woensdag 22 oktober 2014

Work in progress / werk in uitvoering

Nee.....we zitten hier niet stil de laatste tijd!
 
Er wordt gewerkt!
 
 
Vanaf augustus bezig geweest met het maken van hortensiakransen en eikenbladkransen, daar neem ik nu geen bestellingen meer voor aan...eikenblad is lastiger te vinden en de bladeren - en het weer - worden er niet mooier op...desondanks super veel plezier gehad in het maken van deze kransen. Ik maak nog steeds wel kransen, maar dan exemplaren waarvan het binnen minder een troepje wordt.
 
 
Vorige week maakte ik deze krans van mos, eikenblad en dadeltakken....
 
 
 
Vanmiddag maakte ik een ster van gipskruid...de eerste bestellingen voor de kransen en sterren komen al weer binnen ....
 
 
Vorige week maakte ik van oude groentepotten, rozenbottels, anijs, een brocante bakvormpje, e.d. windlichten...supersimpel en leuk effect...
 
 





Voor de kamer van mijn zoon maakte ik een memobord/ wandbord van oud pallethout....ook kreeg hij een 'nieuwe' kast op zijn kamer. De commode schuift door naar de babykamer, die overigens nog een grondige opruimbeurt nodig heeft ;) . Inmiddels ben ik 23 weken zwanger en ik voel me prima, al heb ik wel besloten het vanaf december wat rustiger aan te doen en wat tijd te nemen om te rusten, tijdschriften en blogjes te lezen en lekker eens een dag voor de tv te hangen...
 

 
 
Ik ben begonnen met het maken van guirlandes....die ik mee ga nemen naar de brocante en landelijke markt in Drachten
 
 
Halverwege oktober verscheen de Daphne's Diary...hierin een artikel over mijn blog...superleuk - maar best wel gek - om jezelf terug te zien in een magazine dat in meerdere landen verschijnt. Wellicht hebben enkelen van jullie het wel gelezen.

 
 
Voor nu wens ik jullie een fijne avond! 
 
 

 

Groetjes, Pietrik

 
 

21 opmerkingen:

  1. Je bent wel creatief bezig en wat een leuke dingen allemaal.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pietrik, Wat weer mooi de decoraties die je zelf maakt. Vooral het sterretje met gipskruid, zo lief om te zien. Wat goed dat je in de Daphne staat, levert vast weer vele blogvolgers op. Leuk en een mooie opsteker. Mocht ik tijd hebben dan kom ik straks naar de brocante markt in Drachten. Pas je goed op jezelf,

    groeten Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent zo lekker bezig, Pietrik! Ik krijg gewoon energie van je. Wat heb je de sterren met gipskruid mooi gemaakt, zo lekker prutswerkje, maar met een geweldig resultaat. Leuk dat je in zo'n mooi blad stond, 'k ga proberen om je foto zo van dichtbij te bekijken!! Geniet van je zwangerschap en neem je rtust!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent behoorlijk in de weer geweest, leuk die ster van gips!
    Gaaf dat je in Daphne's Diary staat!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een geweldige mooie krans van eikenblad,
    en die ster van gipskruid... die staat bij mij vast heel mooi. haha;)
    en heel erg leuk dat je in dat mooie blad hebt gestaan.. dat voelt vast als een hele eer..
    geniet ervan. Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kransen heb je weer gemaakt, evenals de andere dingen.
    Die ster van gipskruid is ook heel leuk.
    Wat een eer om in de Daphne te staan!
    Fijn dat je je goed voelt, geniet maar fijn van je zwangerschap. En ik denk dat de babykamer ook wel weer heel leuk zal worden, ook al is er nog werk in uitvoering.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor je kransen....vind de ster ook gaaf...?,...zag hem al op fb.....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt zeker niet stil gezeten zeg! Leuk allemaal hoor en fijn dat je je goed voelt!
    Leuk hoor dat artikel in Daphne's Dairy!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een creativiteit, je maakt prachtige dingen en die ster vind ik helemaal te gek.
    Liefs, janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent druk bezig Pietrik! En wat een leuke dingen allemaal.
    Ik vind je ster prachtig en dat artikel in Daphne's Dairy is natuurlijk geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De sterren van gipskruid vind ik geweldig. Je bent lekker bezig zo. Wat gaat de tijd ook snel, alweer 23 weken zwanger. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je je goed voelt en je hebt gróót gelijk dat je de laatste loodjes in alle rust doorbrengt, want als je straks gaat bevallen, kun je daar het beste goed uitgerust aan beginnen;-)

    Mooie kransen en wat leuk dat jouw blog een plekje heeft gekregen in een internationaal tijdschrift! Een mooie kroon op je werk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtigs zien ik voorbij komen Pietrik.
    Al over de helft van je zwagerschap!
    Leuk dat je in de Daphne's Diary staat :-))
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou wat leuk datje in het blad stond. Wat een eer nou het komt je toe hoor. Je maakt altijd van die leuke dingen. Die potten daar ga ik ook een paar van maken, een heel leuk idee.

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg dat je in DD stond.....Super! En wat heerlijk dat je kransen zo goed verkocht worden.......echt eer van je werk.
    Die ster is ook prachtig.

    Fijne avond

    LIefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kransen zijn geweldig, maar die ster van gipskruid heeft mijn hart gestolen. Wat een dotje! Leuk dat je in de DD staat. Ik heb het nog niet gezien, maar misschien is het tijd weer eens eentje te halen. :-)
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige dingen maak jij toch Ik geniet echt van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent ook zo'n bezige bij en de kransen zijn prachtig. Vind de sterren ook zo gaaf. Maar probeer straks wat rustiger aan te doen, weet dat dat moeilijk is met een hoofd zo vol, maar het is voor een goed doel.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een eer om in een blad te staan zeg! Ik pak het wel eens in de winkel om in te kijken: het heeft leuke ideeën. En dat hadden ze dan goed gezien dat jij daarbij paste want jij hebt ook zulke creatieve dingen! Vooral die ster vind ik super!!
    Veel genieten van je zwangerschap hoor en niet te veel op je hals halen!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kransen en herfstversieringen Pietrik!

    Fijn weekend,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kransen Pietrik, maar helemaal logisch dat je het binnenkort wat rustiger aan gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen