zaterdag 10 januari 2015

fotoshoot

De rust is terug gekeerd in huize Postma....
 
Deze week zelfs begonnen met het reageren op andere blogs :)
 *hier heb ik nog wat goed te maken, mijn blogvriendjes zijn behoorlijk verwaarloosd de laatste tijd*
 
Vandaag nog wat bestellingen opsturen en dan even geen bestellingen en workshops meer tot eind april....
 
Gisteren deed Buro Binnenhuis een fotoshoot bij ons thuis. Wat een leuke en leerzame ervaring! Sabine van Buro Binnenhuis en Hans van Hans Mossel Fotografie kwamen langs. De woonkamer, keuken, badkamer en kamers boven zijn allemaal vastgelegd. Sabine hier en daar aan het stijlen en Hans voor het vastleggen van het plaatje....wat ga je dan anders naar je eigen huis kijken!
 






 
De foto's worden aangeboden aan enkele bladen...ben zeer benieuwd of en wie ze wil plaatsen....

Sabine en Hans....in ieder geval bedankt voor deze leuke en leerzame ervaring!
 
Buro Binnenhuis is nog op zoek naar inspirerende huizen....mocht je in het bezit zijn van zo'n huis (en je wilt wel een fotoshoot bij je thuis), neem dan contact op met Sabine via info@burobinnenhuis.nl
 
Ik hou jullie op de hoogte!
 
De afgelopen week mocht ik nog twee workshops verzorgen. Ik was uitgenodigd door Janine (11 jaar) en Tessa (8 jaar). Op hun feestje maakten zij een memo bord van sloophout. Zo leuk om te zien hoe ze allemaal hun eigen draai gaven aan hun memo bord.
 




Bij Janine


Bij Tessa


 
Fijn weekend!

Groetjes, Pietrik

23 opmerkingen:

  1. Spannend zo'n reportage, ik ben benieuwd in welk blad de foto's komen te staan. Leuk dat je weer workshops hebt gegeven, deze leeftijd is daar heel geschikt voor en het is een keer iets anders. De resultaten mogen er zijn.

    Fijn weekend. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Je blog net ontdekt, heb zitten genieten van je posts!
    Je hebt er een volger bij!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Geniet lekker van je rustige weken.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent lekker bezig, Pietrik. Ik zag de fotoshoot voorbij komen op fb, echt heel leuk om je huis dan bij een ander op de camera te zien. Laat je ons weten welke bladen jullie huis willen plaatsen? Lijkt me leuk om jou huis eens te zien van binnen. Geniet ervan. Ook van je rust, dat heb je zeker verdiend,..

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo,
    du hast einen schönen Blog
    Ich wohne auch in Friesland, aber in Ostfriesland. Wie heisst die Stadt, wo du lebst.
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your family is beautiful. I love the photos and the craft project!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend spannend allemaal! Ik ben heel benieuwd in welk blad wij jouw huis straks terugzien.

    Fijn weekend.

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou zeg: daar mag je trots op zijn! Dat betekent dat ze jouw huis de moeite waard vinden om te fotograferen. En dat is ook zo: het ziet er zo gezellig uit!
    Ben benieuwd in welk blad de reportage komt!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zal vast een bijzondere ervaring zijn geweest! Leuk hoor! En je workshop ook..dat je daar nog moed voor hebt nu...de laatste loodjes ? Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ervaring he, Heel erg leuk om ook weer met andere ogen naar je huis te kijken. En dan nog even een workshopje er achteraan, gezellig met mooi resultaat.
    Nu maar met de beentjes op de bank, je hebt het wel verdiend, fijne zondag en groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je huis op die manier gefotografeerd is, leerzaam, maar ook mooi om het door de lens van een ander te zien.
    Lekker uitrusten in een stormachtig weekend.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk, Pietrik, je hele huis gefotografeerd. Ben benieuwd waar het weer te zien is.
    Prachtig je zoontje bij de fotograaf! Wat een lekkere dreumes al.
    Fijn dat je het nu wat rustiger aan kunt doen. Geniet er lekker van!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk lijkt me dat je huis in een reportage. Je kleine man vond het wel interessant zeker.
    De workshop lijkt me ook super. Leuk is het dat ieder zijn eigen idee heeft.
    Fijne zondag, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk he Pietrik, zo spannend! Ik ben erg benieuwd waar we je interieur gaan terugzien!!
    Fijne zondag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk je huis weer op de foto.....fijne zondag....liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat spannend om je huis in een magazine te zien .
    Je zoontje die nieuwsgierig naar de fotograaf kijkt , leuk!
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Als ik zo in de camera kijk van de fotograaf, wordt het een hele mooie reportage. Ben benieuwd waar ze opduiken, deze prachtige foto's. En je zoontje vindt het volgens mij machtig interessant allemaal (wij ook ;-))
    En nu rustig aan en genieten. Fijne zondag!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk... ik doe een gokje... De Ariadne at home???
    We wachten af;-)

    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. We doen toch niks liever dan huisjes kijken zowel binnen als buiten,op blogs en in de bladen.
    Ik kan mij er soms helemaal aan vergapen,zeker wanneer het een huis met ziel en karakter is.

    Denk dat jij ons via het blog wel op de hoogte zal brengen waar en wanneer jullie mooie huis te bewonderen is,leuk!!!

    Fijne (blog)week en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg dat ze foto's van je huis hebben gemaakt. Lijkt mij ook wel leuk.
    En wat een leuke workshop,heb je gegeven. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk een fotoreportage van je huis! Leuke blog ook en die workshops. Ook al zo'n goed idee. Hier krijg ik genoeg inspiratie zie ik wel. Via via heb ik je blog ontdekt en ga je volgen hoor. Lieve groet Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo te zien zijn er mooie foto's gemaakt. Leuk hoor het ziet er goed uit!
    En een leuke workshop, gezellig hoor.
    Nog een fijne week, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het zijn leuke foto's geworden. Vooral die waar je zoon op staat. Ben benieuwd waar ze terecht komen. Gaat het goed met je? De laatste weken hè?
    Sterkte! Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen