zaterdag 1 maart 2014

Kleurexplosie

De laatste weken niet veel op de blog te vinden geweest....naast werk, gezin en huishouding weer wat aan de knutsel en voor ik het in de gaten heb is er weer een weekje om...

De laatste tijd thuis iets meer aan het werk, het is druk en we staan met onze afdeling voor een reorganisatie waarbij mijn functie eind deze maand wordt opgeheven...ik wist dit natuurlijk al een tijdje.....maar goed, ik ga niet bij de pakken neerzitten....nieuwe ronde, nieuwe kansen, zeg maar...ik draai mee in een aantal organisatiebrede projecten waarbij mijn expertise gewenst is en deze projecten houden 31 maart niet op. Ook heb ik het onderwerp van mijn afstudeerscriptie nog wat ik graag wil uitrollen in onze organisatie...Inmiddels mijn Bachelor Informatiemanagement ook binnen en een paar leuke nieuwe functies binnen de nieuwe afdeling. Kansen genoeg zullen we maar zeggen...

Ik probeer natuurlijk wel mee te lezen bij jullie, maar als ik dan toch op je blog ben, wil ik graag een reactie achterlaten. Dit lukt niet altijd meer....

Vanmiddag wat bloemetjes gekocht en deze even gefotografeerd....Inmiddels staan ze in de vaas....



Voor de 'facebookfelicitaties'




Voor wie het leuk vindt: Ik schrijf nog steeds een maandelijkse column voor de website Interieur Inspiratie met maandelijks een DIY/ zelfmaakidee. Mijn nieuwe column is vandaag geplaatst en gaat over budgetvriendelijke oplossingen voor je huis. Je kunt de column hier vinden:http://www.interieurinspiratie.nl/budget-wonen-budgetvriendelijke-diy-toepassingen-voor-je-huis/ 
 
 Ik wens jullie een hele fijne avond!

X Pietrik


18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloemen en zo mooi op de foto gezet!
    Spannend hoor, zo op jou werk. Zal voor je duimen dat je gewoon je baan kan houden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend op je werk.....ook al weet je dat er dingen gaan veranderen maar als het dan zover is lijkt het mij wel spannend......hoop dat je kan blijven.....
    Je bloemen staan mooi op de foto......
    Ik ga even je link bekijken....leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lente kleuren in je bos bloemen♥
    Ik hoop voor je op een positieve ontwikkeling op je werk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi boeketje hoor...zag het ook al op fb.....fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig boeket en ook ik volg jou op FB...ik wel de leuke site opgeslagen waar jij de column schrijft..super leuk...succes met je werk en een fijn weekend...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig bloemen tafereeltje en heel mooi gefotografeerd.
    ja TIJD , is altijd een probleem he voor iedereen , ha,ha.
    jij hebt dus een hele afwisselende baan en kan je jezelf er goed in vinden en ik wens je succes met alles.maar jij bent iemand die zijn koppie op de goede plek heeft en dus genoeg inzichten heeft .
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bloemen peppen altijd op. En dat is fijn als je in een drukke en spannende tijd zit. Gelukkig zie je allerlei kansen. Succes!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend op je werk! En ik kan ivm drukte amper een blog maken, laat staan iedereen beantwoorden. . :(

    Je hebt een mooi bosje gekocht! Fijne zondag!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een veranderingen zeg, ik hoop dat je expertise nog heel lang gebruikt mag worden binnen allerlei andere projecten. Je blijft positief, misschien dat dit ook gezien wordt.
    Leuk je column, er staan diverse leuke tips op.

    Geniet lekker van je weekend en die mooie bos bloemen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kleurrijk en mooi voorjaarsboeketje wat mooi uitkomt op je foto's.

    Wanneer je veel omhanden hebt en alles perfect wil uitvoeren kan het zijn dat je van tijd tot tijd in tijdnood komt,niemand kan ijzer met handen breken.

    Doe alles op zijn tijd dan blijft het ook plezierig en veel succes met de werkzaamheden in je baan!!

    Fijne zondag en lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellig voorjaarsboeket! Nieuwe uitdagingen op je werk, je hebt vast en zeker niet voor niets geleerd, dat zal echt wel van pas komen! Ik ga je column lezen, ben benieuwd!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi om de bloemen buiten te fotograferen. Ze zijn prachtig! Veel succes met de reorganisatie. Groetjes Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. altijd leuk nieuwe uitdagingen ... en wat een prachtig boeket en super mooie foto's geniet er lekker van ....ik ga ff je column lezen ..wens je een fijne week ..lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja pietrik, ik herken dat helemaal....het lukt mij ook niet steeds meer omte reageren op alle blogs. Ook dor combi werk, gezin en knutsel...ik heb ook veel extra gewerkt en natuurlijk mijn studie/cursus erbij gedaan. Dat is nu klaar gelukkig...hoewel het heel erg boeide. Maar jij ziet ook weer mooi nieuwe kansen, leuk, ben benieuwd hoe het je daarin vergaat...de bloemen zijn prachtig! Fijne week en succes met alles! Goeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik begrijp dat het dus een spannende tijd voor je is. Goed dat je er zo positief in zit. Heel veel succes. Mooie bloemen heb je gekocht trouwens (en mooie foto's uiteraard).

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een spannende periode is het voor je. Knap dat je er zo positief in staat en er het beste van probeert te maken!

    Groot gelijk dat je jezelf verwent met zo'n mooi boeketje!

    Sterkte en succes toegewenst!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spannend voor je werk,voor mij ook spannende tijden of ik kan blijven in de dagdienst,je hebt mooie bloemetjes op de foto gezet,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kleurige bloemen. Daar word je toch helemaal blij van!
    Spannend hoor op je werk. Maar zo te horen heb je nog genoeg uitdagingen. Gelukkig maar. Ook ik zit midden in een reorganisatie waarbij ons werk uiteindelijk verdwijnt. We moeten maar afwachten wat de tijd ons brengt. Ik ga in ieder geval keihard mijn best doen in mijn winkeltje en wie weet ...
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen