dinsdag 5 augustus 2014

Pronck en Praal en Déjà-vu

In mijn vorige post beloofde ik foto's te laten zien van ons verblijf in Brabant. We zaten in Oosteind, in een prachtig huisje van Focco en Maaike, de Pronckkamer.

Als je van Brocante houdt is Oosteind een hele goede uitvalsbasis voor het bezoeken van diverse brocanterieen en/of brocante markten. Helaas hebben we de markt in Heusden moeten laten liggen, omdat we die dag weer naar huis gingen (en de auto echt vol was).

Naast de verhuur van de Pronckkamer, verkopen 'de Pronckers' brocante en handgemaakte woonaccessoires in de landelijke en brocante stijl.

We hebben een heerlijk verblijf in het huisje, met afgesloten tuin (handig met een bijna 1-jarige) gehad.

De site waarop het huisje wordt verhuurd en brocante wordt verkocht (naast Marktplaats en Facebook) is : Pronck en Praal . Wij kunnen jullie dit huisje zeker aanraden!











Op vrijdag bracht ik een bezoek aan Brocanterie Déjà-vu in Oosterhout. Oosterhout ligt tegen Oosteind aan. Wat een prachtige winkel! De stijlkamers zijn erg sfeervol ingericht....
Hier eveneens wat foto's gemaakt...genieten jullie mee?





























Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

13 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zo'n mooi plekje in Brabant hadden, het is toch altijd een feest om er leuk bij te zitten. Het is alweer een tijd geleden dat we bij Deja Vu zijn geweest, maar het is inderdaad een hele mooie winkel.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gezellig ziet dit eruit! Echt genieten, dat zie je zo!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige winkel, Pietrik. Daar kun je even heerlijk rondstruinen.
    Als vakantieonderdak hadden jullie het ook niet verkeerd.
    En nu in het gewone leven verder, maar nog wel even genieten van het mooie weer!
    Liefs,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, zoveel mooie foto's. Wat een inspirerende omgeving.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige winkel he ???...en Desiree is een schatje ...!!...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en lekker veel foto's laat je zien, ook al is dat popperige brocante niet echt mijn ding, toch lijkt het me wel leuk om in zo'n winkel rond te lopen ;-)

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk om te lezen over je verblijf in de pronckkamer. Wij zijn hier 2 jaar terug ook geweest en ik maakte er toen ook een blog post over:) het is een prachtige locatie en ook een mooie omgeving.
    Ik heb niet veel energie om overal op te reageren. Maar vond dit zo leuk om te zien dat ik toch even een berichtje achterlaat.

    Fijne dag!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke winkel om je ogen uit te kijken. Het past ook allemaal zo mooi bij elkaar. Krijg ik zelf nooit voor elkaar niet eens een klein stukje van het huis. Hahah...
    Ben benieuwd of je nog wat moois mee naar huis hebt genomen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je bij mijn blog langs kwam, zo klikte ik op de jouwe, ga je volgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk huisje om te overnachten zeg ... en die winkellll kwijl ervan hahahha zie zulke mooie dingen je zou wel wat gekocht hebben kan me niet voorstellen dat je met lege handen naar huis bent gegaan hihihhi... ik zou het niet kunnen hahaha ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik heb m'n brocante hart weer helemaal opgehaald bij je hoor ;-)
    En ook mijn Brabants hart ging open, haha...
    Prachtig hè bij Brocanterie Déjavu.
    Désiree stond ook al eens in de At Home, prachtig!
    En wat een leuk huisje, goeie tip!

    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Pietrik,het lijkt wel een poppenhuis,zo brocant..
    Prachtig om daar te overnachten...
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat popperig allemaal, schattig zeg! Heel knap dat je niks hebt gekocht. Weet niet of ik wel zp sterk was geweest haha.
    P.s: Mooi verblijf ook!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen