weer inspiratie om iets moois te maken.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik had ze al voorbij zien komen op FB maar hier kan ik ze beter zien...ze zijn zo prachtig de harten, geniet nog maar even van je verlof en wat zijn de foto's leuk van jullie kinderen....lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi de roze harten. Ze zijn prachtig. En nog gewoon even 2 weken heerlijk genieten
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen