zaterdag 28 december 2013

After Christmas shopping

Aangezien mijn smaak al jaren niet veranderd, durf ik het over het algemeen wel aan om mijn slag na de kerstdagen te slaan in plaats van ervoor.

Onze kerstboom bestaat voornamelijk uit ornamenten van Riviera Maison, waarvan ook hele mooie glazen ornamenten. Vooruitdenkend naar volgend jaar wil ik het gevaar niet opzoeken met die kleine van ons die dan tegen de anderhalf jaar aan zit en hoogstwaarschijnlijk kan kruipen en/ of lopen.

Ik ging daarom gisteren naar Woonwinkel Villa Rose , de sale ging daar namelijk van start en als ik ergens gek op ben, dan is het wel de uitverkoop! Ik was dus op zoek naar spullen in de kerstboom die niet snel zullen breken. Ik kocht een paar mooie kerstballen en witte hangers.




 
Samen met de gehaakte engeltjes en de belletjes, engelenvleugeltjes en houten ornamenten wordt het een kindbestendige boom. Ook kocht ik twee mooie kandelaars


 
Er is nog steeds uitverkoop bij Villa Rose, dus wil je nog iets leuks voor het volgend jaar.....
 
Vandaag naar de vlooienmarkthal in Dokkum geweest en wederom niet met lege handen thuis gekomen. Een oude slee en een paar oude houtjes (hebben inmiddels een plekje bij de voordeur), een oud Frans wekkertje (ik vrees dat een verzameling is geboren) en een stoeltje voor mijn zoontje, welke ik nog ga verven.





 



 
Inmiddels ben ik weer aan het blogposten 'bijlezen' , maar ik lig nog wat achter....kom vast binnenkort weer buurten, als ik nog niet bij je langs ben geweest.
 
Gooi je oude kerstkaarten nog niet weg! Deze week een DIY/ Zelfmaakidee met je oude kerstkaarten. Hou de blog dus in de gaten.
 
Fijne avond!
 

X Pietrik

9 opmerkingen:

  1. Leuk zo die oude slee met de houtjes. Moet ik mijn moeder ook maar eens om uit sturen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De uitverkoop vind ik ook altijd leuk, al kon ik er vanmiddag niet slagen. Ik doe nog steeds verwoede pogingen minder spullen in huis te hebben staan, dus ik ben wel kritischer geworden, hoe mooi ik sommige dingen ook vind. Ben trouwens wel geslaagd bij de kringloop ;-).

    Fijn weekend nog! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je leuke aankopen gedaan! Ik ben ook dol op de kerstversiering van RM. Vooral de gehaakte engeltjes! Je wekkertjes (verzameling!) is ook ontzettend leuk. En door ze zo bij elkaar te zetten wordt het helemaal een leuk geheel!
    Fijne zondag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Uitverkoop is zo leuk.
    En ja je moet ook aan de kleine denken.
    Mooi verzameling klokjes wekkertjes.

    fijne zondag.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke stoel! Ben benieuwd hoe die gaat worden. Je verzameling wekkers is ook erg leuk. Heerlijk, saleshoppen en rommelmarkten.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik koop ook altijd mijn nieuwe kerst spullen na de kerst.
    En wat een mooie kandelaars heb je gekocht sjiek hoor.
    De kerstkaarten bewaar ik ook altijd vindt het zonde om weg te gooien kun je weer leuke dingen van maken dus kom maar op met je ideeèn

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee om nieuwe spullen na de kerst te kopen, dan koop e op een voordelige manier je spullen.
    Leuk je vondsten, ik vind je slee met schaatsen erg leuk, nu de vorst en sneeuw nog...

    Lieve groet Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig plaatje zo die slee bij de voordeur!!
    En goed idee, zo'n 'kindbestendige' boom ;-)

    Fijne jaarwisseling
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk ideetje Pietrik. Fijne jaarwisseling gewenst en een gezond en creatief 2014 gewenst.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen