zaterdag 5 oktober 2013

Silk & Design

Vanochtend weer eens even fijn naar de kapper geweest. Het was zo onderhand een maand of drie terug dat ik voor het laatst in de kapperstoel zat, je zult dus begrijpen dat ik hoognodig weer aan een knipbeurtje toe was ;), dus de pumps aangetrokken (ook een tijd terug dat ik op hakken liep) en op weg!



Na mijn bezoekje aan de kapper ging ik naar Silk & Design, dit is een winkel bij ons in het dorp.
Toen de zaak werd geopend ben ik er eens geweest en hier wilde ik ook weer eens naartoe.

Het assortiment is enorm uitgebreid. Naast leuke woonaccessoires, ook (zijden/ silk) bloemen en brocante. De eigenaresse is enorm creatief en ik heb dan ook weer wat leuke ideeen opgedaan.





 

 
 
De vaasjes en de rolletjes bladmuziek kocht ik en de vaas en een tak (vorig jaar wat snoeiafval van de appelboom bewaard) had ik nog. De tak heb ik wit gespoten en vervolgens de vaasjes er in gehangen. Eerder deed ik dit al eens met grote bamboestokken, deze zette ik in een hoek van de kamer en hier had ik ook vaasjes in gehangen. Je kunt er dus alle kanten mee op.
 





 
Ook kocht ik er deze mooie grote dadeltak, welke een plekje kreeg op de bokaal.
 
(Op Facebook loopt bij Bonhof Bloemen Maarssen....je weet wel...van Ria van de blog It's me een actie waarbij bij 650 likers een supergrote dadeltak wordt verloot. Wil je dus kans maken, moet je de pagina even 'liken')
 
Silk & Design heeft (helaas) geen webwinkel, maar wel een Facebookpagina, neem maar eens een kijkje op Silk & Design
 
Onze kleine komt steeds meer 'op regel', dus ik heb ook mijn handen iets meer vrij. Dat geeft me de gelegenheid om inspiratie bij jullie op te doen en  mee te lezen. Dit zijn helaas niet alleen maar mooie berichten....Gaby van de blog Gaby Homestyle heeft te horen gekregen dat zij borstkanker heeft. Ik wil Gaby en haar familie heel veel sterkte wensen en ben in gedachten bij hen....
 
Daarom hebben wij
die handen en die armen
om als het koud wordt rond het hart
elkaar te verwarmen
 


Fijne avond

Groetjes, Pietrik

 
 
 

16 opmerkingen:

  1. Dat lijkt me fijn als je even weer aan je zelf kunt toekomen.
    En dan even lekker naar de kapper en wat shoppen is dan heel lekker.
    Wat een ontzettend leuk idee, die vaas met kleine vaasjes aan een tak.
    En die dadeltakken blijven ook leuk.
    Nog een goed weekend verder!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor !!!...en liefff dat je aan Gaby denkt !!!...en bedankt voor de fb link.....liefs van mij fijn weekend...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tijd voor jezelf, ook wel weer even fijn ;) Het ziet er weer gezellig uit, net als in je vorige post.

    Fijn weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om al dat moois te zien bij je.
    Ik krijg daar weer leuke ideetjes van. Dank je.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je het druk hebt met de baby,maar even wat vrije tijd voor jezelf is ook wel lekker en belangrijk.
    Leuk je grote en kleine vaasjes in combinatie,deed dat jaren terug eens met Pasen toen ik de kronkeltakken niet meer kon zien.
    Met dadeltakken heb ik ook helemaal niks,alhoewel er in blogland veel liefhebbers voor zijn.
    Lekkere dikke gedroogde dadels met vulling van roomkaas daar mag je me 's nachts wel voor wakker maken;-),morgen maak ik ze voor de visite en liggen ze tussen de andere hapjes voor bij 'n glaasje wijn.

    Een fijne zondag gewenst en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owww heerlijk even tijd ook voor jezelf en wat een mooie spullen heb je wederom

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winkel, volgens mij ben ik hier ook eens geweest, een tijdje terug. Leuke spulletjes.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om even wat tijd voor jezelf vrij te maken, dat probeerde ik ook regelmatig te doen toen mijn dochters nog klein waren. De winkel die je noemt ken ik niet, klinkt wel goed! Lief dat je Gaby noemt, ze gaat een zware tijd tegemoet, ik hoop dat de steun vanuit blogland haar goed zal doen.

    Fijn weekend Pietrik! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn om weer wat meer tijd voor jezelf te hebben af en toe. Zo doe je leuke ideetjes op!
    Goed van je om aandacht te schenken aan Gaby in je post.
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,

    Heerlijk hoor even voor jezelf bezig te zijn!!
    En een heerlijk herfstsfeer!!

    Lieve groet en fijne avond,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Doet goed om weer eens eventjes tijd voor jezelf te maken. Ook zeer belangrijk!
    Leuke ideetjes heb je opgedaan, dus wij nu ook!
    Fijne week!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat de kleine 'op regel' komt. Je hebt je 'me' tijd leuke besteed, leuk om ideetjes op te doen en vorm te geven. Wat is er ook veel leed achter de schermen van de blogs, lief dat je hier even aandacht aan besteed.

    Liefs,
    Yet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Pietrik,

    je hebt leuk gewinkeld zie ik...;-))
    Mooi dat het bij jou lekker gaat, weer een beetje een ritme..
    Lieve groet!

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn is dat even tijd voor jezelf! Leuk die kleine vaasjes aan de tak...kun je weer alle kanten mee op!
    Fijne avond!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk! Weer even wat tijd voor jezelf!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen