maandag 21 oktober 2013

Be creative...

Alsof ik het nog niet druk genoeg had, heb ik naast postcrossing weer een verslaving....zucht....maar wel een hele leuke! Ik heb me namelijk een aantal weken terug ingeschreven bij ~ Klik ~Tante Jannie's postkamer. Hier kun je met anderen snailmailen....snailmailen? Ja...snailmailen! Dit is niets minder dan ouderwetse post! Snail mail is de Engelse vertaling van slakkenpost (omdat post veel langzamer is dan e-mail en social media).

Vaak zitten er bij tante Jannie's ook nog leuke kleine hebbedingetjes bij, de mooiste creaties vielen al bij mij in de bus. Zo leuk om persoonlijke post te ontvangen en wat een werk wordt er van gemaakt!

 
stickers, zelfmaakidee-en, linten, thee, gedichtjes, kaarsenhouders, badolie....van alles heb ik al mogen ontvangen.

 
Inmiddels heb ik drie brieven ontvangen en evenveel verstuurd, leuk om (binnenshuis) mijn creativiteit weer even kwijt te kunnen!




 
(een kleine greep uit wat ik verstuurde)
 
Lijkt dit je nou ook wat? Schrijf je dan ook in! Gezellig!
 
Deze week ontving ik mijn kaarten van Tjits van de blog Thuis bij Tjits , zij maakt de prachtigste fotokaarten onder de naam In de rosery. Ik ben er superblij mee Tjits!
 

 
Mijn sleutelhanger was niks meer, dus bestelde ik er eentje bij  Klik ~ Marieke. Op haar Facebookpagina zag ik zulke leuke uiltjes! Marieke maakt nog veel meer leuke dingen...als je, net zoals ik, niet kan handwerken zou ik hier zeker eens een kijkje nemen!


 
In mijn vorige post schreef ik over mijn give away. Ik geef een tekstbord voor in de keuken weg. Meedoen? Klik dan even op  DEZE POST
 
Fijne week!
 

Groetjes, Pietrik

18 opmerkingen:

  1. Met de post iets ontvangen is eigenlijk zoveel leuker dan alles per mail. Toch betrap ik mezelf erop dat ik niet vaak meer zomaar een kaartje verstuur. Jij hebt in ieder geval wel mooie post ontvangen. Fijne week Pietrik. Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het lijkt mij ook superleuk om te doen, maar ik moet er maar niet aan beginnen, zo tijdrovend...
    Leuke spulletjes heb je al gemaakt en gekregen!
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk om post te ontvangen he.......ik weet er alles van! :-) je krijgt zeker iets terug van me....ik moet alleen nog even op zoek!
    Fijne avond, Pietrik!
    X Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi pietrik
    het volgers gadget staat gewoon op mijn blog hoor, want er zijn er al een hoop die zich vandaag aan hebben gemeld.
    misschien laadde het internet wat trager dan normaal op spitsuur.
    tot gauw en groetjes van An.
    ps, je hebt een prachtig blog
    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, al vind ik mijn blogverslaving voorlopig nog wel even genoeg ;-). De mooie kaarten van Tjits kun je nu goed gebruiken.

    Een fijne avond nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt me heel leuk, die snailmail, maar dan zou ik graag wat creatiever kunnen zijn. Ik zie het op sommige andere blogs ook. En het is zo leuk die verwennerij naar elkaar toe.
    Soms is het ook gewoon leuk om weer iets nieuws te hebben.
    Heel veel plezier ermee!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig! Wat leuk en lief van je :) Je hebt trouwens echt prachtige snailmails gemaakt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk initiatief, snailmail. Mijn dochter van 13 dacht daar anders over: huh? Via de post? Waarom niet via internet?? Hi hi die jeugd van tegenwoordig! Ik vind het leuk. Zo te zien heb je ook al leuke pakketjes ontvangen.
    De kaarten van Tjits zijn ook prachtig! Ik ben ook fan van haar mooie foto's!
    Fijne dag. Groetjes van Aleta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent maar weer creatief bezig. De pakketjes zien er sfeervol uit.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo leuk dat snailmailen! Ik ben ook verslaafd!
    Leuk om mijn eigen pakketje hier terug te zien!
    Fijne dag nog!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blijft leuk om elkaar zo te verwennen, een mooie manier
    om aandacht te besteden aan elkaar, het is een kleinigheidje maar o zo leuk.
    Het ziet er allemaal heel vrolijk uit.

    Fijne week en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb me ingeschreven, dit zoek ik al een poosje! Ben benieuwd naar wie ik als eerste blij mag maken! Lieve-groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou jij hoeft je niet te vervelen deze winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Pietrik ..♥
    He wat is dat leuk♥ als ik nu meer tijd had zou ik het ook wel willen doen helaas..;(
    Je hebt het wel leuk♥ verpakt♥ allemaal..;))
    Liefs♥ en fijne♥ week Gaby..♥;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je een kijkje op mijn blog genomen hebt, en dat je me nu ook volgt...dank je wel daarvoor.
    Natuurlijk ga ik jou mooie blog ook volgen.
    Fijne Avond.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hai Pietrik
    Wat een leuke bezigheid dat snailmailen! Ik wil dat ook altijd nog doen, maar heb er momenteel gewoon de tijd niet voor.

    Wat lief dat je jouw nieuwe sleutelhanger even laat zien! Nogmaals heel erg veel plezier ermee!

    Liefs van Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat je onze blog gaat volgen! Dankjewel! Jij hebt ook een leuke blog. Zag al bij je laatste post dat je erg creabea bent ;-) Wij gaan jou ook volgen!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen