zaterdag 22 maart 2014

bloemen en slingers

Ohhhh...wat was het lekker weer deze week!!!! Naast dat ik lekker gewandeld heb met mijn zoontje, ben ik donderdagmiddag in de tuin aan de slag gegaan...snoeien, onkruid wieden, nog wat bollen planten....heerlijk met mijn handen in de modder wroeten.


 
Ondertussen nog druk bezig met mijn klusschuur. We hebben een inpandig gedeelte in de garage, waar ik de opslag had van mijn spullen. Het idee was, twee jaar terug, om dit meer in te gaan richten voor mijn knutseluitspattingen. Doordat ik het erg druk had met de studie en daardoor aan (bijna) niets anders toekwam, is dit er bij gebleven. Inmiddels heb ik mijn hobby weer opgepakt en moet er toch ergens geverfd en ingepakt worden. Aangezien het niet handig is om dit in de garage te doen, waar ik zaag en schuur, ben ik verder gegaan met opruimen en herinrichten van het inpandige deel van de garage. Hier kan ik mijn energie wel kwijt!
 
Inmiddels heb ik een nieuwe blog aangemaakt, genaamd Blomkje en Wenje Sale
Op deze blog vind je (gerestylde) meubels, mijn houten huisjes en slingers en andere uitspattingen. Neem gerust een kijkje, ik ben benieuwd wat je er van vindt. Feedback is altijd welkom.
 


 
 
De afgelopen week mocht ik twee geboorteslingers maken...een roze en een blauwe....aangezien de slingers cadeautjes zijn, kan ik ze (nog) niet helemaal laten zien.
 

 
Vandaag nog een prototypje uitgewerkt van een ideetje wat al een tijdje in mijn hoofd zat;
een miniconsole op een plankje voor een waxinelichtje. Als ik het juiste hout gevonden heb hiervoor, komt deze ook op mijn pagina.


 
De spullen staan ook op mijn KLIK FACEBOOKPAGINA KLIK 
 
Verder nog iets over een cameraploeg van de lokale omroep, maar daar schrijf ik in een volgende blogpost over ;)
 
Fijn weekend nog!
 

X Pietrik

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen maak je Pietrik!
    Ik heb ook even op je verkoopblog gekeken en zag mooie dingen, ook leuk voor onze kleindochters! Wie weet....Succes met je verkoopblog!

    Fijn weekend
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk hoor die creatieve uitspattingen van je.
    Succes met je verkoopblog!!
    Fijne zondag!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze leuk zeg je slingers ga nu even koekeloeren op je verkoopblog
    fijne zondag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga meteen even kijken. Wat je nu op je blog laat zien is ook alweer zo leuk. Succes met opruimen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je straks een eigen plekje hebt om je creatieve ideeën uit te voeren. Ik weet hoe fijn het is. Ik geniet ook nog steeds elke dag van mijn werkplaats bij mijn winkeltje.
    Ik vind je geboorteslinger ook zo leuk!
    Je hebt er ook een liker bij op de FB pagina hoor!
    Fijne zondag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga straks eens even kijken op je andere blog. Leuk straks je eigen winkeltje. De geboorteslinger vind ik ook zo'n leuk idee. Ik ga hem onthouden hoor.
    Fijne zondag.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er allemaal leuk uit, Pietrik. Je hebt ideeën genoeg.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lekker om zo weer bezig te zijn he? Benieuwd naar je verhaal over de lokale omroep.

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er allemaal héél mooi uit !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp je volkomen. Ook ik kan niet wachten op mijn plekkie van de nieuwe schuur, waar ik naar hartenlust kan freubelen, verven en pimpen.
    Leuk je nieuwe verkoop-site. Staan hele leuke dingen op!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke post, Pietrik! Je zit niet stil. hihi..ben volger geworden van je SALE-blog, ben benieuwd! En trouwens van je fb-pagina. Je bloemetjes zien er ook goed uit, heerlijk hé zo in de tuin bezig zijn?!

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je je spulletjes ook ga verkopen! Het ziet er leuk uit! ben benieuwd!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi, die houder voor waxinelichtjes! Knap dat je dat zo allemaal zelf bedenkt!
    Ja heerlijk he.. dit weer... je zinken teilen zien er weer mooi verzorgd uit!
    Deze week wordt weer zo mooi, hoorde ik...!

    Groetjes en geniet er van, ook van je kleine mannetje!

    Miriam
    't Bezige Bijtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er mooi uit Pietrik.....leuk een blog erbij....
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spullen heb je zelf gemaakt Pietrik.
    Echt super, ik ga snel op je sale kijken...
    De consoles vind ik erg stoer, mooi hoor!
    Heel veel succes met alles waar je mee bezig bent ;)

    Fijne week en lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk zo'n thuis-knutsel-werkplek waar je al je creativiteit kwijt kan.Vind je slingers erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. So pietrik wat ben jij lekker creatief bezig. Is het zagen niet zwaar? Het ziet er wel heel mooi uit allemaal... ook die kaarshouder vind ik heel leuk. Ga gauw je verkoop bog bekijken

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen