vrijdag 27 maart 2015

Waar blijft de tijd?!

De dagen en weken vliegen voorbij....Soms weet ik 's avonds niet waar mijn tijd is gebleven en heb ik ,behalve de vaatwasser uitruimen en wasjes draaien, weinig tot niets gedaan...nou ja....niets....met een baby van vier weken en een kleintje van 1,5 die gevoed, verschoond, gebadderd en waarmee geknuffeld, gewandeld en gespeeld wordt, is de dag zomaar om.


 
Voor de aankondiging van de geboorte van onze zoon hadden we, naast de vlaggen en ballonnen, het oude was rekje in de tuin met kleding die mijn broers vroeger hebben gedragen....Op de foto scheen de zon nog, momenteel regent het hier.....

 
Tussen de slaapjes door probeer ik Facebook, Twitter en Instagram een beetje bij te houden




 
De paastak staat inmiddels ook in huis. Geen krulhazelaar dit keer, maar takken van de eikenboom. Hierin heb ik wat bolvaasjes gehangen, wat halve eieren met bloemen en op de uiteinden van de takjes plakte ik veertjes. Onder in de vaas liggen piepschuim eieren van vorig jaar. Ik beplakte ze toen met oude Franse kranten en mooi papier. Hier omheen touw, knopen en lint.
 




De laatste weken nog wat leuke spullen gehaald voor de verkoop
 
 
En dit moet natuurlijk allemaal wel een beetje leuk op de foto...




 
Een week na de geboorte van Hidde hadden we een newbornshoot, erg leuk en het resultaat vind ik super!
 
Hidde

Hidde en Bauke Theun
De eerste bestellingen voor woordslingers, houten huisjes en kransen zijn al weer binnen....vanaf mei ga ik weer aan de slag....voor dan staan de eerste workshops ook al weer gepland :). Maar voorlopig....behalve genieten van mijn gezin....nog even niks.....
 
Fijn weekend!
 

Groetjes, Pietrik

22 opmerkingen:

  1. Lieve Pietrick..♥
    Ja waar blijft de tijd nog van Harte♥ Gefeliciteerd met je zoontje♥..echt mooie foto's♥..
    Genieten met jullie 4 tjes is toch geweldig♥ dan maakt tijd niks meer uit..;)
    Enjoy!!..en fijn weekend Liefss♥Gaby..♥;))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet jij nog maar heerlijk van je gezin want idd.....waar blijft de tijd! Het leven gaat zo snel en je moet genieten van de dag! En dat doe je zo te zien. Wat een prachtige foto's van je kleintjes, wat zal dat verzorgen en knuffelen heerlijk zijn!!
    En samen met die leuke paassfeer die je hebt gemaakt bouw je mooie herinneringen op.
    Fijn weekend.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alles zo goed gaat Pietrik!
    Geniet maar heerlijk van je twee kleine kinderen!
    En je ziet toch ook nog kans, buiten de vaatwasser en de wasmachine om, je huis heel gezellig te maken met mooie voorjaarsbloeiers!
    De twee foto's uit de fotoshoot zijn prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve foto Pietrik van je kinderen. Mooier kan niet. Ja het is echt een dagtaak 2kleine kinderen opvoeden. Maar wel een hele mooie. Je hebt mooie foto's gemaakt van je webshop.
    Geniet, en een heel fijn weekend.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee het wasrekje met blauwe kleertjes voor de geboorte van Hidde..

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker genieten met je twee lieve knullen dat is het belangrijkste wat je kunt doen hoor.
    Ze zien er wel heel lief uit zo samen.
    Al met al zul je best druk zijn en is je dag goed gevuld.
    Succes met al je voorbereidingen voor de workshops.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig weet je tussen de bedrijven door je huis ook nog gezellig te maken..want als je veel thuis bent, moet het natuurlijk wel een beetje gezellig zijn....
    Heerlijk genieten van je kereltjes...voor je het weet zijn het pubers;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het heefat ook wel iets fijns om de dagen te zien voorbij trekken... En ach de rest komt wel weer.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt gelijk hoor...lekker veel en intens genieten van je zoons is nu het belangrijkste, de rest komt vanzelf weer. Ik spreek uit ervaring met twee dochters van 20 en 17 hoe de jaren voorbij vliegen. Wat een leuke foto's van de boys!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geniet maar lekker van je mannetjes ......liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, had ik de geboorte van je zoon gemist, alsnog van Harte Gefeliciteerd! Leuk zeg, twee jongens. Zelf heb ik na zelf alleen maar een zus te hebben en twee dochters, ook twee kleinzoontjes (broertjes) en het zijn me een paar boeven, dus maak je borst maar nat.
    Schattige foto's hoor en trouwens ook van je voorjaarsdecoraties.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eerst nog even genieten van deze lieve jongens.

    De foto's van de broertjes vind ik prachtig, zo lief.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks fijner en mooier dan het druk hebben met je gezinnetje.
    Leuk en lief grote en kleine broer op de kiek.
    En je paassfeertje mag er ook zijn,mooi gemaakt!!

    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi de foto van de broertjes! Wat een rijkdom hè?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij jou is ook een echt lente paassfeer en de takken met glaasjes zijn prachtig. Wat heb je toch prachtige spullen te koop...De foto's zijn geweldig geworden en ik vind het tevens zo leuk om ze niet in kleur te nemen...herinneringen komen terug want de 2 boys van mij zijn inmiddels 3 koppen groter dan mezelf...de tijd gaat snel...geniet er maar lekker van...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een rijkdom die twee....gelijk heb je lekker van genieten....
    Dat wasrekje.....zo leuk.......mooi idee.....

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Time flies when you have fun...en met twee van zo'n kanjers is een dag zo om! Maar ook in huis maak je het nog gezellig. Mooie decoraties! Ook je foto's voor de webshop zijn om te smullen, zie veel mooie dingen staan...
    Geniet lekker van je gezinnetje, de rest komt vanzelf wel weer op gang.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Hidde! Ik heb je post totaal gemist. Wat een mooie mannetje.

    Ik wens jullie alvast hele fijne Paasdagen toe!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt groot gelijk, want voordat je het weet groeien ze je alweer voorbij... nu dus maar intens genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Pietrik, Wat een SCHITTERENDE foto's van je twee leuke mannetjes. Dat is toch het grote genieten? Dat daar andere dingen bij inschieten, nou ja....dat komt wel weer.
    Je paastak is erg leuk en het rekje met de babykleertjes, vind ik een echte , leuke vondst.
    Groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geniet jij nou maar van je twee schatjes, de rest komt zelf wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Om de 1 of andere reden heb ik dit volledig gemist maar alsnog van harte proficiat met de kleine man. Hij ligt er ook zo lief bij. Grote broer lijkt dan ineens heel groot he :))
    Geniet er lekker van.
    Lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen