maandag 27 januari 2014

Teksten

Als je door ons huis wandelt, kom je her en der teksten tegen...op een poster, in een lijst, op een krijtbord, kaart, geprint, enz...ik heb ze eens op een rijtje gezet....

We lopen via de achterdeur de bijkeuken in, waar we de volgende teksten tegenkomen



In de bijkeuken zit ook het 

We hebben in het toilet een 'richeltje' , hier staan verschillende teksten....in een lijst, van hout, op een klein canvas en daarboven hangt een poster



 Het afvalbakje in het toilet
Tegenover het toilet zit een kastje met de wasbak er op...daarboven hangt nog een 'prikbord'

Vanuit de bijkeuken kun je ook in de keuken komen, hier staan verschillende broodplanken. Op één van deze broodplanken zit een geprinte tekst
Op het aanrecht staat de volgende tekst in een lijst
Via de keuken gaan we naar de woonkamer

De tekst is een magneet, maar heb ik in de fotolijst van Riviera Maison gedaan (waar dan ook weer een tekst op staat)
 Op het krijtbord staat regelmatig een andere tekst
Vanuit de woonkamer betreden we de hal, waar we langs de badkamer lopen en de trap naar boven nemen

Bovenstaande tekst staat op een metalen bord, deze hangt in het 'trapsgat' 

De eerste slaapkamer die we tegenkomen is de 'master bedroom' , een muursticker en kaart fleuren hier de boel op

Op de babykamer staat nog een fotolijstje met onze ster....
Op de wand boven het bedje wil ik graag nog een muursticker met 'Slaap-kindje-slaap'...deze staat nog op het verlanglijstje...

Ik blijf altijd speuren naar mooie teksten, zo kan ik mijn 'verzameling' mooi uitbreiden!

Tot slot nog even dit:
Ik volg heel veel blogs met evenveel plezier. Er zijn een paar die ik even onder jullie aandacht wil brengen. Dit zijn erg leuke (woon) blogs en de dames vinden het vast erg leuk als jullie ze een bezoekje willen brengen....klik maar op de link!

Lifestyle by Koos van Esther
True Colours van Lieke
Bij Elz van Lindy

Veel plezier en een fijne week!

X Pietrik


27 opmerkingen:

  1. Haha, in ons kleinste kamertje staan ook wat teksten. Mijn man is er gek op en schrijft ze ook op. Gezellig rondje bij je,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teksten.....ik ben er gek op.....heb er ondertussen al veel verzameld......zit nu met de tablet op de bank maar zal ze je eens sturen..,,ze staan boven op de pc.....veel quotes.....
    Wat lief van je dat je mijn blog onder de aandacht brengt......moet ervan blozen dat je mijn blog mooi vind hihi......lief!
    Ik vond het leuk om een rondje langs jouw mooie teksten te lopen......ik hou er wel van :-)
    Fijne avond Pietrik....
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt een hele verzameling teksten, ik vind ze ook leuk al heb ik er lang niet zoveel. Je ziet op dit moment veel houten borden met teksten, bij diverse winkels. Dus jij kan je hart nog flink ophalen.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely !!!.....zo leuk allemaal......ik hou ervan !!....de jouwe staat hier ook nog steeds super in de keuken !!!.....liefs van mij...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Teksten geven aan wie je bent en hoe je denkt over dingen, dat vind ik zo mooi aan al jouw teksten, ik heb er ook hier en daar wat hangen/ staan, mooie sfeer.
    leuk dat je wat blogs onder de aandacht brengt.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die teksten, je komt ogen tekort....heel gezellig.
    Wat lief dat je wat blogs onder de aandacht brengt, de meeste volg ik al, ik zal eens bij de andere twee kijken, die kende ik nog niet.
    fijne Avond Pietrik.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige post! Leuk om eens door je huis te lopen en al die teksten te lezen. Sommige teksten slaan de spijker precies op z'n kop. Die ovale emaille-bordjes hangen hier ook.
    Wat lief dat je sommige medeblogsters even in het zonnetje zet.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Teksten, ja, die blijf je dan lezen! Je hebt er vele in veel verschillende variaties, mooi hoor! De meeste blogs volg ik al die je noemt, maar lief van je dat je ze onder de aandacht brengt!
    Fijne avond, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hè al die teksten. Heb er wel een paar maar da's peanuts in vergelijk met jouw collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al die teksten , jij hebt er al heel wat.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgensmij vind ik net als iedereen je teksten erg leuk ! Altijd leuk om te zien, als je bij een ander komt en de teksten tegenkomt. Zegt vaak veel over de persoon !

