zondag 9 februari 2014

Welcome to the village

Volgens mij zag ik ze voor het eerst op de blog van Basic Label Sweden en nu zie ik ze op heel veel blogs en in interieurs voorbijkomen....de houten huisjes!

Voor dat ik vier jaar geleden met mijn studie begon, maakte ik heel veel woonaccessoires zelf en gaf ik meubeltjes een tweede leven. De studie heeft de laatste jaren al mijn vrije uurtjes bijna opgeslokt en dus moest ik, noodgedwongen, dit neerleggen. Erg jammer, want ik krijg juist heel veel energie van dit soort dingen.



 Gisteren ben ik weer eens mijn werkplaatsje ingedoken en van een gedeelte van  mijn houtvoorraad huisjes gemaakt...grote huisjes, kleine huisjes, huisjes van latten en huisjes van balken....maar allemaal van hout.


Ik liet er een aantal naturel en ik verfde een aantal met krijtverf van PTMD in de kleuren 'hot white' en 'swanky black'


Ze zijn allemaal handgemaakt. Een aantal hou ik zelf, de rest verkoop ik....
Zie je er eentje tussen die je leuk vindt of wil je meer info over de huisjes? Mail me gerust op blomkjeenwenje@gmail.com 


Fijne week!

X Pietrik

24 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook erg leuk.
    Moet ook maar eens wat hout op snorren.
    Vind het ook leuk om zelf te maken.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer tijd over hebt voor creativiteit, dat zul je de afgelopen jaren wel eens hebben gemist.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha zie al een heel dorp........;) Knap gedaan......

    Heerlijk weer wat tijd voor jezelf.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel dorp, wat super! Je bent lekker bezig geweest....lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent lekker aan het zagen geweest, fijn dat je weer meer tijd hebt voor zulke bezigheden!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk toch, dat je nu weer tijd hebt om je creativiteit los te laten. Genieten wij ook van! Leuk dorp!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En voordat je het weet heb je een heel dorp .)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk om weer even wat voor jezelf te doen na druk te zijn met je studie ... en je kon er niet genoeg van krijgen altijd leuk om te hebben ....en leuk dat je ook een ander van jou creativiteit laat genieten ...wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk zijn ze, die huisjes. Jouw 'dorp' is mooi geworden met die kleuren en vormen.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is nog eens een creatieve uitspatting na een lange tijd!!
    Leuk geworden hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn erg leuk geworden! Eigenlijk veel leuker dan in de winkel kopen ;-)

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die laatste foto, ziet er echt gezellig uit!

    Liefs,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest. Ziet er gezellig uit hoor.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk leuk leuk!! hier gister aan de schilder geweest. Zou een stoer ree worden maar eindigde in bambie hahahaha nou ja ook leuk voor een kinderkamer of zo!
    Fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om daar weer tijd voor te hebben! Ik vind ze supergaaf! Ik maak ze zelf ook in diverse variaties maar kan er geen genoeg van krijgen! Geniet er van! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zag ze al voorbijkomen op FB!
    Ze zien er geweldig uit...leuk voor je dat je nu wel weer tijd hebt voor je hobby!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk al die creativiteit en super leuke huisjes!!
    Fijne week,

    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Pietrik,
    Wat heerlijk dat je weer tijd had om creatief te zijn.
    Je huisjes staan daar prachtig!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heerlijk om zo creatief bezig te zijn! Je huisjes zijn erg mooi geworden!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat herkenbaar Pietrik dat je er zoveel energie van krijgt, dat heb ik ook met dat opknappen van die potten en meubeltjes, héérlijk!
    Je huisjes zien er superleuk uit en idd je kunt er alle kanten mee op, ze staan ook hoog op mijn todo list maar ik heb net een echte opdracht gekregen om wat potten en een lampenvoet in de make-over te doen, dus dat eerst ;)
    Geniet van je huisjes, lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ben je creatief geweest! Leuk hoor! Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je al klandizie hebt. Zo'n village van huisjes is dan ook wel erg leuk!
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen