zaterdag 30 november 2013

Ready, set.....

Weten jullie het nog? Dat ik dit jaar aan het afstuderen was? Helaas kreeg ik net voordat ik met zwangerschapsverlof ging te horen dat ik mijn scriptie nog niet mocht verdedigen, hij was nog niet met een voldoende beoordeeld.....Daar had ik niet op gerekend! Pfoe...dacht ik voor mijn bevalling af te studeren.....nou, dat ging mooi niet door...

Twee weken na de bevalling weer rustig aan begonnen, feedback weer lezen en scriptie aanpassen. Drie weken terug heb ik hem dan voor de tweede keer ingeleverd...afgelopen dinsdag kreeg ik te horen dat ik een GO heb. Dat betekent dat mijn scriptie verdedigbaar is en dit mag ik binnenkort gaan doen. Ben ik even een partij blij, zeg! Hopelijk studeer ik dit jaar dan nog af en heb ik mijn bachelor informatiemanagement binnen! Ik laat het jullie tzt wel weten hoe het is afgelopen.

Gisteren ben ik naar de kerst open dagen van 't Moskje geweest. Het was weer erg sfeervol aangekleed. Ik kocht er onder andere schoenspanners en engelenvleugels, deze hebben weer een mooi plekje in huis gekregen.


Toen deze accessoires een plekje hadden gevonden, was het hek van de dam. Steeds meer winteraccessoires vinden hun weg weer vanaf de zolder naar de woonkamer....wat is dit toch een gezellige tijd!


De schaatsen kocht ik bij De Woonwinkel


Vanmiddag kocht ik nog twee Picea boompjes, deze staan nu op de side table. Heb er ook direct maar lampjes in gedaan...


Morgen de evaluatie van het onderzoeksproces van de scriptie afschrijven en dan volgende week, hopelijk,  weer wat tijd om jullie blogposten te lezen.

Nog een fijn weekend!

O, ja..morgen wordt mijn column voor de website Interieur Inspiratie weer geplaatst. Dit keer met december zelfmaakideeen.

Groetjes, Pietrik

23 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je nu wel je scriptie mag verdedigen...veel succes ermee.
    Je winter decoratie's zijn prachtig...ik vind je engelen vleugels helemaal te gek.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pietrik

    Het heeft gewoon zo moeten zijn, het wordt nu beter ook door de periode die nu achter je ligt. Succes

    Lieve groet Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Ziet er allemaal top uit!!
    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie vondsten bij 't Moskje! De vleugels zijn prachtig.
    Succes met je afstuderen, komt vast helemaal goed!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie aankopen heb je gedaan! Gezellig om het huis weer in kerstsfeer te brengen. Succes met het verdedigen van je scriptie.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend hoor Pietrick, maar je gaat het vast goed verdedigen zodat je straks je papiertje op zak hebt!!
    Leuk om o al bezig te zijn met alle kerstvoorbereidingen.
    Veel succes met je evaluatie!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaa jippie,wat fijn dat je je scriptie mag verdedigen (oeh alleen dat woord daar krijg ik al de bibbers van)..
    Maar het gaat je vast en zeker lukken..
    Leuke dingen heb je gekocht zeg..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg gezellig uit bij je!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh je side table vind ik helemaal te gek!
    Succes met je scriptie.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat je je scriptie mag verdedigen Pietrik. En als je eenmaal losgaat met kestversiering dan blijf je bezig inderdaad. Ik vind dat het al heel sfeervol is bij je. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je bent je huis al aardig in de Kerstsfeer aan het maken, je aankopen zijn leuk!
    Succes met het verdedigen van je scriptie, gaat vast lukken!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke winterversieringen en succes met je studie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet er al heerlijk kerstig uit! Gezellig hoor! En wat fijn dat je je scriptie mag verdedigen. Veel succes daarmee!
    Fijn weekend. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je nu je scriptie mag gaan verdedigen, op een gegeven moment kijk je er toch naar uit om het af te kunnen ronden. Ik wens je veel succes.

    Fijne zondag en liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet het er al gezellig uit! Wat zijn die kleine schaatsen leuk!
    Fijne zondag!!
    Bisou, Wendy
    (http://maison-de-wendy.blogspot.nl/)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je scriptie! Fijn dat je het kunt afronden. Enne... als het verdedigen net zo verloopt als het versieren van je huis, dan komt het meer dan goed!
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fijn Pietrik, dat je nu toch je scriptie mag verdedigen! het is dan ook fijn dat er een eind aan je studietijd komt en je ook weer op andere dingen kunt richten.
    Ik wens je heel veel succes!
    En je bent al aardig bezig om je huis in winterse- en kerstsferen te maken. Ik ben nooit zo ijverig daarin! Maar geniet wel van de foto's!
    Fijne zondag!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Pietrik wat een geweldig nieuws voor je dat je je scriptie mag verdedigen. Wat een opluchting zal dat zijn. Je bent al bezig met de kerstversieringen zie ik. Zelf heb ik helemaal niets met kerst. Jan en ik gaan lekker naar ons vakantiehuisje toe. Ik hoop dan heerlijk eens aan mijn tijdschriften te beginnen en lekker een boek te kunnen lezen.
    Nog een fijne zondag, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GO Pietrik! :-)

    Je kunt het wel, wat een discipline om na twee weken alweer aan de slag te gaan en kijk wat het je oplevert!

    Je kerstaccessoires vind ik erg mooi, niet te kitscherig.

    Fijne dag vandaag, liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn dat je hem nu wel mag verdedigen ! Erg mooi dat je richting het afstuderen kunt.
    De accessoires zijn erg leuk, vooral de ster !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke spulletjes en heel veel succes met het verdedigen van je scriptie.
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O wat zul je. Lij zijn...lijkt me best pittig. Ben zelf ook bezig met eenstudie en moet ook een stuk schrijven, niet verdedigen, dus ligt wat anders maar vind het best lastig, wat en hoe ..maar het komt wel goed. Ik heb er veel plezier in en dat scheelt! Je bent al mooi inkerstsfeer...heerlijk toch? Ik was voor de fair er al lang mee bezig..is ook weleens een nadeel maar het echte kerstgevoel moet nog wel komen....na 5 dec.! Succes met alles! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik snap wel dat je super blij bent....geweldig dat je scriptie is goedgekeurd! Heel veel succes met de verdediging!
    Je hebt het al gezellig gemaakt binnen! Kei leuk die kleine kerstboompjes! Ik ga dit weekend de kerstspullen tevoorschijn halen. Eerst nog even de Sint!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen