maandag 11 november 2013

Uitslag give away en nog meer boompjes

In deze post het verdere resultaat van een middagje knutselen. Naast de kastanjekrans en de bestelling met het boompje op de houten plaat, maakte ik ook nog boompjes in aardewerken potjes. 

Een simpel aardewerken potje bij  het tuincentrum vandaan heb ik wit gespoten en vervolgens bestempeld met letterstempels van de HEMA. Van takjes maakte ik een boompje, welke ik op een ander takje plakte.
Wat mos erbij en klaar is je boompje. Leuk om in verschillende formaten bij elkaar te zetten!



En dan de uitslag van de give away! Er waren veertig gegadigden voor het tekstbord, maar er kan er maar één de winnaar zijn....

True Random Number Generator    4     Powered by RANDOM.ORG

Ik had bij Max. wel 40 ingevuld, maar als ik het probeer over te zetten, gaat hij weer op de beginwaarden staan...

Ria van het prachtige blog It's me . Van harte gefeliciteerd!!! Mail je me je adres op blomkjeenwenje@gmail.com ? Dan stuur ik het tekstbord zo snel mogelijk naar je toe.

Iedereen bedankt voor het meedoen! In mijn rechter zijbalk staan nog veel meer leuke give aways van gave sites!

Groetjes, Pietrik

20 opmerkingen:

  1. Oh die Boompjes zijn leuk,I love Boompjes...dat is nl een vervoeging van mijn achternaam ;)
    Ria van harte gefeliciteerd met het winnen van de Give Away en Pietrik nog bedankt van het organiseren..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De boompjes zien er geweldig uit!! Zo eenvoudig en zo mooi!
    Wat leuk dat je altijd zo creatief bezig bent!!

    Fijne week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben toch lekker aan het knutselen geweest, Pietrik! Super leuk die boompjes...inderdaad leuk om er verschillende bij elkaar te zetten!
    Proficiat voor Ria!
    Fijne dag nog!
    x Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die boompjes zijn prachtig tegen de stalraampjes!
    En Ria van harte gefeliciteerd met je gewonnen give-away!
    En succes in je eerste werkweek!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Super leuk en decoratief!!
    Ga het ook proberen!!

    Fijne middag,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstdecoratie! Simpel, maar erg mooi. Leuk dat Ria het bord heeft gewonnen.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die boompjes bedankt voor de leuke tip en het organiseren van de leuke give away. Winnaar gefeliciteerd..

    Lieve groet,dinah.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn enig, je boompjes! Leuk voor op de buitentafel met kerstmis. Ga ik onthouden, ben sowieso gek op mos. Zo'n dankbaar stylingsmateriaal! Leuk stalraam!!
    En Ria, gefeliciteerd met het winnen van deze leuke give-away. Het is je van harte gegund!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie boompjes Pietrik, een leuke inspiratie alvast voor de naderende feestdagen. Het houten bord met de twijgjes vind ik ook al zo leuk.
    Wat leuk dat Ria in de prijzen is gevallen....van harte Ria.

    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk voor Ria. Gefeliciteerd hoor. Wat zijn je boompjes enig zeg.liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker-snel-klaar-boompjes-daar-hou-ik-van-maar-o-zo-leuk!
    Ria, gefeliciteerd!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gaaf voor Ria, daar weet ze vast we raad mee..;-))
    Leuk dat je onze give-away van Esatto hebt geplaatst, super aardig!
    Lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ria gefeliciteerd !!!!!
    en Pietrik je boompjes zijn prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoera voor Ria, fijn dat je weer iemand blij gemaakt hebt Pietrick.
    Je boompjes zijn weer heel leuk!!! Ik geniet van je ideetjes.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat leuk zeg !!! ik heb gewonnen.....zal vast mooi staan in onze keuken...dankjewel....en ook iedereen voor de felicitaties.....owwww bloggen is zo leuk !!!...leuk je boompjes hoor...jij bent ook zo creatief he !!...liefs fijne week Ria...x !...ik mail je even.,,

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ria, super joh!
    En wat een leuke boompjes heb je gemaakt!
    Echt heel leuk!
    Groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke boompjes heb je gemaakt, leuk zo met die potten eronder.
    Fijne week lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie boompjes! Niks geen poespas, lekker eenvoudig. En Ria gefeliciteerde met de mooie give away.

    Groetjes, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie boompjes Pietrik!
    Ik hou van eenvoudig.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Ria met deze mooie give away!
    Wat zijn je boompjes leuk! Super idee weer. Dit is helemaal mijn ding: eenvoudig maar sfeervol!
    Fijne dag! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen