maandag 30 december 2013

Zelfmaakidee met kerstkaarten/ DIY with christmas cards

Gooi je oude kerstkaarten niet weg! Een ideetje wat ik spotte op Pinterest met oude kerstkaarten....maak je eigen labels! Je kunt ze zo voor kaarten gebruiken of voor volgend jaar kerst...

  • stevig papier (blok papier Action)
  • lijm
  • oude kerstkaarten
  • Evt. washi tape
  • touw of lint
  • perforator
Kijk welke kerstkaarten je kunt (her) gebruiken. Tekst of plaatjes, bijna alles kun je gebruiken.
Knip van stevig papier labels of gebruik bestaande labels.
Knip het gewenste uit en plak dit op je label,
touwtje erdoor en klaar!

Supersimpel toch?








Fijne dag!
 

X Pietrik

15 opmerkingen:

  1. leuk om het zo her te gebruiken
    mooie labels ik wens je een goed uiteinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee hoor !!! fijne jaarwisseling...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke diy, denk alleen dat ik er toch geen gebruik van zal maken. Ik geef mijn oude kerstkaarten meestal aan een collega. Die geeft "club" en die kids maken er dan weer iets moois van. Ik wens je een goed uiteinde Pietrik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu al weer van een paar jaar de kerstkaarten bewaard, een paar jaar geleden heb ik ook van oude kerstkaarten nieuw gemaakt, heel leuk hoor!

    Jou labels vind ik heel mooi geworden, leuk idee!

    Heel fijn uiteinde en een goed begin!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om ze op deze manier te gebruiken, je hebt snel een voorraad en volgend jaar liggen ze al weer klaar...
    Heel leuk Pietrick.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk ideetje weer. Wat houden we toch van Pinterest!
    Fijne jaarwisseling en een heel mooi 2014 gewenst.

    Liefs Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk idee.
    Zeker om te onthouden.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk idee, Pietrik! Ik ga maar eens de kaarten bewaren!
    Alvast een hele gezellige jaarwisseling gewenst!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee!

    Ik heb genoten van je blog, creativiteit en inspiratie in 2013. Alle goeds voor jou en je gezin in 2014

    Happy New Year!

    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk idee!!
    Ik geeft onze kaarten altijd aan mijn mam, zij maakt daar weer de mooiste kaarten van. Erg leuk om te zien hoe ze daar mee bezig is. Heel fijntjes wordt het allemaal uitgeknipt en opgeplakt.
    Maar jouw labels mogen er ook zijn, erg leuke bezigheid!

    Ik wens je een fijne avond
    liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk idee! Nu ga ik zeker de kerstkaarten bewaren!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een goed idee! Ze zien er erg leuk uit!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vergeet helemaal je een fijne jaarwisseling toe te wensen en een mooi en gezond 2014!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk idee! Simpel en handig. Ga ik zeker doen. Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wens jou en de jouwe een goed 2014, vol gezondheid en gezelligheid, inspiratie en creaties, maar vooral Liefde en Licht!

    Liefs, Debby

    PS wat een goed idee!!!

    BeantwoordenVerwijderen