donderdag 6 maart 2014

Liefdesperikelen

Het gebeurde allemaal in de week van Valentijn...de man, die al een tijdje bij ons woont, zat op het internet en spotte een mooie dame...

Ze sloegen aan het mailen en na een paar keer heen en weer mailen wilden zij elkaar graag ontmoetten. De man twijfelde...deed hij hier goed aan? En krabbelde weer terug...De dame bleef in zijn gedachten en uiteindelijk trok hij de stoute schoenen aan.

Ze spraken af bij haar thuis, waar zij samenwoont met een paar vriendinnen. De man was zenuwachtig...zou ze net zo mooi zijn als op de foto? Is ze net zo leuk als in haar mails?

De ontmoeting vond vorige week plaats. De klik was er,, maar de vonk sprong niet over...

Toen zag de man de mooie donkere vriendin van de dame in de keuken staan, het was liefde op het eerste gezicht. Haar mooie ranke lijf en lange benen...alles waar hij van droomde stond gewoon voor zijn neus!

Deze ontmoeting had grote gevolgen, want de dame is het vorig weekend ook bij ons ingetrokken. De heer en dame zijn erg gelukkig samen....en wellicht...misschien....in de toekomst....een kindje????





Fijne avond!

X Pietrik

34 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig verhaal ;-). Snapte er eerst even niets van hoor. Het is een mooi stel en ze leefden nog lang en gelukkig ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha...ik dacht...wat nu?
    Maar nou snap ik het...dat heb je leuk beschreven....wat zijn ze mooi.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een pracht stel en een heel verhaal hoe ze elkaar ontmoet hebben....
    alhoewel ik het op het einde pas echt goed doorhad hoe het zit met die 2;-)

    Geniet van hun gezelschap!!
    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahha heb geboeid gelezen..wat mooi om een liefdeskoppeltje te hebben..
    Geniet van ze..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig!! En wat zijn ze mooi samen! Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha jij bent gek ;-)

    En leefden ze nu nog lang en gelukkig? Hihi

    Maar even rustig aan, vrouwen kosten geld :-P

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh de angst sloeg eerst om mijn hart. Neeeeee toch! Dacht ik.
    Maar nu wauw... Zo'n sprookje wil ik ooit nog in mijn huis hebben staan.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig verhaal heb je ervan gemaakt Pietrik, een mooie aanwinst en een prachtig koppel zo samen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha spannend verhaal, ik dacht bij de eerste foto eerst even aan een tafel of zo.
    Maar deze dame is leuk! Een mooi stel samen!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig verhaal! Ik schrok er van maar gelukkig een happy end. Veel plezier samen.
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, Pietrik wat leuk! Ik dacht waar wil ze toch heen? Wat gebeurt hier? Mijn hart klopte wat sneller, maar zie, wat bloeide er een mooi romance op.
    Heel mooi!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig setje, ik ben benieuwd wanneer er uitbreiding komt!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai pietrik, ontzettend leuk geschreven. Fijn dat je me vertelde dat ik gehact was. Ik kreeg zelf ook steeds spam via vierkantstippeltje.blogspot.nl en kwam er niet van af. Ik had geen idee dat ik daardoor ook zulke berichte verspreiden. Ging het ook over geld dan? Ik kan daar zo boos om worden dat dat in mijn naam gedaan is. Mocht het nog eens voorkomen dan hoor ik het graag van je. Hartstikke bedankt!

    liefs sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het duurde even voordat het kwartje viel (ik ben niet zo heel helder meer op dit tijdstip hi hi), maar wat een gezellig stelletje heb je in huis gehaald. En dan ooit nog eens een kleintje erbij zou leuk zijn!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig zeg wat een mooi stelletje hihihih ben benieuwd hoelang het duurt voordat er gezinsuitbreiding komt .....fijn weekend geniet lekker met je gezinnetje x roos

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En ze leefden nog lang en gelukkig....
    Je hebt een mooi paar in huis.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gek mens hi hi. Wat een heerlijk verhaal het een happy end.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. *WOW* de romantiek in de lucht....
    Maar hij heeft er wel oog voor, een prachtige dame koos hij uit..
    als ze nu ook maar lief is♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hahaha, mooi verhaal en mooi stelletje!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh het ging over paspoppen hihi......mooi stel ;-)
    Fijn weekend en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello,

    Mooi sprookje!!
    Fijn weekend,

    Lieve bloggroet,

    Jolanda
    Woonwinkel 't Zolderrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk verhaal en een mooi stel.

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig stel zeg!! Ze zijn voor elkaar gemaakt!!
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze lovestory vraagt bijna om gezinsuitbreiding :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. In het begin vroeg ik me ook al af waar dit verhaal naar toe gaat...bouquet-reeks?? Haha, maar dit is leuk. Tja, en dan hoort er toch t.z.t. een kleine versie bij te staan...
    Ze zijn trouwens prachtig samen...
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha! Ik dacht in het begin: woont er een man bij haar in huis die een vrouw zoekt?
    Leuk geschreven en het stel past goed samen!
    Ga ze maar lekker verwennen.

    Fijn weekend
    groet trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hahahaha..... wat een verhaal, schitterend!

    Prachtige paspoppen en ze passen zeer goed bij elkaar.

    Fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik dacht dat je een huisdier kreeg hihi....maar dit paar is ook geweldig...echt prachtig....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooi liefdes verhaal.
    En ja ze passen uitstekend bij elkaar.
    Ik snap dat het liefde op het eerste gezicht is.
    Veel geluk samen.

    fijn weekend.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. A true love story hoor Pietrick:)
    Ik lees het met ene grijns op mijn gezicht...ze zijn super mooi dit paar...
    Misschien binnenkort een kindje....

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha leuk geschreven zeg! Leuk blog ook. Ik ga je volgen.
    Fijn weekend!

    Liefs Marieke - What I love most
    mariekekromme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hai Pietrik, bedankt voor je reactie... wat raar dat het over wallpapers ging... over waren dat sexy wallpapers. Nou ja hoe dan ook het blijft vervelend. Ik kon nog gewoon bloggen voor zover ik weet. Maar mijn leeslijst stond dan helemaal vol met spam en ik had geen idee hoe ik er af kwam... Als het nog eens gebeurt zal ik het eens op het forum plaatsen.

    Lieve groetjes sanne

    BeantwoordenVerwijderen