donderdag 13 februari 2014

Verslingerd....

Ja hoor...ik heb het te pakken....een virus.....nee....ben niet echt ziek ;)....het knutselvirus!!!! Ik heb er weer één keer aan geroken en heb het direct weer te pakken! Ideeën in overvloed....Voor in de hal heb ik een woordslinger gemaakt. Eerst uitwerken op papier....googlen....kon er geen vinden, althans....niet zo één als ik in gedachten had. Toen meten, zagen, verven, sjabloneren, gaatjes boren....en nu hangt ie! Boven de kapstok....een mooi contrast, de zandkleurige muur met de witte huisjesslinger.


Momenteel bezig met een slinger voor de kamer van mijn zoon, compleet met huizen met sterren aan de uiteinden, ik zal jullie dus wel meer gaan vervelen met mijn huisjes, ha ha!

Deze slingers gaan ook op mijn klik  Nieuwe verkoopsite klik, de andere heb ik verwijderd. Heb je belangstelling voor een gepersonaliseerde slinger, dan kun je me altijd mailen op: blomkjeenwenje@gmail.com.

Op mijn nieuwe verkoopblog  komen o.a. meubeltjes die ik opknap, houten huisjes, overige woonaccessoires die ik maak, woonaccessoires die in mijn huis overbodig zijn geworden, er staat een link naar mijn kaartenblog enzovoort. Er staan verschillende tabbladen op, ik ben nog even aan het uitvogelen hoe ik meerdere berichten onder een tabblad, anders dan de eerste pagina krijg. Iemand hier ervaring mee?

In één van mijn eerdere posten schreef ik over de webwinkel van Annemieke (Barnyard Country Gifts). Zij moest helaas aan het einde van dit weekend haar webwinkel sluiten, maar had het weekend nog 50% opheffingsuitverkoop. Ik kocht daar drie mooie woonboeken, namelijk :
Junk Genius van Juliette Goggin en Stacy Sirk. Dit boek gaat over hergebruik van alledaagse objecten.
The Naturel Home van Hans Blomquist en Among Vintage & Friends van Nina Hartmann, beide boeken bevatten zeer inspirerende foto's. Hier ga ik dus het weekend even fijn in bladeren....


Ik bestelde tevens rollen lint, hier kan ik wel even mee vooruit!

Alvast een fijn weekend!

X Pietrik

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee weer! Ik vind het leuk dat ie van hout is. Hier kun je alle kanten mee op. Ben benieuwd hoe de slinger van je zoontje wordt. Klinkt al goed hoe je 'm beschreef...
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te lezen dat je weer boordevol inspiratie en ideeën zit. Je slinger en huisjes zijn superleuk. Ik zag ze ook staan in de nieuwe DLS. Daar stonden sowieso weer erg leuke ideetjes in. Krijg je gewoon weer zin "om helemaal los te gaan" hihi. Ben ook benieuwd naar je eenmalige samenwerking, spannend.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...ik dacht dat je ziek was, het is gelukkig het knutselvirus.
    Mooie slinger heb je gemaakt....
    Leuk al die rollen met lint.
    Alvast een fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou juh, jij bent echt goed bezig met dat gezaag! Ik zou er geen zin in hebben maar het resultaat is geweldig! En wat een fijne aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je weer zin in knutselen hebt!
    Je slinger is prachtig.
    En wat een mooie boeken heb je gekocht.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi gemaakt zeg! Ik ben nu al benieuwd naar de houtslinger voor je zoon. Zo te horen wordt dat ook een hele mooie!
    Fijne avond. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een warm welkom voor je gasten, mooi gemaakt hoor!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een leuke slinger. Merk dat ik iedere keer als ik op de diverse blogs kijk steeds meer tijd tekort kom. Dit wil ik ook ging er net door mijn hoofd. Helaas ben ik een vreselijke koukleum en in de garage bij ons is het zoooooo koud en vooral vol. Maar anders zou ik ook wel weer eens met mijn figuurzaagmachine aan de slag willen. Het is jaren geleden dat ik meubeltjes voor de barbies heb gefiguurzaagd. Ga van het weekend toch eens kijken of hij niet verroest is.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke slinger. Ik had nog niet een met huisjes gezien. En dan met WELKOM er op. Knutsel maar lekker verder en mij verveel je niet met huisjes hoor. Je hebt mooie spullen gescoord. Wat zijn die linten mooi, hè?
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige slinger heb je gemaakt en zo leuk boven de kapstok.

    Ook voor jou een heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is de slinger leuk. En wat een gezellige binnenkomer zo.
    Een fijn weekend. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om weer een nieuwe uitdaging gevonden te hebben...
    Ik vind de slinger erg leuk..en ga een kijkje op je verkoopsite nemen..
    Veel knutselplezier!♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Pietrik, wat heerlijk hè, al die ideetjes in je hoofd lekker uitwerken. Geniet ervan .De slinger is superleuk geworden! De tabbladen kun je bij pagina's invoeren en bewerken. Als je dan op een pagina klikt, kun je hem vullen of er een link in verwerken. Niet zo moeilijk. Succes met je verkoopblog, ik ga even kijken.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heerlijk om weer lekker creatief bezig te zijn! En wat heb je leuke aankopen gedaan. Zelf was ik te laat... de webwinkel was helaas al gesloten.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou, jij verveelt je in ieder geval niet :) Het boek Natural living heb ik ook, echt een prachtboek, precies mijn stijltje (of in ieder geval wat ik mooi vind).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Dear,
    thank you for the warm welcome. Very nice place you have.
    All the best
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De slinger is mooi. Een warm welkom voor je gasten! ;) Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Shit the Natural Home dat boek wil ik zo graag ... :-( naja pech, over het hoofd gezien op jaar website denk ik! Jouw slinger is weer creatief, leuk hoor!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh....die boeken....echt fantastisch!
    Ben er dol op! Jij hebt er precies de juiste tussenuit gepikt... Goed gedaan!!
    Fijn weekend!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige slinger Pietrik....
    Heerlijk als je zo creatief kan zijn.....
    De uitleg van de tabbladen is al gegeven zag ik.....
    Het boek the naturel home ligt ook hier op tafel.....prachtig boek....
    Fijne avond en liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig mooie huisjesslinger heb je gemaakt. Die zal in menig huis heel erg mooi staan.. En je hebt een paar prachtige boeken op de kop getikt, samen met heel mooi lint...
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen