zaterdag 23 november 2013

Merry Christmas Organza Hurricane van Riviera Maison

 
Ik kom even langs om jullie een gezellige avond te wensen!






Deze prachtige Merry Christmas Organza Hurricane lichtjes van Riviera Maison kocht ik vanmiddag bij Villa Rose

De villa was helemaal ingericht in Riviera Maison kerstsfeer...oh...zo sfeervol....en misschien is het nog wat te vroeg voor deze lichtjes, maar ik kan ze niet nog een maand in de doos laten zitten ;)

Geniet van jullie avond!

Groetjes, Pietrik

25 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je...geniet er maar lekker van.

    Fijne avond. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd, te mooi om nog in de doos te laten zitten....hihi
    Geniet er van. Fijne avond.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon van genieten, zoiets moois laat je niet ingepakt staan.
    Mooi hè, daar. Nu helemaal in kerstsfeer.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het nu niet meer te vroeg voor deze lichtjes...je ziet overal de kerstversiering verschijnen.
    Geniet ervan.

    Fijn Weekend,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt helemaal gelijk! Zonde om in de doos te laten zitten. Ze zijn prachtig! Geniet er lekker van.
    Fijn weekend! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie lichtjes Pietrik ... en die horen nu al te branden, staat prachtig !!!
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn prachtig!! Jij ook nog een heerlijk weekend.
    Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, dat is niet nodig hoor, voor nu zijn ze ook prachtig. Geniet maar van je lichtjes!
    Ook een fijn weekend! Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk hoor. Ik heb van die houten bollen, ook met lichtjes erin. Daar vind ik het eigenlijk ook te vroeg voor. Hmmm je brengt me in twijfel, wel/niet, wel/niet. Ik twijfel nog even door. Fijne zondag Pietrik. Groetjes, Nancy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Groot gelijk dat je er nu al van geniet, ze zijn veel te leuk

    Fijne zondag,
    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tijd gaat zo snel, dat voor we het weten de kerstdagen al weer achter de rug zij dus.
    geniet van deze prachtige lichtjes, zou ik zeggen.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn leuk hoor !!...liefs fijne zondag van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk en gezellig, Gewoon lekker van genieten.
    Fijne zondag, lieve groet Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja het is wel vroeg hoewel aan de andere kant...over een maand is het al kerst, komt gewoon doordat wij hier in ned. Nog sinterklaas hebben...lekker laten staan hoor, na de kerst is het ook niet leuk meer....ik ebn al lang aan het kerstknutselen dus zit ook al lang in de kerstsfeer..heerlijk hoor! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelijk heb je hoor, ze staan supergezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Staat gezellig zo hoor. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn erg sfeervol, kan mij goed voorstellen dat je ze alvast hebt neergezet ;)

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sommige kerst-spullen zijn veel te mooi om het grootste gedeelte van het jaar in een doos te liggen! Dus gewoon neer zetten en lekker genieten van deze donkere dagen voor kerst! Mooi!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn te leuk om niet neer te zetten.

    Staat gezellig!

    Fijne dag,


    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeps, we steken het hele jaar door deze lichtjes aan, maar dan met een andere tekst;)! Heerlijk, zo gezellig met kaarsjes aan! Geniet ervan, ze zijn super mooi, love RM! Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Kan me voorstellen dat het lastig is om dit weer in de kast te zetten. Heb daar zelf ook wel eens last van, maar ik vind dat het moet kunnen. Ze zijn gewoon te leuk.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zijn prachtige lichtjes Pietrik! Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Met die prachtige lichtjes heb je meteen sfeer in huis, héél mooi!
    grtjs, Vanessa
    http://hetknussehoekje.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geniet er maar lekker van, ik houd van kandelaars en kaarsjes!

    Liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen