vrijdag 11 april 2014

Palletprikbord

Deze week maar eens aan de slag geweest voor de kamer van mijn zoontje. Hij is inmiddels acht maanden en we wisten tot de dag van de geboorte niet of we een jongetje of een meisje zouden krijgen.

De kleuren hebben we heel neutraal gehouden (lees: wit) . Inmiddels hangt er een grijs rolgordijntje en heb ik witte gordijnen opgehangen. Voor zijn raam maakte ik een raamluik met sterren.


Ik maakte ook een kleine console en kapstokje van steigerhout, deze moeten nog even opgehangen worden. De foto houden jullie tegoed.
 



Ik maakte ook wat sterren van hout, ze hangen niet allemaal op zijn kamertje hoor ;) Ik heb er ook een aantal voor de verkoop gemaakt.

Vanmiddag maakte ik van een (prachtig verkleurde) pallet een 'prikbord' voor zijn kamertje. Om het kindvriendelijk te houden, heb ik - in plaats van - spijkers of punaises, masking tape gebruikt. Het lijstje plakte ik er met Bison Kit op. Een mooie oude brocante haak waar hij nog wat aan kan hangen, maakt het af.



Fijne avond!

X Pietrik

 


21 opmerkingen:

  1. Wat een stoere elementen Pietrik......
    Fijn weekend
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kzag het voorbij komen op fb, erg mooi gemaakt allemaal!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en gezellig ziet het eruit.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige elementen heb je gemaakt voor je zoon.
    Ik vind de sterren mooi lijken, maar het mooie stoerhouten "prikbord" vind ik ook heel mooi!
    Leuk als je het zelf kunt maken!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om de slaapkamer van je zoon anders aan te kleden.Het gebruik van hout maakt het lekker stoer!

    Fijn weekend en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die zelfmaakideeën voor de kinderkamer en dat stoere hout is altijd goed!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal in stijl en goed over nagedacht. Daarnaast ook nog eens ontzettend mooi gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee dat paletbord zeg! Stoer!
    Ook je sterren zijn erg geslaagd!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch creatief Pietrik, in je vorige post ook al zo veel ideeën uitgewerkt.
    Ik las ook nog even dat je zonder spanningen met een nieuwe baan begint.
    Krijg niet altijd alles mee, dan worden er zoveel posten geplaatst op
    verschillende blogs dat ik er wel eens wat mis....

    Ik wens je een fijn weekend, hier is het nog wel wat frisjes maar de zo'n schijnt wel.
    In Friesland misschien ook wel .
    Hartelijke groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dat toch weer leuk gemaakt Pietrik . Leuk is dat steigerhout. Zoiets zou ook leuk staan op de kamer van mijn kleinzoon.
    Een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Pietrik..♥
    Wat leuk je pallet prikbord♥..het grappige♫ is dat mijn schoondochter♥ van de week ook eentje heeft gemaakt ..een nieuwe trend♥ merk ik..;)
    Het raam luikje♥ vind ik ook apart..;)
    Liefs♥ en fijn weekend Gaby..♥;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zo met dat hout, stoerrrr! Hij wordt al jong besmet met interieur ideeën haha!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind dit een hele leuke stoere jongetjes kamer. Die sterrenluiken zijn zo apart en ook praktisch.
    Fijn weekend verder,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig,echt stoer ook met hout,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze spulletjes maken het tot een mooie stoere kamer. Acht maanden al weer, wat gaat het snel. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, stoer is dat geworden: je hebt weer eer van je werk! Vooral de houten raamluiken vind ik prachtig! Wie weet kan deze opa dat ook eens voor kleinzoon maken, Mag dat? Is wel een beetje plagiaat toch?

    Fijne zondag.

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je die stoere materialen mooi gebruikt zeg, prachtig met die sterren, ik maakt een paar jaar geleden ook ene luik met sterren, ik gebruik hem nog steeds.

    Fijne week en lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is al een stoere jongens kamer geworden.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Love the rustic accents! The bulletin board is great!
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, ik vind je sterren zo mooi combineren tegen de achterwand! Lekker stoer en toch fantasierijk. Je zoontje boft maar met zo'n creatieve mama!
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk gedaan Pietrik! Vooral je sterren vind ik erg mooi, hoe krijg je die zo netjes uitgezaagd?!
    Je zoon heeft een heerlijk kamertje zo!

    liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen