donderdag 27 november 2014

Brocante landelijk markt in Drachten

Afgelopen zondag stond ik voor het eerst op een markt.....en wat voor één!
De Brocante landelijke markt in Drachten...
 
De afgelopen tijd was ik hier al spullen voor aan het verzamelen en de familie werd bijgeschakeld om te komen zagen, want dat lukt in verband met mijn zwangerschap niet meer...(werk nu halve dagen)
 
Op de zaterdag was ik al even wezen kijken om hier en daar een praatje te maken met standhouders, dames die ik via Facebook of de blog ken en natuurlijk om even te kijken hoe ik mijn kraam het beste in kon delen.
 

 
's Ochtends vroeg reden we met een kar en een auto vol naar het Fries Congres Centrum. Mijn buurvrouw/ vriendinnetje wilde me wel helpen de hele dag en wat was ik daar blij om! Het was de hele dag zo druk aan de kraam! Ik heb twee keer kunnen zitten en dat was op de momenten dat ik in uiterste noodzaak naar het toilet moest, ha ha! Wat was het een geweldige dag en wat een goede sfeer...superdruk was het...gelukkig was het op de zondag wat meer over de dag verspreid.
 


 
Zoals je kunt zien, had ik een mengelmoes van spullen mee 
 






 
Mocht je nog iets op de kraam zien, dat je aanspreekt...stuur dan maar even een berichtje naar blomkjeenwenje@gmail.com of laat een persoonlijk berichtje achter op mijn facebookpagina www.facebook.com/blomkjeenwenje
 
Gisteren kwam Pauline Kick van de blog Logement it Foarhús bij mij langs...we 'kennen' elkaar van de blog en hebben later via Facebook ook contact gekregen. Pauline heeft binnenkort Brocante opendagen en kwam langs om wat spulletjes te halen...Onder het genot van een bakje koffie was het erg gezellig :)
 
Vanmiddag ga ik naar de kerstopendagen van It Moskje in Kollum...die zijn nog tot en met zaterdag...kijken wat voor moois Aaf allemaal weer te koop heeft ;)
 
De komende maand staan er nog een paar leuke dingen op stapel....daarover later meer....
 
Er loopt nog een leuke give-away op mijn blog...namens Brocante post mag ik een set prachtige kerstkaarten weggeven....je kunt tot zaterdag 6 december meedoen...neem snel een kijkje bij deze post http://blomkjeenwenje.blogspot.nl/2014/11/brocantepostnl-geeft-weg-give-away.html
 
Er zijn de laatste tijd nogal wat volgers via Google en Bloglovin bijgekomen....welkom allemaal! Leuk dat jullie de moeite nemen om me te volgen...
 

 
 
Nu alles weer wat rustiger wordt, heb ik gelukkig weer wat meer tijd om jullie te komen bezoeken...heb het idee dat ik behoorlijk wat heb gemist in blogland....ik kom snel langs!
 
Fijne dag allemaal!
 

Groetjes, Pietrik

19 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig Pietrik! Helaas kon ik er dit weekend niet heen, moest werken. Maar goed, volgende keer beter. Pas goed op jezelf!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow wat een mooie♥ spullen♥ zeg..heel gezellig zo'n brocante♥ markt♥..zou wel elke week willen snuffelen ..hihi..;)
      Doe maar lekker rustig aan Brie ..er komt straks♥ een nog mooiere tijd♥..zorg goed voor jezelf♥ en wens je fijn warm♥ weekend toe Liefs Gaby..♥X♥..;)

      Verwijderen
  2. Whow, Dat ik dit nu heb moeten missen! Het stond op de kalender en wilde juist erg graag naar deze markt. Maar de laatste tijd komen er steeds weer dingen op mijn pad waardoor de plannen in duigen vallen. Ik wil wel geloven dat je geen tijd heb gehad om even te zitten wand die kraam staat stampvol met leuke hebbedingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, Pietrik, dat je zo lekker bezig ben! Je kraam ziet er mooi uit, wat heb je veel spullen!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leukd atje eeng oed emarkt gedraaid hebt. En ja pff kan heel vermoeiend zijn.. Het ziet er allemaal erg gezellig uit zo.
    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk dat het zo geslaagd was. Wat voorbereidingen betreft kost zoiets altijd de nodige tijd en dan is het natuurlijk heel prettig dat al je inzet zo wordt beloond!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je had inderdaad hele mooi spullen te koop , jullie brocantemarkten zijn zoveel leuker dan bij ons.
    Ik hoop dat je lekker veel hebt verkocht .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je had een mooie stand, Pietrik!
    En wat fijn dat het zo'n succes was!
    Pas wel goed op jezelf hé, december is echt zo'n maand waar je je heel druk kunt maken!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat ik niet kon komen. Het moet heel gezellig geweest zijn. Volgend jaar beter! Fijn dat je het zo druk hebt gehad op de kraam. Het ziet er ook erg mooi uit allemaal.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er allemaal heel sfeervol uit, leuk hoor.
    Gelukkig zijn er veel mensen bij je kraam geweest, je mooie spullen hebben dus een andere eigenaar gekregen.

    Succes met alle drukte.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat reuze jammer dat je zo hoog in het noorden woont zeg want het ziet er supergezellig uit! En zo te zien ook hele mooie spullen op je kraam. Het is deze eerste keer zeker goed bevallen (haha) als je zoveel verkocht hebt!
    Maar houd jezelf wel goed in de gaten hè....valt niet mee denk ik om met een zwangere buik zo'n dag te staan!

    fijn weekend.
    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met gewilde spullen is het goed zaken doen,druk aan je kraam,altijd fijn, dan weet je ook waarvoor je al die moeite doet.
    Denk dat je oud en wijs genoeg bent om te weten dat je in welke maand van de zwangerschap ook, aan jezelf en het kindje moet denken en niet te veel hooi op de vork moet nemen.
    Maar wanneer iets je hobby is ga je er meestal helemaal voor.

    Lieve groet en het beste met je!!!
    Ger



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo'n brocante markt en super toch dat het zo succesvol is geweest, de kraam was goed gevuld en prachtig om te zien!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan goed begrijpen dat het zo'n succes was, want ik zie héél veel leuke spullen. En nu even lekker bijkomen. Dat heb je zeker verdiend!
    Alvast een fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook ik zie een heleboel leuke spullen Pietrik. je hebt vast leuk verkocht. En wat lief dat je buurvrouw je heeft geholpen. Dit weekend maar lekker rustig aan dien denk ik of niet? Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke kraam♥
    Morgen naar het tuincentrum om mos, ik heb helemaal zin om een mos-ster te maken en één van takken..
    Je hebt me weer geïnspireerd :)
    Fijn weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi je kraam hoor....zie heel veel leuks.....liefs fijn weekend van mij...x...!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een leuke spullen op je kraam staan. Dat zal wel heel wat publiek getrokken hebben. Gezellig zo'n dag samen met je vriendin.
    Nog een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kraam Pietrik, jammer dat je zover in het noorden zit :)

    BeantwoordenVerwijderen