maandag 18 augustus 2014

Nog meer kransen...

Een heerlijke laatste week van mijn vakantie gehad! Zoveel kransen mogen maken!

Nog een paar hortensiakransen maken en een lavendelkrans en dan door met de eikenblad kransen en laurierkransen.

Deze week mocht ik een eikenbladkrans (gemaakt op een krans van 50 cm doorsnede) afleveren bij Varie Sfeer en Leven en en bij Stoer Yn Hout. Wat een eer dat mijn kransen in deze prachtige winkel mogen hangen! Voor deze kransen heb ik de eerste bestellingen al binnen, zo leuk om te doen!




Deze week ook nog een laurierkrans gemaakt, eveneens op een krans van 50 cm. Ik vind hem zelf goed geslaagd!



 Ook zit ik momenteel in de verkoop van Glas in lood ramen, hieronder een kleine impressie. Voor de 'verkoopfoto' probeer ik steeds leuke hoekjes te maken, maar als het dan staat, zou ik ze het liefst zelf willen houden, ha ha!



 
Zaterdag werd onze kleine vent al weer één jaar, wat is ie verwend en wat vond ie het mooi!

Fijne week!

Groetjes, Pietrik

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kleine kereltje! Wat een leuke leeftijd is dat hè.
    Mooi zijn je kransen geworden!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een jaar,,, wat gaat de tijd toch snel.. Gefeliciteerd nog. Je kransen zijn prachtig. Ik heb deze vakantie veel dennenappels gezocht en ga daar nog een mooie krans van maken voor op de voordeur...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vliegt de tijd! Wat worden ze dan snel groot he? Je kransen zijn erg mooi en hangen prachtig zo! Wordt echt al een beetje een herfst sfeertje.

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die laurierkrans, ik ben verliefd! :) Heel mooi, verkoop je ze ook?
    Wat leuk dat je ook met glas-in-lood in de weer bent, sfeervolle raampjes!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De kransen zien er heel mooi uit, geen wonder dat je hiervoor benaderd wordt.

    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je zoontje, dat is toch een mijlpaal om mee te maken! Hij zal zijn ogen uitgekeken hebben ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je zoontje één jaar werd, ze zijn op die leeftijd nog zo schattig, geniet ervan. De kransen zijn super, leuk dat je er een handeltje van kunt maken.
    Groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig. Ik hoop binnenkort ook weer een hortensiakrans te maken. Enne....nog gefeliciteerd met het fantastische nieuws. En natuurlijk met de aanstaande verjaardag van je zoon.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, die zijn echt prachtig! Geen wonder dat deze in de winkel mogen hangen (en er dus niet lang zullen hangen!). Vooral die eikenbladkrans vind ik heel erg mooi. En zo'n laurierkrans als deze heb ik ook nog nooit gezien. Lekker vol. Ik heb deze struiken in mijn tuin staan, dus ik wil dat wel eens proberen...
    En al die glas-in-loodramen...daar zou ik er ook wel een paar van willen houden!
    Proficiat met de 1e verjaardag van je zoontje. Wat een mijlpaal!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kransen. Ik wil zo wel aan de slag! Eerst nog even druk met iets anders maar over een poosje ga ik weer berichtjes maken. En ik hoop ook leuke dingen maken.
    Nog van harte gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap, geniet er van!
    Laat ons maar weer fijn meegenieten van alle leuke dingen die je voor dit kindje gaat maken. Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kransen, je bent lekker bezig Pietrik.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kransen, Pietrik! Je hebt er gevoel voor!
    En leuk dat ze nu ook in een paar winkels hangen.
    De glas in loodramen zijn prachtig.
    Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Het gaat wel snel hoor.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kransen Pietrik! Alvast Van Harte Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kransen zijn echt super mooi allemaal en wat leuk dat het zo goed gaat. Van harte gefeliciteerd met je zoontje en de glas in lood ramen...zijn geweldig...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gelukkig kun je de foto's wel zelf houden, begrijp het helemaal dat het soms moeilijk is om afscheid te nemen van iets moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldig die kransen die je maakt en dan die glas-in-loodjes zo sfeervol. Die zou ik ook zomaar niet weg kunnen doen. Heb er vorig jaar juist 2 speciaal laten maken. Groetjes, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Geweldige kranansen!!!
    Fijne avond,

    Lieve groet,

    jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kransen. Wat is de basis. Stro krans?

    BeantwoordenVerwijderen