woensdag 12 februari 2014

Breek de week

En toen was het alweer woensdag.....de week is weer doormidden en wat was het vandaag eerder op de dag toch heerlijk weer....het zonnetje scheen vanochtend vroeg al lekker naar binnen. Wat een contrast met nu! Het lijkt wel weer herfst! Ik heb vandaag in ieder geval heerlijk genoten...


Vandaag wat cadeaulabels gemaakt van verfroerstokjes en takken, wil toch een klein beetje 'eigen' handelsmerk hebben ;) .



De eerste houten huisjes bereiken morgen hun nieuwe eigenaar....hoop dat ze er blij mee is!

Verder ben ik nog wat ideetjes aan het uitwerken en ben ik vandaag een erg leuke (eenmalige) samenwerking aangegaan.....hierover later meer....

Je kunt nog 10 dagen meedoen met mijn KLIK~ give away/ weggever ~ KLIK

X Pietrik

11 opmerkingen:

  1. Leuke labels Pietrik, zoiets doet het altijd goed.

    Ik heb onlangs een hele mooie give away gewonnen en laat jouw mooie give away daarom even aan mij voorbij gaan...anders zou ik mij er bezwaard bij voelen als ik teovallig weer zou winnen. Ik weet zeker dat je hier iemand anders ook heel blij mee gaat maken.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat leuk gedaan zeg! Even iets van jezelf maakt het net even af.
    ik zal even klikken voor je give away, ben benieuwd!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker creatief bezig,je handelsmerk ziet er mooi en natuurlijk uit.

    Ik ben niet actief op FB,Twitter of Pinterest en doe zelden of nooit mee aan give away....
    klinkt misschien wat saai voor een ander,maar ik heb niet het gevoel iets te missen;-)

    Succes met je creatieve hobby's!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke labels! Ik gebruik ze ook in mijn winkel met mijn logo erop. Je kunt er zulke leuke dingen mee doen!
    Goed te horen dat je al goede zaken doet met je huisjes!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke labels heb je gemaakt! Kan mij voorstellen dat je de eerste houten huisjes al hebt verkocht, ze zijn erg leuk.

    Fijne dag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zien er leuk uit, je labels. Stoer en lief tegelijk. Wat een plannetjes allemaal. We zijn benieuwd!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je houten huisjes zijn heel leuk, ze staan bij mij ook in mijn werkplaatsje:) ik maak er af en te een paar, dan verkoop ik ze, leuk om te doen.
    Mooi je labels, roerstokjes zijn idd erg leuk om te gebruiken, tegenwoordig koop ik ze bij de A....., goedkoop en heerlijk om mee te knutselen.

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke labels, Pietrik en van die vrolijke bos tulpen,.word je gewoon blij,
    groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke labels! Staat mooi bij zo'n tas.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen