zondag 4 mei 2014

mei

En zo is het al weer mei...vrijdag de verjaardag van mijn oma gevierd die de respectabele leeftijd van 88 haalde en gisteren de verjaardag van mijn zusje en zwager gevierd, die eind april jarig waren.Allemaal feest! Deze maand nog een stuk of wat verjaardagen en het 40-jarig huwelijk van mijn ouders...we feesten gewoon door, ha ha!

Vorige week - samen met mijn schoonzus en nichtje - op de Koningsdag vrijmarkt in ons dorp gestaan. Mooi weer, gezellige sfeer, veel mensen. Leuk verkocht, maar de vrijmarkt is voor mij niet de markt om te gaan staan met mijn zelfgemaakte spullen. Als alles bij wijze van spreke een euro is, dan ben je met 2,50 snel te duur ;). Dan nog mensen die de spullen van alle kanten bekijken en vervolgens het bijna neergooien met de woorden 'dat kan ik zelf wel' ...tsja...dan doe je het toch lekker zelf, denk ik dan....


Afgelopen donderdag begonnen in mijn nieuwe functie. Ik mag me officieel informatiemanager/ business analiste noemen...heb erg veel zin in deze nieuwe uitdaging!

De laatste weken niet veel te vinden geweest op de blog; iets te veel ballen in de lucht gehouden de laatste paar maanden. Eventjes afstand genomen en prioriteiten bepaald (het huis is inmiddels weer schoon ;). Nu weer tijd om jullie te bezoeken. Ik heb trouwens het idee dat ik niet alle blogupdates meer in mijn leeslijst krijg....:( Iemand een idee hoe dit kan of hoe ik dit kan veranderen? Alvast bedankt!


 Ondertussen genieten van de tuin....

Fijne dag!

Groetjes, Pietrik


14 opmerkingen:

  1. Jammer dat de mensen niet iets meer respect voor elkaar elkaar kunnen opbrengen. Natuurlijk is het goedkoper als ze het zelf maken, maar jij stopt er toch ook tijd in?
    Succes met je nieuwe baan! En een rustige fijne zondag wens ik je toel
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met alle jarige van de afgelopen maand en van deze maand én niet te vergeten het 40-jarig huwelijk van je ouders! Dat zijn inderdaad veel feesten bij elkaar.

    Jammer dat de vrijmarkt niet helemaal gaf wat verkoop betreft. Ik ken die ervaring...ohh en ahhhs en daarna doorlopen en zeggen dat ik hen op een goed idee heb gebracht. Of heel enthousiast beloven dat ze straks écht terugkomen om iets te kopen en niemand meer terug zien. Dan kun je beter maar niets zeggen, denk ik dan.

    Veel succes met je nieuwe baan! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Pietrik,
    Jammer dat mensen dan zo met je spullen omgaan. Ik hoop dat er op andere plaatsen meer belangstelling voor bestaat.
    Heel veel goeds in je nieuwe baan gewenst!
    En gefeliciteerd met alle verjaardagen.Mijn vader hoopt de komende week 89 jaar te worden.
    Doe rustig aan!
    Min ervaring is dat de leeslijst via het dashboard het beste binnenkomt. Bloglovin komt een dag later.
    En nu begint Google ook met cookies te werken en je kunt alleen maar ja zeggen. Als je dat niet doet, krijg je geen toegang tot inloggen. Ik had mijn instellingen scherper afgesteld en toen kon ik mijn reacties niet plaatsen. Zo agressief is Google. En ze gebruiken de cookies ook voor reclamedoeleinden.
    Fijne zondag verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat de vrijmarkt niet was wat je hoopte. Mensen zijn soms zo lomp. Ik houd het maar bij mijn online verkoop geloof ik...dat loopt goed en zo kan ik het ook behappen. Succes met je nieuwe baan.
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer toch dat sommige mensen zo lomp zijn....ik heb het nu 3 x gehad met MP...heb geen zin meer om iets te verkopen via MP....
    Gefeliciteerd met alle jarige en 40 jarig huwelijksfeest van je ouders.....druk hoor ;-)
    Maar ook wel leuk
    Succes met je nieuwe baan....en soms moet je gewoon even andere prioriteiten stellen....
    Ik heb dat probleem soms ook.....dan denk ik he leuk weer een nieuwe post en als ik dan ga kijken staat deze er al even......

    Fijne dag Pietrik

    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne zondag......liefs van mij....x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker even tijd voor jezelf, je kleine man en je nieuwe functie..daar liggen je prioriteiten, gelijk heb je hoor.
    Als mensen zo mopperen over prijzen dan denk ik ook vaak, maak het eerst maar zelf, dan piepen ze wel anders...het zag er allemaal heel leuk uit in je kraam.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kraam ziet er super leuk uit. En ik weet als "zelfdoener" hoeveel tijd het kost om dingen zelf te doen/maken. En als er dan mensen zijn die zo reageren dan is dat niet leuk. Maar je moet maar zo denken: het zegt meer over die mensen dan over jezelf. Op bepaalde markten heb je nu eenmaal mensen rondlopen die echt voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Maar volgende keer beter!
    Maar wat leuk zeg die nieuwe baan! Ik wens je veel succes!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op een rommelmarkt dingen mensen nog af, ook al kost het in mijn ogen bijna niets.
    Jouw spulletjes passen meer op een fair thuis. Weet je ook weer, als het dan in ieder geval maar gezellig was!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe jij nu maar rustig aan. Het bloggen moet wel leuk blijven :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Succes met je studie....ja dat komt even bovenaan te staan natuurlijk!
    Jammer dat je niet veel verkocht op de markt maar daar komen mensen voor zo goedkoop mogelijk: blijkbaar toch niet de plek voor jou! Vlg. keer beter moet je maar denken. Je kunt toch onmogelijk je eigen gemaakte dingen voor 1 euro verkopen....dan ben je al meer kwijt aan materiaal! Flauw hoor.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou gefeliciteerd met alles he ;-) Leuk ook die nieuwe baan , altijd leuk een nieuwe uitdaging, De vrijmarkt is ook niet echt mijn ding hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met alle feestgelegenheden en je nieuwe functie! Ach, zulke (vervelende) mensen zitten er altijd tussen maar wel jammer dat het niet heeft gebracht waar je op hoopte.

    Heb hetzelfde probleem als jou, in mijn bloglijst op mijn blog krijg ik ook geen nieuwe toegevoegd. Ik kan ze in de leeslijst wel bekijken. Nog geen oplossing voor gevonden helaas.

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn heel wat taartjes om te eten.. maar wel gezellig. Doe je een beetje rustig aan een nieuwe baan kost ook extra energie.. Gefeliciteerd nog.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen