maandag 16 december 2013

Op de tuintafel

Kerstversiering vult inmiddels het huis. Meestal pak ik groot uit, ik vind het toch zo gezellig en sfeervol! Op de blogs zie ik de meest mooie versiering voorbij komen: bij de één groot, bij de ander minimalistisch, maar bij iedereen even mooi...

Deze week de tuintafel een beetje aangekleed. In de Wonen Landelijke Stijl stond een erg leuk idee met plateau's van boomstamschijven. Buurman even lief aangekeken....hier kreeg ik twee boomstamschijven van. Van een dikke tak zaagde mijn man twee stammetjes om er onder te zetten, deze zetten wij vast met dikke spijkers.

Schaaltje met vogelvoer er op...groene takken op tafel.....lantaarntje er bij.....








Ik wil jullie ook nog even wijzen op een blog van mijn schoolvriendin Esther. Zij woont met haar man en kinderen in Livermore, USA en is gestart met bloggen. Esther blogt over DIY's en Country Living, ze vindt het vast erg leuk om reacties vanuit Nederland te krijgen. Als je haar bezoekt....doe je haar dan de groeten? Je kunt haar vinden onder DIY and Country Living

Fijne avond!
 

Groetjes, Pietrik

13 opmerkingen:

  1. Je tuintafel ziet er sfeervol uit..leuk met die boomstam schijfjes.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er ook buiten gezellig uit bij je! Ga even op haar blog kijken!

    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tuintafel ziet er gezellig uit! Kan ook gerust wat langer staan als de kerst.
    Ik heb even op het blog van je vriendin gekeken, maar ze heeft het item volgers nog niet in de sidebar staan.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De vogels zullen de gedekte tafel in de wintermaanden wel weten te vinden,leuk en lekker!!

    Groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Pietrik, ik dacht dat ik me al had aangemeld bij je, maar dat had ik dus nog niet gedaan.
    Nou bij deze dan hihi, ik ga je volgen hoor!!
    Superleuk je buitentafel!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezelligheid op jouw tuintafel... Erg mooi gedaan! Een vriendin van me is de laatste tijd ook druk aan de knutsel met stukken gezaagd hout; ik hou erg van dat stoere en sobere sfeertje!

    Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ziet er heel sfeervol uit, een feest voor de vogels. Zo leuk om te zien!
    Ik ga het blog van je vriendin eens bekijken, wie weet doen we nog leuke ideetjes bij haar op.
    Ik wens je een fijne dag
    Lieve groet,
    Patricia


    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Ziet er gezellig uit!
    Heerlijk dat je ook nog aan de vogels denk! Ook al is het nu nog niet zo koud!!

    Fijne dagen,

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet je tuintafel er mooi uit, heerlijk om te decoreren en de vogels niet te vergeten.
    Ik ga snel op de blog kijken.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er gezellig uit en toch fijn zo'n buurman! Nog van harte gefeliciteerd met je bachelor, heerlijk om dan zo verwend te worden.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee! Mooi zo hoor je tuintafel!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je zo een mooi knus hoekje gecreëerd! Heel sfeervol.

    En heb je kerstboom ook even bewonderd.. wat staat hij daar mooi! En niet te vergeten van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Hier weten we hoeveel tijd daarin gaat zitten... het is een hele prestatie! Geeft vast een lekker gevoel, en nu hou je tijd over voor andere dingen :).

    Alvast fijne dagen met je kleine mannetje er dit jaar bij!!

    Miriam ('t Bezige Bijtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat de foto's niet zichtbaar zijn... Had wel willen zien hoe het allemaal eruit zag met dietuintafel.

    BeantwoordenVerwijderen