maandag 9 februari 2015

Hellup!!!

Al weer een maand sinds mijn laatste post...en ik heb jullie hulp nodig!

Ik wilde Picasa op mijn smartphone installeren...sterker nog....dat heb ik ook gedaan....
daarna synchroniseerde Picasa alle foto's op mijn telefoon, met als gevolg dat daar duizenden foto's op kwamen staan....

Dat wilde ik niet, dus de instellingen veranderd....nu zijn alle foto's van mijn blog verdwenen!!!!

Via Google kan ik ze nog wel vinden, maar daar houdt het ook mee op. 

Iemand ervaring met het terugplaatsen van foto's? Of ben ik gewoon alles kwijt???? :(((

Hier nog een aantal foto's van de laatste weken...

Alvast bedankt voor de hulp!


Nog een weekje te gaan....


Groetjes, Pietrik

18 opmerkingen:

  1. Ik had t al gezien idd! Ik mistte je foto's al!
    Helaas kan ik je niet helpen. Er zijn vast dames die je wel verder kunnen helpeN

    Groetjes
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk zijn de foto's van je blog wel weer zichtbaar als je je Picasa Album openbaar zet. Als ik foto's op mijn blog plaats doe ik dit ook via mijn Picasawebalbum, en openbaar, anders zijn de foto's op het blog helaas niet meer zichtbaar. Groetjes, Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh wat is dat toch balen zeg! Ik hoor het vaker, dus ik ga geen andere dingen uitproberen met mijn foto's. Ik kan je dus niet helpen. Ik hoop dat je het weer kan herstellen. Succes!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is flink balen Pietrik. Ik heb dit een paar jaar geleden ook gehad en kreeg met geen mogelijkheid de foto's weer bij de posten. Een paar jaar blogposten helemaal weg.
    Misschien dat iemand een goede tip en oplossing voor je weet, maar ik kan je hier helaas niet mee helpen.
    Groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit lijkt mij vreselijk Pietrik. Mijn eerste vraag is of je nog wel alle foto's op je telefoon hebt staan. Je zou dan toch denken dat je de inhoud van de telefoon (de foto's) terug zou moeten kunnen plaatsen naar je pc. Misschien kun je voor een handleiding zoeken op internet?

    Ik heb nog even gezocht naar de blog van Tanja. Haar blog heet Moments (http://homemade-moments.blogspot.nl). Zij had voorheen een blog met Tips en Trucs en heeft er volgens mij aardig verstand van. Sowieso had zij op Tips en Trucs staan hoe je een backup kunt maken van je blog. Daar heb je nu niets aan en ik weet ook niet hoe dat werkt wanneer je Picasa hebt leeggetrokken. Maar misschien kan zij jou toch verder helpen. Het is maar een tip...ik hoop dat het je lukt alles weer op je blog te krijgen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend naar Pietrik. Helaas kan ik je niet verder helpen. Ik hoop dat de tip van Ingrid je verder helpt! Ik duim voor je dat het gaat lukken.

    Succes!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het ook een keer gehad....paniek, paniek! Maar ik weet helaas niet meer wat diegene die mij heeft geholpen toen heeft gedaan: 't was voor mij abacadabra!
    Succes, ik hoop dat het nog goed komt.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, dat is echt drama voor bloggers. Ik heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt, maar ben dan ook als de dood om iets aan de foto-opslag te veranderen. Ik kan je dus ook niet helpen. Hopelijk lukt het je om ze toch weer tevoorschijn te toveren, succes!!!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was me ook al opgevallen dat je foto's weg waren. Helaas ben ik nogal digibeterig, dus ik weet niet hoe ik je kan helpen. Sterkte ermee.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ellende ik zou niet weten ben helemaal niet handig ....hoop dat je hulp krijgt.!...liefs fijne week spannend...,!...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat naar, Pietrik!
    Ik kan je niet helpen, maar misschien zou je een beroep kunnen doen op student aan huis, te vinden op www.studentaanhuis.nl
    Zelf kopieer ik steeds mijn foto's direct op een grote usb-stick, kun je heel foto's op kwijt en dan heb je een back-up/reserve.
    En sterkte met de laatste loodjes!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ohhhh dit is zooooo erg ik weet er alles van!!
    biju mij bleek dat ik een back up had! dat wist ik niet eens, je kunt op je pc kijken of je op je c schijf of d schif iets van een backup tegen komt, dan kun je het zo weer herstellen,ik bleek ook nog alles te hebben:) als je met piacasa werkt heb je je foto, svlg mij ook nog eregnes anders staan....tenminste dat heb ik zelf wel....hopelijk is dat met jou ook zo? kijk ff na dus;-) heel veel succes!! en anders zou ik even een mailtje doen naar de ""oudere"" lees: langstbloggende onder ""ons"" zij weten het vast wel!
    sterkte met je laatste loodjes! spannend!!!!!!!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ellende. Ik kan je helaas geen raad geven. Ik loop zelf ook tegen problemen aan. Al mijn nieuwe volgers krijg ik niet in mijn leeslijst. En ik durf niet te gaan vogelen, bang dat ik alles kwijt ben.
    Succes ik hoop dat het allemaal in orde komt.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oeps, geen idee..veel succes :( ik duim voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh my god!!!

    Ik heb geen idee hoe je dit moet oplossen, maar hopelijk heeft iemand je inmiddels de gouden tip gegeven???

    Succes ermee X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ontzettend zonde! Ik hoop dat je je foto's terug kunt halen!
    Veel liefs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat naar, Pietrik, ik heb ook geen flauw idee. Ik hoop echt voor je, dat ze teruggehaald kunnen worden.
    Wat een allerliefste babykamer heb je gemaakt.
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen