zaterdag 22 februari 2014

Uitslag give away

De krokussen schieten hier als paddenstoelen uit de grond en ook de Helleborus doet goed zijn best. De vorig jaar geplante tulpenbomen zitten eveneens goed in de knop......Heerlijk.....de voorbode van het voorjaar!



Deze week mocht ik een woordslinger voor iemand maken die hem als kraamcadeau wil gaan geven. Het inpakken vind ik minstens zo leuk!

Woensdag haalde ik allemaal oude kapstokhaken bij iemand vandaan, voor de kapstokken die ik wil gaan maken. In het 'werkatelier' van deze meneer dacht ik in het paradijs te zijn beland!!! Allemaal oude kastknopen- en grepen, haken, bakken vol met oude materialen....hij had ook nog iets liggen waarvan hij niet wist wat het was of waar het voor gebruikt is. Ik heb hem beloofd dit aan jullie te vragen. Het gaat om het volgende: 
Het bovenste stuk kan draaien. Ik dacht in eerste instantie aan een oude spoel of klos?

Dan de uitslag van de give-away! 
Random.org heeft zijn best weer gedaan....29 gegadigden waren er....
 
Van harte gefeliciteerd Eefie van What's in a day !!
Wil je me je adres mailen? (blomkjeenwenje@gmail.com)
Dan komt het pakketje zo snel mogelijk je kant op.

Ik wens jullie nog een fijne dag en GENIET van het mooie weer!
 

X Pietrik

17 opmerkingen:

  1. Eefie, van harte gefeliciteerd!
    Uhm, nee weet niet echt wat het is, ziet er wel uit als een klos/spoel in die richting.
    Het cadeautje heb je mooi ingepakt, helemaal leuk! Fijn weekend.

    Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk voor Eefje, gefeliciteerd!
    En wat je spoel/klos precies is durf ik niet te zeggen...;-))
    Fijn weekend!
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eefie van harte! Heerlijk lente bij je.....
    Dacht ook aan een spoeltje...maar het is ook zo maar een gok.

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb geen idee wat het is. Het heeft wel een mooie vorm. Wat leuk dat Eefie gewonnen heeft. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor Eefie...gefeliciteerd fijn weekend liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eefie van harte!! En ik denk aan een ouderwetse klos oid.. ?

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lente in je tuin Pietrick, mooi om de eerste voorjaarsbloemen zo te zien, genieten is dat.
    Lees ik nog een keer en wat zie ik???? ik ben de winnaar, o wat ontzettend leuk, ik las er eerst helemaal overheen, leuk, leuk, ik ga je mailen.

    Fijn weekend en een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat Eefie gewonnen heeft, voor haar mijn hartelijke felicitaties!

    Fijn weekend! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd voor Eefie, en heerlijk weer al die voorjaarsbloeiers.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eefie gefeliciteerd altijd leuk om te winnen. Wat heb je het cadeautje feestelijk ingepakt. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd zo'n blij moment als al dat voorjaarsspul omhoog komt, maar geen idee wat het nou voor klos is en waarvoor het gebruikt werd. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo mooi als alles weer omhoog komt! Dat is echt genieten. De helleborus doet het ook echt goed, zelfs in mijn bloempot.
    Voor Eefie de felicitaties!
    En voor jou nog een mooie zondag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Eefie met deze mooie give away!
    Ik ben benieuwd waar het "paradijs" is waar je woensdag bent beland. Want het klinkt idd als een paradijs. Ik ben ook dol op oude knoppen en haken. Ik ben benieuwd welke je hebt uitgezocht.
    Fijne zondag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk die ontspringende lente!
    Ik zou ook denken aan een spoel. Hij ziet er wel nog nieuw uit.
    Proficiat Eefje met het winnen van deze leuke give-away! Heel leuk verpakt!
    Fijne zondag!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het lijkt inderdaad wel lente! Heerlijk om rond te mogen neuzen tussen zoveel leuke spullen. Felicitaties voor Eefie.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Pietrik,
    Ja, hier komt ook al van alles uit de struikjes hebben al een groene gloed. Heerlijk he?
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hier komt ook al veel uit...hopelijk geen vorst meer...
    Eefie van harte met je gewonnen give-away :-)
    Fijne avond Pietrik...
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen