vrijdag 28 maart 2014

Nieuwe baan

Een tijdje terug schreef ik dat, door een reorganisatie, mijn functie zou worden opgeheven. Gelukkig had ik mijn afstudeerscriptie nog en zat ik nog in enkele projecten én kwamen er nog een aantal leuke vacatures vrij bij de nieuw te vormen afdeling. Een paar weken geleden had ik een gesprek met (een gedeelte van) de projectgroep voor de plaatsing. In dat gesprek kreeg ik te horen dat ik voorlopig geplaatst werd op de vacature van mijn voorkeur, namelijk die van informatiemanager/ businessanalist. Deze week kregen we een mailtje van onze directeur dat het plaatsingsplan is goedgekeurd en dat we binnenkort een plaatsingsbrief in de bus kunnen verwachten. Ik hoef dus niet te solliciteren, de 'spanning' is weg en per 1 mei ga ik met nieuwe energie deze prachtige functie bij de provincie Fryslân vervullen....Ik heb er zin in!

Deze week is, zoals alle andere weken, weer omgevlogen! Het weer is heerlijk en ook het weekend beloofd mooi weer...zalig....Vanmiddag weer wat tulpen gehaald en deze hebben inmiddels een plekje gevonden.





Afgelopen maandag kreeg ik nog een mailtje op mijn werk dat ik in juni in het personeelsblad kom in de rubriek 'duurzaam' . Ik ga daarin wat vertellen over een paar van mijn hobby's; het opknappen van oude meubels en het hergebruik van oud hout...leuk!

Ik wens jullie een heel fijn weekend! Geniet van het mooie weer!

X Pietrik

26 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk, Pietrik! Gefeliciteerd en geniet ervan.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn Pietrik ....... geen sollicitatie dus vastigheid wat betreft werk.....
    Je tulpjes staan mooi in de kleine vaasjes....
    Wat leuk dat je in het personeelsblad komt......
    Fijn zonnig weekend en liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Pietrik en wat fijn dat je je daar nu geen zorgen meer om hoeft te maken. Het idee alleen al zal je weekend extra zonnig maken ;-). Geniet er van.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Pietrik! Wat fijn dat het zo kan, geniet staks van je baan.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou gefeliciteerd.....dat er weer zo snel een werkplek voor je gevonden is.
    Denk dat er veel mensen rondlopen die jou hierom benijden.Zie en hoor het bijna dagelijks om me heen dat harde werkers die zich jarenlang uitgesloofd hebben voor het bedrijf van de een op andere dag op straat staan.

    Leuk je hangende bolflesjes met bloem,deed ik zo'n 15 jaar geleden al in de paastak.

    Jou weekeind kan vast niet meer stuk na al die fijne berichten,geniet er maar van.
    Lieve groet,Ger.....die nooit werkeloos raakt in haar huishouden;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had ze een paar jaar terug idd ook in de paastak, alleen mijn paastak is blijven hangen boven de sidetable, ha ha! Wisselend bloemen van het seizoen er in en nu hangen er andere dingen in. Vind het zo vrolijk staan, dus nu mooi boven de salontafel.

      Verwijderen
  6. Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa super Pietrik dat is nog eens leuk nieuws..
    Pfff heerlijk dat je niet hoef te solliciteren nu...weg spanning..
    Gefeliciteerd hoor..

    Ben helemaal weg van je bolvaasjes,wat leuk..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van Harte Gefeliciteerd Pietrik, dat je verder kunt op een nieuwe plek bij hetzelfde werk!
    Dat zal een pak van je hart zijn.
    En dat was wel een mooi boeket tulpen waard! Leuk in de emaille kan en in de kleine flesjes!
    Geniet van een mooi weekend vol zon!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Het is nu eenmaal een rare tijd wat werk betreft dus dat je niet hoeft te gaan zoeken naar een nieuwe baan is helemaal super.
    Ik vind de tulpen in de bolvaasjes zo leuk....
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn voor je Pietrik!! Alles spanning glijd dan van je af he.. Super!

    Je tulpjes staan ook echt prachtig, leuk!!

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig nieuws! Dat verdient van die prachtige bloemetjes.
    Fijn weekend, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sooo pietrik gefeliciteerd hoor met je nieuwe functie heerlijk voor je en wat gaaf dat je in het personeelsblad komt. Super wat een erkenning!!! Je fotos zijn ook weer prachtig.

    ik wens je een heel fijn weekend

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed nieuws Pietrik!
    Fijn weekend!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met je nieuwe baan !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt! Gefeliciteerd!
    Nu lekker genieten van het mooie weer.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat geweldig nieuws.
    Gefeliciteerd.

    fijn weekend.
    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd fijn als je weet dat je niet de sollicitatiemolen in hoeft, maar een andere functie aangeboden krijgt. Gefeliciteerd!

    Geniet van een zonnig weekend,
    Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh wat heerlijk voor je van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha Pietrik, dat is fijn zeg, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, een mooie uitdaging om aan te gaan! Heerlijk nieuws voor je en heerlijk weer dit weekend, het kan niet meer stuk!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, lijkt me nog een leuke baan ook, wat een goed nieuws.
    Geniet van het mooie weer en van je weekend.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn voor je dat je weer een nieuwe uitdaging krijgt in je baan.
    Gefeliciteerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je nieuwe baan, dat is vast een hele opluchting. Nu heb je vast en zeker dit weekend extra genoten van het prachtige weer, want het "wie bjusterbaarlijk moai waar om bûten om te spanen".

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een fijn nieuws! Dat is vast een opluchting.Gefeliciteerd hoor!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is nog eens goed nieuws,mooie kiekjes van je huis,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen