dinsdag 15 oktober 2013

DIY/ Zelfmaakidee: tekstbord en potjes met dennenappel

Velen van jullie hebben ze staan....of in een la liggen....houten snijplanken. Ik heb ook diverse exemplaren in huis. Sommige gekocht, andere zelf gemaakt. Deze week haalde ik weer een mooie tekst van mijn Pinterest board (http://www.pinterest.com/blomkjewenje/words/) en plakte deze met masking tape op een snijplank. Ik heb hem voor de foto even hier neer gezet, je zult begrijpen dat hij hier normaal gesproken niet staat ivm brandgevaar...



 
Vorig jaar had ik er met de kerst ook een mooie tekst op....

 
 
Deze week aan de slag geweest met potjes van aardewerk. Had ik ze vorig jaar nog gewoon in de originele kleur gelaten, dit jaar spoot ik ze wit. Eventueel nog een stempel of sjabloon er op, dennenappel er in en klaar is je herfst/ winterpotje! Wil je nog wat ideeen opdoen? Klik dan even op deze post: creatief met dennenappels
 



 
En vandaag hangen de slingers, want Jacob is jarig! Vanmiddag het huis vol visite....nu nog even rustig aan....

 
O, ja! Van 24-27 oktober viert de landelijke en brocante Woonwinkel te Leeuwarden - Klik ~de Woonwinkel ~Klik - haar vijfjarig bestaan. Dit doet zij met leuke acties en activiteiten. Woon je niet in de buurt van Leeuwarden? Check dan hun site!
 
Fijne dag!

Groetjes, Pietrik

 
 
 

15 opmerkingen:

  1. Je bent alweer lekker creatief bezig, Pietrik! Van harte gefeliciteerd met Jacob, een gezellige dag hoor. Heerlijk-binnen-zit-weer. De Woonwinkel heeft mooie spullen zag ik op de site!
    Lieve groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk he dat bezig zijn in huis. Ja we moeten het binnen weer gezellig maken. Ik heb nog even gekeken op de site crea met dennenappels want zondag komt mijn kleinzoon knutselen We gaan (als het weer het toelaat) leuke dingen zoeken in het bos en dan knutselen. Met die dennenappels in potjes is ook een leuk idee. Kunnen we ze gezellig schilderen. Dus je hebt me weer op een idee gebracht hi hi.
    Nog een fijne dag Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Gefeliciteerd met je 5 jarige bestaan zeker in deze tijd!!

    Lieve groet,

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kan soms zo simpel zijn, vind je ook niet. Goed idee om een mooie tekst uit te printen. Ga ik zeker ook eens doen. Gefeliciteerd en een fijne verjaardag.

    Lieve groet,dinah

    PS zal de familie in LWD inlichten over de acties.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een mooie kaart op een houten snijplank te plakken Pietrik en die van de dennenappels zag ik al bij je op FB....superleuk en heb dat idee dus even van je geleend.
    Een gezellige avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke ideetjes en van harte gefeliciteerd,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommige ideeen zijn zo simpel, maar toch zo mooi in gebruik.
    Prachtig die plank!
    En je witte potjes zijn ook mooi. Zoals deze dennenappel of een klein groen plantje steekt er mooi in af.
    En van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jacob!
    Ik wens je nog een heel gezellige avond!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie teksten, leuk om die zo op een broodplank te gebruiken.
    Het idee van de dennenappel in het potje ken ik wel, ik heb ze in iets grotere potjes staan, zo simpel maar wel altijd heel erg leuk.

    Lieve groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. P.s. en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte proficiat met de verjaardag van Jacob. De slingers hangen al, dus het feest kan beginnen.
    Je dennenappelpotje vind ik geweldig leuk, zo simpel en toch heel sfeervol.
    Nog een gezellige avond!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk idee om een snijplank op deze manier te gebruiken! Je dennenappel idee ga ik ook onthouden! Leuk!
    Gefeliciteerd met Jacob. Ik wens jullie een gezellige avond. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Leuk om creatief bezig te zijn; het ziet er allebei erg leuk uit.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg bedankt voor je leuke post! Super lief van je! Ik had je al een mailtje gestuurd!
    Leuk idee met de snijplank! Ik vind denneappels altijd leuk om mee te decoreren!
    Fijne dag verder!
    Liefs van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan Pietrik! Vind die witte potje met 1 dennenappel erg leuk!!

    lieve groet,

    Dineke

    BeantwoordenVerwijderen