    Wat lief dat je mijn blog noemt ! Leuk dat je het met plezier leest.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk al die teksten door je huis! Gezellig toilet! Ik ga even spieken bij de blogs die je ons aanbeveelt! Lief van je!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ER IS ALTIJD WAT TE LEZEN BIJ JULLIE.
    GEZELLIG!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig hoor al die teksten

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk al die teksten! Merk dat er hier in huis ook steeds meer verschijnen, ook dochterlief is er helemaal fan van. Ken nog niet alle blogs die je noemt, dus ga zeker even een kijkje nemen.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Pietrik,
    Wat enorm leuk al die teksten door het huis heen.
    Misschien ken je ze wel, er was in elk geval iets bij wat er op leek, maar de JOTS-kaarten zijn ook zo leuk in teksten.
    En de bloggen die je noemt zijn al bekend bij mij. Lief van je om ze onder de aandacht te brengen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk! Leuk! Leuk! Ik ben gek op teksten. De rieten manden met tekst vind ik ook prachtig. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat grappig, al die teksten op een rijtje (en dan ook nog op de tape!). Er zijn zulke mooie, lieve en stoere teksten. En dan zie ik opeens ook nog mijn blog in je rijtje! Heel erg bedankt.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij kan je hart ophalen want teksten zijn helemaal in! Ik heb ze niet zo veel maar vind veel wel erg leuk!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie post Pietrik...om al deze prachtige teksten eens even onder de loep te nemen...het ziet er allemaal schitterend uit en ik ga snel eens even een kijkje nemen bij die andere blogdames....fijne week en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een heerlijke post, leuk vind ik die teksten. Valt me ook op dat je voor vrij strakke borden en teksten kiest maar zo bij elkaar staat het heel erg mooi.
    Ook ik heb zo een 'tik" in huis maar dat zijn harten , met of zonder tekst ;)
    Ik ga je lijstje met blogs vanavond eens bezoeken, leuk!
    Fijne week, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Teksten vind ik ook altijd prachtig, ga ook regelmatig voor (eigengemaakte) friese teksten...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je hebt inderdaad aardig wat teksten in je huis. Leuk hoor, ik ben er ook gek op!

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lief van je dat je deze blogs eens extra in de kijker zet... sommige kende ik al!

    En jij hebt inderdaad een teksten-tik... als je bij jullie over de vloer komt hoef je jezelf niet te vervelen, want er valt genoeg te lezen hihi

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk om al die teksten zo bij elkaar te zetten!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat ontzettend lief dat je mij hebt genoemd op je blog!! Zo leuk!!
    Ik vond het idd heel erg leuk weer wat nieuwe bezoekers op mijn blog te krijgen, maar had niet eens zo gauw door dat het door jou berichtje kwam :)
    Net was ik even aan het teruglezen bij iedereen en las ik het bij jou post. Ontzettend bedankt :)
    Wat heb je een hoop teksten zo door je huis, echt gaaf!
    Ik hou ook zo van teksten en speur regelmatig op Welke.nl op zoek naar nieuwe teksten. Soms kom je dan opeens weer eens een paar nieuwe tegen die zo goed zijn!
    Je hebt zo mooi ingelijst en opgehangen enzo, leuk idee! Misschien ga ik dat ook eens doen.
    Fijne avond nog, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo, wat leuk al die teksten door je huis heen! En wat veel! Aardig om al die blog's te benoemen in jou post. Zo kwam ik ook weer bij nieuwe mensen. Bedankt! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen