woensdag 22 januari 2014

Hyacinten, anjers, oude kopjes en een DIY/ Zelfmaakidee

En zo is er al weer een dikke week voorbij...De meeste bollen uit de vorige post zijn inmiddels uitgekomen...



Deze week won ik een give-away bij Musjes brocante plekje . Gisteren kwam het pakket met de post en wat een leuke spullen!!! Zo kan ik mijn cadeautjes en snailmails mooi in gaan pakken! Stickers, gelukspoppetjes en cadeauzakjes...wat zat er veel in!!!! Dank je wel Joke, ik ben er superblij mee!





Verder deze week nog vogelcupcakes gemaakt en er staan nu nog wat vogeltaartjes in de koelkast....





DIY/ Zelfmaakidee
Een tijdje terug  maakte ik een account aan op Welke.nl...wat een inspiratie! Hier zag ik een idee met een bloemetjes in een opgehangen kopje. Dat vond ik zo leuk dat ik dat ook probeerde...ik had nog wat 'oud' servies en plakte een kop en schotel met Bisonkit aan elkaar (goed laten drogen). Oase erin, anjers en gipskruid erin geschikt en een lintje aan het oortje...




Ik zag dat ik 300!!! volgers via Google heb op de blog! Wat een eer dat jullie me allemaal willen volgen....en dan bedoel ik jullie ook stille lezers en volgers via Bloglovin. Dank jullie wel...ik ga binnenkort maar een give-away doen...dit is wel een 'feestje' waard!





Fijne avond!

X Pietrik

20 opmerkingen:

  1. Je hebt mooie voorjaarsbloeiers in huis, een vrolijke opsteker in de winter. Wat leuk dat je de give away van Musje hebt gewonnen, al die spulletjes zijn bij jou wel aan het goede adres. Het idee van het kopje ga ik onthouden (hoop ik), bedankt voor je inspiratie.

    Fijne avond en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hyacinten,leuk het kopje,ik vind het ook gaaf als ze mooie borden aan de muur hangen,helaas zie ik nooit zulke borden,de cupcakes voor de vogels vind ik echt geweldig,ik ben blij dat het pakketje goed is aangekomen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt voorjaar hier bij je....heerlijk!
    Van mij mag ie beginnen trouwens ;) Heerlijk al die roze bloemen, ben dol op roze.

    Fijne avond

    Liefs

    Oh ja....leuke prijs ook heb je gewonnen, van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om met kop en schotel te doen. Het staat erg mooi bij je.
    Hier staan de hyacinten ook al volop te bloeien...heerlijk die geur in huis. Laat de lente maar komen hoor!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat hangende kop en schotel vind ik erg leuk, maar lekt er geen water uit de oasis?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Loesje,

      Ik heb hem eerst goed uit laten lekken voordat ik de bloemen er in heb gestoken ;)

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  6. Wat ziet het er weer super gezellig uit!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je de give-away hebt gewonnen. daar weet jij wel raad mee!
    Ik heb ook een account op welke.nl sinds kort; wat kun je daar veel ideetjes
    op doen, hè.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away heb je gehad. En gezellig jij hebt het voorjaar al in huis. Zelf heb ik ook bolletjes in potten staan. Laat de lente maar komen. Ik vind dat kopje ook een heel leuk idee.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh ja, Welke.... ik had er nog nooit van gehoord, tot ik zag dat ik wel heel veel paginabezoekers via Welke op mijn blog binnen kreeg. Ook dat er aardig wat foto's van mijn blog op de Welke pagina staan, geplaatst door anderen weliswaar.
    Als je eenmaal gaat kijken op de site, ben je voor je het weet, een paar uur verder.
    Als ik eraan toegeef kom ik helemaal niet meer achter mn laptop vandaan hihi ;-)
    Leuk, je gewonnen give away!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee van dat kopje! Ziet er echt heel schattig uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, al die bloembollen die uitgekomen zijn en nog bedankt voor je antwoord over de bloembollen. Ik heb er meteen al een paar neergelegd zonder aarde.

    Ik wist nog niet wat een give-away was, nieuw he ;-). Maar inmiddels wel en wat je gekregen hebt is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. welke.. tja als je daar eenmaal op kijkt vergeet je de tijd en zit je er zomaar uren achter ;-)

    Ik heb wel eens een gerecht ervan gemaakt en doe er tips op!

    Leuk die give away!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk voorjaarsgevoel krijg ik hier op jouw blog.....
    Ontzettend leuk idee zeg het kopje met bloemen......waar Welke al niet goed voor is ;-)
    Fijne avond voor straks Pietrik....
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. P.s nog van harte met je gewonnen give-away.....wat een leuke spulletjes....inderdaad leuk voor snailmail ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke spulletjes heb je gewonnen! Gezellig om het voorjaar naar binnen te halen, je bollen staan er gezellig bij. Een leuk idee om oud servies een tweede leven te geven... nu nog snel even je vorige posten bijlezen, ik loop weer eens achter...

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig met al die bollen in huis. Ziet er beter uit dan het weer buiten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor je post!! Echt super leuk, het kwam begin vd week al, maar ik had nog helemaal niet gereageerd. Ik heb wel aan je gedacht hoor....;-)
    Geniet van de leuke dingen en alvast een fijn weekend.
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I've just found your blog and everything seems so lovely, pretty and stylish by you! I love the teacup with the little bouquet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gaaf idee Pietrik! De bolletjes bloeien mooi hoor! Gezellig bij je! En wat een leuke giveaway heb je gewonnen zeg. Altijd een feest om zoiets uit te pakken.
    fijn weekend verder, liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen