dinsdag 29 oktober 2013

van alles wat

Gisteren is mijn mannetje voor het eerst even een middag weg geweest, zijn moeder had hem namelijk nog niet een uur verlaten en moet binnenkort wel weer aan het werk! ;). Het hoefde van mij nog niet zo nodig...We moeten er toch aan wennen dat we strakjes niet een hele dag meer bij elkaar zijn. Ik had dus lekker een middagje voor mezelf en die is omgevlogen! Donderdagochtend gaat Bauke Theun proefdraaien bij de gastouder, dat gaat ook helemaal goedkomen! Zo langzamerhand heb ik ook wel weer zin om aan het werk te gaan.


Vandaag moest ik naar de orthodontist op nacontrole, ik kan bijna niet geloven dat het al weer anderhalf jaar terug is dat ik geopereerd ben en dat ik mijn beugel ook al weer een maand of acht kwijt ben....dat went snel!! Na de ortho nog een bezoekje gebracht aan Studio 8 te Leeuwarden, hier heb ik wat foto's gemaakt. Hieronder een voorproefje, in mijn volgende blog meer....




Studio 8 doet trouwens mee aan de leukste winkelverkiezing van Friesland, namens eigenaresse Debby wil ik jullie vragen om op haar winkel te stemmen. Klik hiervoor even op DEZE LINK . Namens Debby bedankt!

De laatste tijd wordt me ook steeds vaker gevraagd of ik mijn foto's van Facebook en de blog niet op kaarten wil zetten. Na lang wikken en wegen heb ik besloten hier voorzichtig mee te beginnen en dan met kerstkaarten. Eerst maar eens kijken hoe het ontvangen wordt...


 
Voor nu een fijne avond....

 
o, ja..je kunt nog tot 10 november meedoen met mijn Give away

Groetjes, Pietrik

16 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Fijne avond geniet van je sfeer kamer!!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal je je kaal gevoeld hebben. Zo zonder je mannetje.
    Je laat weer mooie foto's zien.
    Komt vast helemaal goed met je kerstkaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Achhh ja het hoort er allemaal bij he ???..weer aan het werk......moeilijk ...nou meis fijne avond...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och...dat zal even wennen voor je zijn...zonder je mannetje.
    Ik had dat ook na de geboorte van mijn dochter...ik vond het zo zielig om haar naar m'n schoonouders te brengen...maar na een paar keer was ik er aan gewend, zo leert je kind ook andere mensen kennen. Het komt wel goed hoor!

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och moeilijk hoor. Je mannetje alleen laten. Kan ik me heel goed voorstellen. Het komt wel goed.liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het kan soms moeilijk zijn om weer eens even niet alleen 'mama' te zijn, maar ook weer gewoon Pietrik. Ook belangrijk. En als je dan terugkomt is toch het leukste die blik van herkenning met een heerlijke tandeloze lach erbij...(van je mannetje, niet van jou, want je was toch bij de orthodontist geweest...).
    Wat leuk dat ze je gevraagd hebben om kaarten te maken. Toch een hele eer!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je nu begint met het wegbrengen van je kleine mannetje. Kunnen jullie er allebei aan wennen en is het niet meer moeilijk als je op het werk zit, en misschien even niet weg kunt. Nu kun je evt, als het echt niet gaat, met jou of je mannetje, er gauw naar toe. En die foto's....ik zie ze wel op kaarten hoor! Succes.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je de oppas goed geregeld hebt, dan is het ook weer fijn om aan het werk te zijn straks. Even een ander wereldje om je heen, ik vond het altijd heerlijk. Maar zo'n eerste keer zal altijd even slikken blijven.
    Voor wie ga je kaarten maken, leuk joh.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de eerste keren je manneke wegbrengen zal best even moeilijk zijn.
    Maar weer aan het werk zijn en ook af en toe weer in een andere omgeving verbreed je horizon ook wel even weer.
    En een nieuwe uitdaging, de kaarten maken is natuurlijk ook heel leuk.

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oef..dat is altijd even lastig.. maar ook wel even genieten van tijd voor jezelf!
    Leuk dat je kerst kaarten ga maken voor breder publiek..
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zal vast spannend zijn, zo voor het eerst weer gaan werken. Ik geloof graag dat je mannetje in goede handen is bij de gastouder. Maar wel goed dat je soms even wat tijd voor jezelf neemt.

    Leuk dat je kerstkaarten gaat maken voor Kerst.
    Mijn kaarten voor Kerst zijn al te bewonderen op de Facebook pagina van All Seasons. Ik moet ze nog op mijn blog plaatsen. Dus dat komt nog..

    Ik wens je een fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend zo'n eerste middag zonder zoonlief, maar je moet er doorheen en dan went het ook wel weer snel!!
    Het lijkt me een heel leuke winkel die je daar laat zien!!

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij moet ik nodig weer eens een weekend naar LWD toe.....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Best even vreemd zonder de kleine man, maar ook wel weer even lekker toch om je handen vrij te hebben? Ik ga even op de site kijken van Studio 8!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik herinner me dat het niet gemakkelijk was om mijn kindjes naar de crèche te brengen. Alweer 6 jaar geleden!

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat komt vast goed met de kerst kaartjes. Wat leuk!! Succes ermee.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen