zaterdag 26 oktober 2013

Zaterdag

Mijn zwangerschapsverlof zit er officieel op! Gelukkig heb ik nog heeeeeel veel vakantiedagen over...de komende weken ben ik dus nog lekker thuis en ik begin ook rustig aan op te bouwen op het werk. Als ik straks weer aan de slag ga, moet ik weer solliciteren....onze afdeling zit, samen met nog een paar afdelingen, in een reorganisatie en mijn functie verdwijnt helaas. Gelukkig komen er andere leuke functies voor in de plaats, ik ben me dan ook al aan het orienteren over waar ik voor wil gaan.


Zoals ik in mijn vorige post al schreef, was ik gisteren bij De Woonwinkel , wat een mooie spullen! De winkel was al helemaal in kerstsfeer....ik kocht een paar kleine dingen..


Een paar schaatsen

Een ster met kant

bakvormpjes
Een paar van de bakvormpjes zette ik, samen met een paar oude sleutels en rolletjes muziekpapier onder de stolp.




In mijn vorige post schreef ik ook over de samenwerking met AUPING , ik mocht een DEKBEDOVERTREK uitzoeken. Het is de Straight Stitch geworden en hij staat prachtig op ons bed.


 
Ik ben er heel erg blij mee en we gaan er vannacht voor het eerst onder slapen. De klok gaat dan wel een uur achteruit, maar ik vrees dat ik daar weinig van zal merken :). Wil je nou zo'n mooi dekbed kopen? Klik dan even op DEZE LINK

 
De kleine slaapt nog bij ons op de kamer, gemakkelijk en gezellig. We hebben alleen daardoor wel met kasten moeten schuiven. De grote kast die voorheen op de logeerkamer (nu babykamer) stond, staat nu bij ons op de slaapkamer.



 
Fijne avond enne.....

 

Groetjes, Pietrik

 
 
 

21 opmerkingen:

  1. Bij beide dochters heb ik 7 maanden verlof gehad, ik vond het heerlijk dat ik nog zo lang full time van hun kon genieten. Lekker dus dat je nog veel vrije dagen hebt.

    Leuke aankopen heb je gedaan, staat ook mooi onder de stolp.

    Voor straks...slaap lekker! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat je dus een nieuwe uitdaging te wachten, gelukkig maar!
    Je hebt leuke -al een paar winter- aankopen gedaan en slaap lekker
    onder je nieuwe dekbedovertrek!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de tijd toch snel gegaan! Dat je zwangerschapsverlof er nu al op zit. Gelukkig heb je nog vakantiedagen zodat je nog even volop van je lytse kereltje kunt genieten.
    En nog even de tijd om over je nieuwe uitdaging na te denken.
    Je hebt leuke aankopen gedaan bij De Woonwinkel. En je nieuwe dekbed is prachtig! Slaap lekker! Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi dekbedovertrek...goede keuze.
    Je aankopen in de woonwinkel zijn super.
    Fijn Weekend.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt leuke aankopen gedaan bij de Woonwinkel. Zelfs al richting winter!
    En je dekbedhoes is heel mooi!
    Ik hoop dat je eruit komt in het zoeken naar een nieuwe vacature binnen je werk. gelukkig heb je nog even een paar weken tijd.
    Gezellig dat zoonlief nog bij jullie slaapt. Moet je er 's nachts nog uit of slaapt hij door? Hopelijk kun je toch iets van het extra uurtje genieten.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaat de tijd toch snel, je zwangerschapsverlof voorbij, gelukkig dat je nog dagen hebt. Zo kan je nog volop genieten van je kleine mannetje en ook focussen op een nieuwe werkuitdaging. Succes!

    Dat wordt vast heerlijk slapen onder zo'n nieuw styliste dekbed! Welterusten

    Fijn weekend!!

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedoel natuurlijk stylisch ..... Zo makkelijk zo'n iPad en soms ook niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje de tijd vliegt echt...regelmatig zou ik de tijd wel even stil willen zetten..
    Een prachtig dekbedovertrek heb je uitgekozen...wat zou dat heerlijk slapen..
    Ik hoop dat je een leuke baan terug vind..
    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dekbed, eenvoudig en toch bijzonder. Je aankopen zijn ook prachtig. Spannend, zo op je werk. Gelukkig zijn er vooruitzichten. Geniet nog even lekker van je vrije dagen.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige foto's Pietrik.Wat een allerliefst ledikantje!!!!!!.
    Geniet nog maar lekker van je extra vrije dagen.
    Fijne dag,
    Liefs,
    Sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend allemaal op je werk. Geniet nog even lekker van je vrije dagen! Mooie aankopen heb je gedaan!!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn om nog even wat extra dagen te kunnen genieten, maar ook wel weer spannend nu je moet solliciteren naar een andere functie... succes! Je hebt een prachtig overtrek uitgezocht en ook je nieuwe aankopen zien er leuk uit.

    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net even op de site van de Woonwinkel gekeken. Leuke spullen hebben ze daar. Fijn dat je voor Auping mag schrijven. Mooie dekbedovertrek heb je gekozen Je hebt groot gelijk dat je hem zelf houdt hoor. Wel spannend Pietrik een andere functie. Ben benieuwd wat het gaat worden. Veel succes daarmee. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Voor jou dus weer veranderingen op je werk, best spannend lijkt me! Leuk om je aankopen te zien...wij zijn net terug van een weekje met zijn 2-en weg dus geen tijd gehad voor die leuke woonwinkel! Maar dat geeft ook niet. Je hebt een leuk dekbed overtrek, heb ook wel eens een verzoek gehad maar nog niet aangedurfd...Gaat het goed met de kleine? lekker genieten he? Fijne week! Groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heerlijk dat je nog genoeg vakantiedagen heb en kan genieten van jullie kleine man Pietrik.
    Je heb prachtige nieuwe aanwinsten op de kop getikt en wat een mooi dekbedovertrek.
    Geniet nog even van de zondag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezellig hè dat het kleintje nog bij jullie slaapt. Ik gaf de kinderen heel lang borstvoeding en had ze tot een jaar naast ons bed staan. Als ze dan 's nachts kwamen, hoefde ik niet zo ver hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om voorzichtig al met kerstaankopen te beginnen. Het begint toch alweer te kriebelen hé. Heerlijke tijd.
    Fijn dat je nog even wat vakantiedagen kunt gebruiken. Hopelijk vind je binnenkort ook weer een leuke baan. Ook wel spannend, zo'n uitdaging.
    Geniet nog lekker van deze speciale tijd met de kleine. En slaap lekker onder je prachtige dekbed!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt vast heerlijk geslapen onder zo'n mooi dekbed!
    Heerlijk dat je nog wat vakantiedagen op kunt maken, nog even lekker genieten!
    Succes straks met het vinden van weer een leuke baan!

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn om nog vakantiedagen te hebben....ben je nog lekker thuis met jullie menneke! Leuke schaatsen heb je gevonden! Mooi die spulletjes onder de stolp!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jammer dat je functie verloren gaat, maar ook wel weer een grote uitdaging om aan iets nieuws te beginnen. Maar eerst nog de heerlijke vakantiedagen !

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En heb je lekker geslapen onder jullie nieuwe dekbed overtrek?!
    Vast wel. Heerlijk dat je nog vakantie dagen hebt, geniet nog lekkervan je kleine man. Lieve gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen