woensdag 23 april 2014

Landelijke sfeerdagen bij Villa Rose

Vandaag weer een bezoek gebracht aan één van mijn favoriete woonwinkels; Villa Rose in Burgum. Hier worden de komende dagen de landelijke sfeerdagen gehouden. Naast de presentatie van de  nieuwe collectie van Riviera Maison, staat Style Sneek er met kleding en Tea Style staat er met brocante en Curiosa. 

Behalve dat er prachtige spullen worden verkocht, is het ook nog eens een prachtig pand. Veel foto's gemaakt....kijk je mee?
















Tea Style

Tea Style

Tea Style

bron foto: Villa Rose


Deze winkel is zeker een bezoek waard! Mocht je de landelijke sfeerdagen willen bezoeken, dit kan vanavond nog tot 22.00 en morgen en vrijdag  van 13.00-22.00.Meer informatie kun je vinden op de website van Villa Rose: http://www.villa-rose.nl/

Fijne avond!

Groetjes, Pietrik

17 opmerkingen:

  1. Jammer dat het hier niet in de buurt is, anders was ik er wel voor in geweest. Een woonwinkel bezoeken doe ik tenslotte graag ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat ziet er mooi uit zeg....leuk die kuifspiegel....
    Jammer dat het niet bij mij in de buurt is......
    Liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie winkel is dit! Zou graag even willen woonwinkelen.
    Het is helaas te ver weg, jammer!
    Maar ik wens je een mooie dag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Genoeg te zien daar zeg en wat een prachtig pand ook!
    Leuk dat je zoveel foto's laat zien!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige winkel! Ik ken deze winkel helemaal nog niet terwijl Burgum helemaal niet zo ver bij ons vandaan is. Mooie foto's ook. Je hebt de sfeer van de winkel goed weten over te brengen.
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat ziet er goed uit! Jammer dat het wat ver weg is. Het lijkt wel een 'gewoon' woonhuis, waar je doorheen mag wandelen. Maar wat een sfeer, top!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je komt ogen tekort daar.
    Liefs annekev

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen het huis al, geweldig! Mooie spulletjes zijn er te koop, daar zou ik ook wel graag rond willen snuffelen. Nu heb ik toch een beetje mee kunnen genieten!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik heb weleens gezegd dat ik daar wel wil wonen, Mogen ze alles laten staan hihi!

    Prachtig pand, ga kijken wat ik kan doen om er vrijdag avond misschien nog even langs te gaan!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er gezellig uit, misschien dat ik vandaag of morgen nog even kijk.
    Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om zoveel foto's te zien!
    Wat een prachtig pand zeg...wie weet kom ik er nog wel eens, is zeker een bezoekje waard.
    Lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig pand!! Leuk dat je ons even mee laat genieten met een rondleiding door het huis.
    Thanks!

    Lieve groet
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo jij hebt je lekker uitgeleefd met foto's maken haha. Mooie winkel!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie winkel!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lijkt me een prachtige winkel. Gaat in m'n boekje!
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a great shop! So many gorgeous things!
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige winkel zeg.
    ik heb even lekker zitten kwijlen ha,ha.
    je hebt mooie foto,s van alles gemaakt die een goede impressie geven van wat er allemaal is.
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen