zondag 22 december 2013

Wat een verwennerij!

Lucky me! Echt...wat een verwenmaand! Won ik onlangs nog de give away van Renny op haar FACEBOOKPAGINA , deze week kreeg ik bericht van Dominique van de blog DE ZANDHUT dat ik op haar facebookpagina DAMNKUNST een prachtig tekstbord had gewonnen! Gisteren kwam de postbode een supermooi ingepakt pakketje afleveren




 
Eigenlijk jammer om uit te pakken....maar ik wist dat de inhoud nog mooier was!
Het prachtige tekstbord heeft een plekje gevonden in onze keuken



 
Toen ik gistermiddag bij de brievenbus kwam, lag daar ook een pakketje met mijn naam er op....hmmm...van wie zou dat zijn??? En....wat zit hier in???
 
Ik vond een prachtige kaart, een houten ster en drie oude bakvormpjes met waxinelichtjes.....van Nicole van de blog KREK WAK WOU , zo lief!!! Dank je wel Nicole! Ben er erg blij mee
 



 
Ik voel me een bevoorrecht mens!
Vanaf nu twee weekjes vakantie: o.a. blogposten bijlezen en tijdschriften waar ik de laatste tijd niet aan toe ben gekomen, hier kijk ik erg naar uit....
 
Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen!





 

X Pietrik

21 opmerkingen:

  1. Jeetje jij bent echt verwend zeg. Maar dat mag ook wel eens, en wat een leuke spullen heb je gekregen. Ik wens je nog een fijne genietzondag. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent al goed verwend deze maand. wat leuk en zo lief.
    Geweldig mooie hoe het kado van Dominique is ingepakt, bijna tè zonde om uit te pakken. Maar wat jij zegt, de inhoud is nog mooier.
    Geniet van dit alles en van de twee weken vakantie!

    Ik stuur je een warme groet,
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke verwennerij voor jou Pietrik. Geniet er maar mooi van, je hebt het wel verdiend! Mooi bord, staat mooi in de keuken.
    Ik wens jou en je geliefden hele fijne dagen, voor het eerst met zijn drietjes kerst vieren en voor 2014 veel geluk en gezondheid.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi allemaal !!!!!
    fijne dagen en lekker genieten van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en lieve cadeaus heb je gekregen, daar wordt een mens toch blij van! Een goede start van een paar weken vakantie. Geniet ervan!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo...jij bent verwend...prachtige cadeautjes heb je gehad.
    Geniet van je vakantie...fijne Kerstdagen en een goed begin van 2014.
    fijne Zondag.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag het net op fb...leuk hoor !!!....geniet er maar lekker van liefs fijne dagen van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een verwennerij!!
    Ik won gisteren ook weer een geweldige giveaway, altijd leuk zo'n onverwacht cadeautje net voor kerst :-)

    Fijne kerstdagen gewenst voor jou en je gezin
    Geniet van je vakantie!

    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, wat een mazzelaar ben jij! ;) Zoveel moois gewonnen!! En wat lief van Pietrik, wat zijn ze mooi, die bakvormpjes, helemaal met de waxinelichtjes er in!

    Alvast fijne feestdagen,
    Groetjes!
    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie verwennerij!!
    Fijne dagen hoor, lekker uitrusten!
    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zeg je bent zeker verwend, superleuk!!
    Hier ook nog stapels met tijschriften die ik nog moet lezen!!
    Fijne dagen!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je vindt mooie spulletjes op je deurmat! Heerlijk toch, om zo verwend te worden. Wij genieten met je mee.
    Hele fijne dagen en een zeer liefdevol 2014! Met veel mooie blogmomenten!
    liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik wens je fijne en sferevolle Kerstdagen!
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie verpakkingen en mooie cadeaus. Geniet ervan. Heel fijne kerstdagen!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk om zo verwend te worden, geluksvogel!!!!
    Geniet van je mooie cadeautjes, het ziet er sfeervol uit bij jou!!
    Mooie dagen en een mooi 2014.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op fb zag ik ook al wat voorbijkomen, heerlijk die verwennerij!!

    Fijne kerstdagen en alle goeds voor het nieuwe jaar Pietrik!

    Lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Pietrik,
    Het was voor mij ook zo'n verrassing toen je mij die kaarten had gestuurd! Ik doe dan graag iets terug! Fijne feestdagen en alle goeds voor 2014!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ziet er leuk uit, lekker verwend worden !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow je bent idd verwend. Wat heerlijk! En wat een leuke spulletjes zeg!
    Heerlijke sfeerfoto's heb je gemaakt. Ik wens je fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen