woensdag 2 juli 2014

juli...

Zo! Dat is al weer een tijdje geleden sinds ik mijn laatste blog schreef!

Vorige maand won ik bij Chris van Pure by me een poster naar wens. Ik koos voor slaap kindje slaap voor de kamer van mijn zoontje. Binnenkort laat ik jullie deze zien.

Over die kleine gesproken....dat gaat hard de laatste tijd! Inmiddels zit hij voor op de fiets, kruipt hij het hele huis door en zijn de eerste 'ik-wil-staan' pogingen ook ondernomen. Dit is op en top genieten!

In de tuin komt weer van alles boven, binnenkort weer wat boeketjes en kransjes maken...blijft leuk om dat met bloemen uit eigen tuin te doen.






De appelboom heeft veel vruchten dit jaar. Vorig jaar was de oogst niet zo groot, maar dat wordt dit jaar ruimschoots goedgemaakt!


Het hout voor de overkapping ligt inmiddels achter het huis en van het weekend gaan we los! Door andere prioriteiten waren we hier nog niet aan toe gekomen, maar wat heb ik een zin om daar onder te zitten met een paar tijdschriften!

Ik zie dat tijdens mijn afwezigheid het aantal volgens via Google en Bloglovin blijft stijgen, welkom aan alle nieuwe volgers en leuk dat jullie mij willen volgen.

Fijne dag verder!

Groetjes, Pietrik

9 opmerkingen:

  1. Wat gaat dat toch hard hè, met je zoon...dit is inderdaad een hele leuke fase. Maar met meiden van 19 en 16 heb ik de ervaring dat elke periode leuk is, ook nu ze steeds zelfstandiger worden maar zich op een gezonde manier blijven hechten aan thuis en de band anders maar ook inniger wordt.

    De tuin staat er nu op haar mooist bij, ik zit nu lekker buiten met mijn iPad op schoot :-).

    Een fijne dag en succes met de klus! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je beleefd een dubbele groei, Pietrik!
    De groei van je zoon lijkt me prachtig om me te maken, steeds weer een nieuwe ontwikkeling.
    En ja, in de natuur en in de tuin is het ook mooi. Alles groeit en bloeit zo uitbundig.
    Leuk om de overkapping te maken, nou ja leuk, eerst inspanning en dan leuk om er onder te zitten.
    Veel succes en genieten van het mooie weer!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar wat je van de bloemen gaat maken. En ook naar de overkapping. Wat gaat het snel, hè, met zo'n kleine. Geniet er fijn van.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die overkapping. Je zit er heerlijk ook als het eigenlijk te koud is om buiten te zitten. Geniet maar veel van je zoon. Er nu zoveel ontwikkelingen. Super leuk!
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaat het toch snel met je zoontje. Voor mijn gevoel is het nog maar pas geleden dat je ons vertelde dat hij geboren was.
    Heerlijk ook dat er zoveel bloeit in de tuin. Nog even wachten en dan kun je vanonder de overkapping genieten van al dat moois!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kind allemaal leert in het eerste jaar! Onvoorstelbaar wat zo'n manneke dan een ontwikkeling doormaakt. Het lijkt nu zo lang geleden dat ik me daarover al verwonderde toen mijn kinderen zo klein waren. Nu moet ik mijn hoofd in de nek leggen om mijn oudste zoon aan te kijken...Dus geniet vooral lekker van deze tijd, want het gaat zo snel allemaal!
    Heerlijk vertoeven is het nu in de tuin. Ik ben er ook hoofdzakelijk in te vinden, altijd wat te doen. En dan na gedane arbeid, heerlijk zitten en genieten van al het moois. En jij kunt dat binnenkort zelfs bij regen...Ben benieuwd naar je overkapping!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke bloemenpracht weer zeg!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat toch heerlijk genieten van je zoontje. Eigenlijk moest het tot 3 jaar een poosje stil staan. Het gaat al zo hard. En dan samen heerlijk genieten van je heerlijke tuin. Ik wens je een fijn weekend. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk genieten van je zoontje...niks leukers dan dat!! Het gaat idd ontzettend snel!
    Ben benieuwd naar jullie overkapping. Vorig jaar kreeg ik het in m'n hoofd om onze veranda volledig open te breken waardoor we nu ook een overkapping hebben. De beste keuze ooit...niks heerlijkers om 's avonds plaats te nemen op onze loungebank met een stapel tijdschriften en een wijntje :-)

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen