zondag 15 december 2013

Feestweek

Helaas heeft mijn weerstand deze week haar dieptepunt bereikt, maar dat mocht de pret niet drukken! Ik leek wel jarig deze week! Omdat ik mijn bachelor dinsdag heb behaald, had ik woensdag een borreltje voor de familie en vrienden georganiseerd en ze kwamen allemaal met leuke cadeautjes.


 Zo leuk, deze kersttak, ik zette er twee van mijn engeltjes bij

Cadeaubonnen en scentchips....het ruikt weer heerlijk in huis...

Ook kreeg ik mooie bossen bloemen

Deze staan bij elkaar op de eettafel
En of dat nog niet genoeg was, won ik ook nog de like and share op de KLIK ~Facebookpagina~Klik van Renny, je weet wel...van de blog  Bizzy at home . Renny maakt superleuke dingen en verkoopt die onder andere via FB en haar blog Handmade at home . Ze vindt het vast erg leuk als je één van haar pagina's eens bezoekt (of gaat volgen). De pakjes alleen waren al een feestje, zo leuk ingepakt!
 En dit zat er allemaal in



Het heeft inmiddels allemaal een plekje gevonden, wat ben ik toch een bofkont!
Renny...nogmaals bedankt, ik ben er erg blij mee.

Nog een hele fijne zondag!

Groetjes, Pietrik

19 opmerkingen:

  1. Nou wat een verwennerij zeg !...erg leuk allemaal.......liefs fijne zondag ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na een periode van hard studeren was dit ook meer dan verdiend. Wat leuk dat je de like and share van Renny hebt gewonnen, ze maakt inderdaad hele mooie spulletjes.

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog van harte gefeliciteerd!
    Doe zelf een master Psychologie dus weet wat je bedoelt met altijd door 'iets achterna gezeten' te worden...
    Lekker genieten en uitrusten nu dus!
    Lieve groet,
    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, pittig hé, Dineke! Ook knap van jou dat je nog een master doet. Ik zet voorlopig studeren op een laag pitje. Wil wel weer een cursus doen voor het werk, maar niet weer voor vier jaren. Heb vorig jaar nog een opleiding recordsmanagement erbij gedaan en nog een aantal cursussen, ik vind het voorlopig wel even prima! Succes met je studie, wanneer is de planning dat je klaar bent? Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  4. Jij bent echt verwend deze week.
    Nou het is je gegund.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent heerlijk verwend zo te zien. Mag ook wel na al dat harde werken! Nogmaals gefeliciteerd!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke verwennerij en Van Harte Proficiat met je bachelor, Pietrik.
    Echt leuke dingen gekregen en je hebt ze een mooi plaatsje kunnen geven ;)

    Fijne week en lieve groet, MJ

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ben je heerlijk verwend en ik vind het toch zo bijzonder leuk dat jij nu juist mijn weggevertje won. Moest zo zijn...zeker. Geniet er lekker van, het heeft al een mooi plekje gekregen zie ik.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je bachelor. Fijn dat je zulke lieve cadeautjes hebt gekregen. En bloemen zijn altijd een welkome verrassing vind je ook niet?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo hoort dat ook. Na al dat werk heerlijk verwend worden. Mooi, die bossen zo bij elkaar.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte hoor, welverdiende cadeautjes! Hier op tafel naast me staat ook een scentchip te branden (schrijf je dat zo?? Heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben jij lekker in het zonnetje gezet en verdiend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van Harte Gefeliciteerd met het behalen van je bachelor! Wat heb je prachtige cadeautjes gekregen!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt alle aandacht en cadeautjes wel verdiend, hoor Pietrik! het was niet niks wat je hebt gepresteerd.
    En leuk de dingen die Renny maakt he? Ik heb ook al zo'n armbandje en een paar hele leuke geurzakjes.
    Ik hoop dat je even lekker aan je rust toekomt!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo wat ben jij verwend, je hebt t ook verdiend hoor!! Alhoewel ik nu al weer lees dat t al weer kriebelt om 'iets' anders te gaan doen ;-)

    Fijne week toegewenst pietrik!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig dat familie en vrienden je kwamen feliciteren,en dat doe je natuurlijk niet met lege handen.
    Je bent goed in de bloemetjes gezet en leuke andere cadeautjes zie ik.....+ ook nog eens de give away van Renny gewonnen.....het kan niet op,geniet ervan!!!

    Fijne week toegewenst!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heerlijk om zo verwent te worden met prachtige bloemen en cadeau;s.

    Hierbij wil ik je ook van harte feliciteren met het behalen van je bachelor!

    Geniet van al het mooi's.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihi je leek inderdaad wel jarig maar eerlijk is eerlijk,je hebt er hard voor moeten werken dus dat mag zeker beloont worden.
    De give away van Renny was ook erg leuk...lekker van genieten..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap hoor!! van harte gefeliciteerd. Prachtige cadeau's hebt je gekregen.
    Lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen