vrijdag 31 januari 2014

GIVE AWAY/ WEGGEVER

Zoals in mijn vorige blog beschreven, heb ik via Google de 300 volgers bereikt! Ik weet dat er ook mensen zijn die mij via Bloglovin volgen, die een mailtje krijgen als er een nieuwe blog online staat, die de link in de tweet of op Facebook aanklikken of gewoon even komen buurten via Pinterest, Welke of via via...super dat er zoveel mensen meelezen!

Onder mijn lezers ga ik een pakketje weggeven!

Wat zit er in het pakketje?
* Een hartje van Countryfield voor kleine kaartje of kleine foto's...
* een setje kaarten
* een tekstbordje van Countryfield 'Home is where the heart is'
* een geurzakje van stof
* een tekstbordje van Countryfield 'Live, Laugh and Love
 
Kans maken op dit pakketje?
 
Laat een reactie achter onder deze post of stuur me een mailtje op 
blomkjeenwenje@gmail.com

Ik zou het lief vinden als je de link wilt delen op je blog, FB of Twitterpagina, als je dit wilt doen kun je bovenstaande foto gebruiken

Op 22 februari maak ik de winnaar bekend...

Deze week ontving ik nog een pakketje in mijn brievenbus van Mirjam van de blog

Het blijft toch enorm leuk om 'echte' post in je brievenbus te krijgen...Mirjam bedankt hoor! Ik ben er erg blij mee!
 
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!


X Pietrik


32 opmerkingen:

  1. Fijn !
    Elke volger is welverdiend, je blog is zo sfeervol !
    Ik waag mijn kans en zet een linkje bij mij op Maaksels van CarlaK;
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk weer een give away....ik heb er ook een ......gezellig al die volgers toch ???...fijn weekend liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag mee met je give-away! Ik plaats hem ook op mijn blog. Super leuk!

    Lieve-groetjes, Verie

    Ps. Echte-post krijgen is zeker heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik doe heel graag mee met de give away.
    Een fijn weekend,
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuk pakketje wil ik graag winnen.
    Ik ben niet aangemeld als volger, maar je blog staat bij m'n favorieten en wordt meerdere keren per week aangeklikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mirjam verrast regelmatig iemand met leuke post; altijd gezellig! Wat een leuke give away heb je, ik doe dan ook graag mee.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je 300 volgers.
    Wil graag meedoen met je give away.
    Vind het een leuke give away.
    Maak gelijk een link op mijn blog.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow 300 volgers! Gefeliciteerd! Ik doe graag mee met je give away. Je hebt er een leuk pakketje van gemaakt!
    Ik zet de link op mijn blog!
    Fijne avond. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 300 volgers alweer, gefeliciteerd hiermee. Ik doe graag mee met je give away, ik vind de spulletjes heel leuk! Ik ga een linkje plaatsen op mijn blog!
    Gezellig weekend, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke give-away die wil ik wel winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give-away!
    Doe graag mee en heb een link geplaatst in mijn laatste blogberichtje.

    Fijn weekend!
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf pakketje! ik doe heeeeel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een fantastische weggever! Ik maak graag kans en heb je blog gedeeld via Twitter.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk je weggever (vind het ook zo leuk dat je er de Nederlandse naam bijzet), en doe dus graag mee. Ik zal je linken op mijn blog.
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij staat er op hoor. Leuke weggever. En gefeliciteerd met je volgers en lezers. Als ze allemaal net zo veel plezier beleven aan je blog als ik, dan doe je heel veel goed.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi pietrik.
    Ik volg je al een tijdje. Vind je blogs leuk om te lezen en om ideeën op te doen.vooral dat je ook uit de walden komt is leuk. Ik heb zelf geen blog maar ik deel je fb.
    Succes. Groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi pietrik.
    Ik volg je al een tijdje. Vind je blogs leuk om te lezen en om ideeën op te doen.vooral dat je ook uit de walden komt is leuk. Ik heb zelf geen blog maar ik deel je fb.
    Succes. Groetjes janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zoveel volgers Pietrik...
    Had je mijn mailtje nog ontvangen?
    Fijn weekend...
    Liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat veel volgers zeg gefeliciteerd, ik zit net op de helft maar dat geef niet hoor ik vind het bloggen en blogs bekijken gewoon leuk. Prachtig pakket heb je gemaakt om weg te geven echt SUPER, gaaf. Gezellig weekend, groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Pietrik 300! volgers...super zeg...van harte gefeliciteerd..
    Ik sla de give away over dus ik wens de anderen heel veel succes..
    Liefs Chris x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je 300 volgers, Pietrik. Dat is al een heleboel.
    Ik heb pas twee give-aways gewonnen, dus ik gun hem graag aan een ander.
    Fijn weekend verder!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat mooi Pietrick dat er zoveel lieve mensen meelezen, leuk is dat toch, allemaal genieten we bij jou!!
    Ik doe graag mee hoor, een lief pakket!!
    Ik heb op mijn knutselblog ook een give/ away dus als je mee wilt doen...


    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Pietrik,
    Wat leuk 300 volgers maar je hebt ook zo'n gezellig blog om te volgen dat het me niets verbaasd!!! Gefeliciteerd hoor. Natuurlijk doe ik graag mee met je prachtige give-away
    Prachtige foto's heb je gemaakt van je huis in het lentezonnetje!!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe niet mee,maar ik wens je succes met de give-away,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He Pietrik,
    Deze post heb ik helemaal gemist en nu zie ik dat je de post had gehad! Leuk dat je het leuk vindt!! ja echte post blijft altijd leuk he! Bedankt ook voor het vermelden van mijn blog erg lief van je!! Ik wil ook graag meedoen met je leuke give-away zal even een linkje plaatsen! Super dat je al zoveel volgers hebt!!
    Fijne week.
    Lieve gr. MIrjam

    BeantwoordenVerwijderen
  26. He!
    Dat is toevallig.

    Net als jij houd ik enorm veel van licht op de foto's van mijn posts,
    en ook
    net als jij,
    heb ik een giveaway met deadline 22/02:

    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2014/02/giveaway-willie-whale-and-pocheke.html


    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi,

    Maak graag een kansje, volg je regelmatig, supergezellige blog.
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Peetje

    Ik maak graag een kansje! Leuke give away!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh, wat erg! Schrijf ik de verkeerde naam!! Nu krijg ik die give away nooit natuurlijk! Sorry Pietrik, terwijl mijn eigen man nb Piet heet!!

    Groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha ha, geeft niet hoor! gebeurt mij ook wel eens ;)

      Verwijderen
  30. Ik doe graag mee met je give away.
    Zal een link plaatsen op mijn blog.
    Gefeliciteerd met de 300 volgers.
    Groetjes Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat geweldig! 300 volgers. Gefeliciteerd. Je hebt ook een prachtig blog en geeft ons veel inspiratie. Ik heb een link op mijn blog gezet en ik doe dus graag mee met je give away. En nu maar duimen! Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen