donderdag 14 november 2013

Serious Request

Zoals jullie misschien zullen weten staat het Glazen Huis dit jaar in de provincie Friesland en wel in Leeuwarden.

Drie dj's laten zich van 18-24 december opsluiten om aandacht te vragen en geld in te zamelen voor kinderen die jaarlijks onnodig sterven aan (de gevolgen van) diarree. Dit is een stille ramp die het gevolg is van gebrek aan schoon drinkwater, zeep en toiletten.

 
Ik draag graag mijn steentje bij en heb het volgende bedacht:
 
Van elke set kaarten die ik verkoop, doneer ik 1 euro aan 3 FM Serious Request.
 
Dus.....
 
Wil je én het goede doel steunen én een leuke set kaarten? Neem dan een kijkje op mijn kaartenweblog http://blomkjeenwenjekaarten.blogspot.com of op mijn facebookpagina http://facebook.com/blomkjeenwenje en bestel.
 
 
Meer informatie over de actie van Serious Request 2013 kun je vinden op http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350398
 
Fijne dag!

Groetjes, Pietrik

 

18 opmerkingen:

  1. Hoi Pietrik,wat een goed initiatief..
    Ik zou eens kijken..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed initiatief! Ik heb je actie gedeeld op Twitter, en zal zelf natuurlijk ook eens kijken. Groetjes, Ricky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ik nou al jaren geen hoge hoed meer ophebben van grote goede doelen,en daar heb ik zo mijn reden voor,helaas.

    Ik geef wel aan kleinschalige projecten die zonder toeters en bellen en gezichten van BNers geld inzamelen en waar het in mijn optiek niet draait om eigen belang of reclame en waar de bekende strijkstok minder plakkerig is,waar men niet probeert om over de rug van een ander zijn ellende de kassa te laten rinkelen.


    Fijn weekeind!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed idee van jou
    Ik kijk altijd naar de uitzending op TV en doneer ook een klein bedrag.
    Nu ga ik bij jou kaarten kijken en iets uitzoeken .

    Groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi initiatief Pietrik.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goeie actie ... hier waren net 2 kindjes ( 6 en 4 jaar ) voor lege flessen en een briefje in de hand waar het voor was ... glazen huis... geweldig toch

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie actie Pietrik, ik ga even kijken bij je kaarten!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief van je om een gedeelte van je winst te doneren. Zelf heb ik kaarten gekocht van de kinderpostzegels. Maar als ik weer wat kaarten nodig heb beloof ik je dan koop ik ze bij jouw.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk initiatief! Zal eens kijken :-)

    Liefs saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee Pietrik. Ik had eerst ook bisonkit gebruikt, maar de schotels lagen de volgende dag al in de planten :-(. Nu heb ik transparante siliconenkit voor sanitair (van Bisonkit) Hadden we nog over van de badkamer. ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Marjan! Ga ik dat eens proberen.

      Groetjes, Pietrik

      Verwijderen
  11. Wat lief dat je op die manier je steentje bijdraagt!!!
    Het is idd hard nodig en wij kunnen eht best missen.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee! En alle beetjes worden samen weer een hele berg geld voor het goede doel.
    Ik werk in Leeuwarden, dus ik ga zeker ook even een kijkje nemen bij het glazen huis!
    Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig initiatief, Pietrik.Veel succes.

    Lieve groetjes,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo!!
    Ik kom via-via je blog binnenvallen! maar wat een leuke blog! Je hebt er één volger bij;)
    Wat leuk dat je ook meedoet met Serious Request! Ik vind het elk jaar een super actie om een paar euro aan het goede doel te geven.
    Je kastanjekrans is ook heel mooi geworden! Een goed idee om volgend jaar ook uit te proberen.
    Bisou, Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf meid dat jij ook je steentje bijdraagt, samen staan we sterk.
    Wij hebben hier in de ontwikkelde landen genoeg in onze beurzen zitten en er zijn genoeg mensen die het meer dan hard nodig hebben om anderen te helpen.
    Liefs gerda

    BeantwoordenVerwijderen