vrijdag 14 november 2014

Brocantepost.nl geeft weg / give away

Hier weer even een berichtje uit het hoge noorden....
 
Namens Aline van Brocante Post - misschien heb je haar kaarten al gezien in de laatste Ariadne at Home - mag ik een setje kerstkaarten weggeven...hoe leuk is dat?
 
 
Brocante Post heeft onder andere gratis e-cards, kalenders, notitieblokken en kaarten in haar assortiment
 

 
Ben je al nieuwsgierig geworden? Neem dan snel een kijkje op de site van Aline of like haar Facebookpagina
 
Wil je meedoen?
* laat dan een berichtje achter onder deze post
*stille lezers mogen een mail sturen naar blomkjeenwenje@gmail.com
*ik zou het aardig vinden als je een linkje op je blog zet
 
op zaterdag 6 december maak ik de winnaar bekend, je hebt de kaarten dan ruim op tijd in huis :)
 
Fijn weekend!
 

Groetjes, Pietrik

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk Pietrik, `k ben dol op kaarten, dus ik doe graag mee met je leuke give-away! Zometeen neem ik een kijkje op haar site/facebook. Fijne avond nog..

    Lieve-groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaarten zien er heel mooi uit, ik ga straks even een kijkje nemen op facebook.
    En tuurlijk wil ik graag meedoen met de give- away

    Fijn weekend
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaarten. Geven een mooie sfeer weer, zeker voor de kerstdagen. Dus ik doe graag mee met de give-away.
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Pietrik. Heb al even op haar site gekeken.
    Doe graag mee met je give-away!
    En ik wens je een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik stuur wel eens een E-card via Brocante Post, dus ik ken die site zeker. Het zijn hele mooie kaarten; ik doe graag mee met deze give away en natuurlijk plaats ik een link!
    Liefs en een fijn weekend, Pietrik! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk..!...ik doe graag mee...!...fijn weekend liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zijn leuk zeg. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor ik doe graag mee.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jahaja, ik doe mee hoor!
    groetjes, Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk is dat!! Ik doe graag mee. Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe héél graag mee..kaarten zijn zo leuk om iemand anders mee te verrassen:)
    Ik ga ook even bij haar langs om te snuffelen..
    Een linkje komt op mijn blog
    fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je dit weg mag geven, ik stuur ook weleens een e-card via deze site, dus helemaal leuk om echte kaarten te kunnen winnen, ik zet een linkje op mijn blog!
    Natuurlijk doe ik graag mee.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die zien er leuk uit! Wat een eer om dat weg te mogen geven! Doe graag mee!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Pietrik
    Ze zien er erg mooi uit, Doe graag mee.

    Ik had gisteren wel wat langer op de brocante markt willen blijven maar wat was het heet en druk was blij dat ik weer buiten stond.

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Hele mooie kaarten. Ik maak graag een kansje
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben zo'n stille lezer maar wil nu wel graag een gokje mee wagen voor deze prachtige kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n setje zou ik graag winnen. Ik kan niet linken want ik heb geen weblog of Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen